021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 11 ianuarie 2012

Aripi de monstru....

Ai putea sa privesti un om cazand si sa nu faci nimic...sa stai pur si simplu si sa-i admiri caderea?? ..sa  pui pariu cu viata cum ca nu se mai ridica??..sa-ti stergi cu buretele trairile trecute...sa-ti uiti amintirile....si de esti inger sau demon...o sa treci peste toate lucurile ce se intampla in viata ta...nu conteaza ceea ce esti..conteaza numai faptele pe care le faci...bucuriile pe care le aduci..sperantele carora le dai aripi si visele pe care le materializezi...poti fi ceea ce vrei...poti face ceea ce vrei...perceptia unei lumi in schimbare nu o sa-ti aduca niciodata multumirea pentru faptele bune pe care le faci...pietrele aruncate in tine o sa-ti tumefieze fiecare particica a corpului...sufletul sta la adapostul oaselor si privitorii vad in tine doar imaginea cadaverica a unuia ce urla de durere....nu-ti pot mangaia inima...nu-ti pot dezmierda ascunzisurile unui suflet ce se zbate launtric intre viata si moarte....
Privesti neputincios la spectacolul jucat cu actori reali care cateodata uita rolurile pentru care au fost angajati...pentru care au fost zamisliti...incurca partiturile si canta dupa o muzica dictata de un altul...se lasa in voia ei negandindu-se la tonalitatile impuse....uitand ca partitura poate sa fie interpretata la fel de bine si de catre ei.....rad schimonositi de aparenta unei vieti multumitoare si incearca sa-si reprime ura si nemultumirile  ingurgitand povesti siropoase si efemere ce le intretin arderea unui suflet ce se transforma in bucati mari de jar fierbinte....
Nu ma astept sa fiu inteles..nu ma astept sa fiu aplaudat la scena deschisa...cortina a cazut demult si asemenea unui actor ce ramane singur dupa eventul dintr-o seara banala ...raman inchis in lumea mea...asa cum mi-o reproseaza multi...si mai multi care nu stiu sa-si puna condeiul decat sa scrijeleasca zamisliri nevolnice..fara substrat si continut....ma judecati de parca voi sunteti mai buni...ma punctati cu fiare incinse si-mi creati cicatrici ce cu greu se cauterizeaza...interiorul unui om este o usa ferecata cu multe lacate si zavoare...ceea ce se vede in afara ei este ceea ce vrea fiecare sa arate....inchid ochii si privesc in jurul meu...multi au fost putini au ramas...si ma resemnez cu gandul ca toti au plecat din cauza mea..din cauza ideilor futuriste pe care le dezvolt...din cauza convingerilor pe care le-am format in drumul strabatut cu greu printr-o viata care mai mult mi-a luat decat mi-a dat....asa se intampla...prietenii vin si pleaca....oamenii traiesc si mor...iar eu nu fac nimic decat sa fiu un inger care aducea moartea ....a mea si a celor de langa mine...a celor care ma acompaniaza in fiecare zi in timp ce merg pe sarma subtire si incinsa...putin cate putin...pana ce caderea o sa-mi fie iminenta...
-ai calca pe cineva in picioare pentru a-ti atinge telurile??
- intrebarea este daca el s-ar gandi la mine cand o face??....
-atunci cu mine de ce ai facut-o??.....ma intreaba furioasa.....nu te-ai gandit ca o sa-mi fie rau?? nu te-ai gandit la repercusiuni??....nu sigur ca nu....normal ca ti-ai vazut interesul si acum nu te uiti pe unde calci...pana unde vrei sa ajungi?? cate jertfe trebuie sa mai aduci sa-ti atingi scopurile....? cate?? spune.....!!
- atatea cat este nevoie....nimeni si nimic nu ma opreste din drumul meu...nimeni intelegi???....
______________________________________

-si cu mine cum ramane?ma trezeste la realitate o voce angelica....o privesc atent in ochi....sunt intr-adevar ceea ce vreau eu sa fiu....si nimic mai mult decat ceea ce sunt....nu-mi pasa ca sunt privit de perechi de ochi iscoditori....nu sunt dator nimanui sa-i rascumpar sufletul pierdut...nu sunt vasal niciunuia care-mi cere acum imposibilul....cand stiu ca la randul lui nu ar putea face acelasi lucru cu mine.....
-nu stiu si nici nu ma intereseaza....mi-e indiferent daca pierzi totul sau nu...intelegi??fiecare raspunde de ceea ce face....nu port crucea ta.....
INUMAN, FARA SCRUPULE, VISATOR,INCAPATANAT,DEMON,INFATUAT - 


37 de comentarii:

  1. Nu te cred ca esti indiferent!sac:) nu ai cum, nu ti-e caracteristic! o zi buna Dev. Dya

    RăspundețiȘtergere
  2. scri dumnezeieste.am ajuns sa astept postarile tale cu nerbadrea unui copil ce asteapta o jucarie plusata!Dev nu te lasa de meseria asta ti se potriveste ca o manusa.O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, as putea sa il privesc cazand, dar cu o altfel de speranta. Cand speranta in fortele mele de a-l ajuta se diminueaza, ma detasez si-l las sa-si poarte singur crucea. Nu pentru toti poti fi raspunzator. mai greu e sa te detasesi de cei din familia ta, dar desi e greu,e bine sa te detasezi. De multe ori am ales sa fiu, decat sa fac fapte bune. Sa las sa vorbeasca prezenta mea, atunci cand faptele mele bune erau calcate in picioare. Si cred ca abia atunci am fost cu adevarat un semn. Cel mai mult ma bucur pentru tine ca poti sa-ti gasesti linistea in familia ta, in simplitatea vietii. De-ar fi mereu viata asa presarata cu seninatate! Dar avem de dus o lupta. Iar faptul ca prietenii vin si pleaca, convingerea mea e ca acestia nu sunt prietenii, ci aceia care stiu sa-ti asculte sufletul, care ai incrderea ca oricand ii poti lasa dincolo sa poarta inchisa cu multe zavoare si lacate. Cu bucurie, Pyaar

    RăspundețiȘtergere
  4. corectez ultima fraza--- dincolo de poarta inchisa...
    pyaar

    RăspundețiȘtergere
  5. -nu stiu si nici nu ma intereseaza....mi-e indiferent daca pierzi totul sau nu...intelegi??fiecare raspunde de ceea ce face....nu port crucea ta...Indiferentule..:d

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...azi nu mi-a mai placut cum ai gandit.
    Dar sunt gandurile tale si tu esti liberul tau arbitru,cum si eu sunt al meu...

    RăspundețiȘtergere
  7. CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!
    CONT HACK!!!!!!!!ATENTION!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. K este roman imputit si nationalist!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hack by @hacKING

    @
    H
    A
    CONT hackuit by @hacKING
    K
    I
    N
    G

    RăspundețiȘtergere
  12. Kum sta treaba DEVILL acu" mai poți sa stergi brun comentariu?nu cred...o sa-ți las blogu așa sa nu poți sa postezi.sa te uiti la iel si sa plangi!!
    TRĂIASCĂ UNGARIA!!!!

    @hacKING
    a
    c
    K
    I
    N
    G

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine ie propritar:))

    @h
    a
    c
    K
    I
    N
    G

    RăspundețiȘtergere
  14. "Noule"..ia sa vad,cum scrii..in acelasi stil..de proprietar..pff..

    RăspundețiȘtergere
  15. "Ce bine ie propritar".....ignorantule!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. adica ce vrei mai sa spui ca i-ai hacuit blogul lui Dev si ai facut asta pentru "suflet de curva". ASA te-ai laudat pe blogul ei. Las ca-ti vine si tie randul sa nu te mai crezi mare proprietar virtual. vezi tu maine ce-o patesti

    RăspundețiȘtergere
  17. Fake urile sa traiasca...noapte buna,Dev..

    RăspundețiȘtergere
  18. BORGIA ! ASTA DA INSTINCT FEMININ !
    PATETIC , SINCER CE SE INTIMPLA AICI ESTE PATETIC ....
    UNGURUL BULAN DE CE NU ITI EXERCITI TALENTUL DE HAKER PE CEVA GRANDIOS ? ADICA DEVILL ITI ERA UN INAMIC PENTRU TINE SI UNGARIA TA " MARE" ? HAI " FRATE" CA ESTE RUSINOS ! ! !

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu mă interesează sa scriu ca iel.el nu o sa mai poată sa scrie aici simplu dump!

    RăspundețiȘtergere
  20. mai omule...tu esti bolnav?? ai probleme cu capatana aia seaca...asta este blogul meu...intelegi???

    RăspundețiȘtergere
  21. crezi ca ai facut o fapta memorabila???plebeule!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. vezi...? un inceput in toate jepatule!

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. DRAGII MEI
    SUNT DE GASIT PE NOUL SITE:
    WWW.ADVOCATEDEVILL.BLOGSPOT.COM

    RăspundețiȘtergere
  26. DRAGII MEI
    SUNT DE GASIT PE NOUL SITE:
    WWW.ADVOCATEDEVILL.BLOGSPOT.COM

    RăspundețiȘtergere
  27. DRAGII MEI
    SUNT DE GASIT PE NOUL SITE:
    WWW.ADVOCATEDEVILL.BLOGSPOT.COM

    RăspundețiȘtergere
  28. TU "ELECTRONISTULE"...ESTI UN NIMIC!!!HACKER DE NIMIC CE ESTI!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. =)).Da mi as palme..Unde pana mea s o ajuns???Careva,o lamaie..?Mi e rauuuuuuuuuuuuuuuu..

    RăspundețiȘtergere
  30. NOUL MEU BLOG :
    WWW.ADVOCATEDEVILL.BLOGSPOT.COM

    ACESTA NU MAI ESTE VALABIL...ESTE AL UNUI NEMERNIC DE HACKER!!!!

    VA ASTEPT PE TOTI ACOLO!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. NOUL MEU BLOG :
    WWW.ADVOCATEDEVILL.BLOGSPOT.COM

    ACESTA NU MAI ESTE VALABIL...ESTE AL UNUI NEMERNIC DE HACKER!!!!

    VA ASTEPT PE TOTI ACOLO!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. SA VA DAU DRACU CU PROSTIILE VOASTRE SI CU CINE MI-A FACUT-O PENTRU A DOUA OARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  33. dragilor..va astept pe WWW.EVILLADVOCATE.BLOGSPOT.COM
    Devill este acum EVILL...multumita uni nesimtit de aici!

    RăspundețiȘtergere