021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 7 decembrie 2011

Demonic......


Am un mare gol ce-mi umple sufletul....privesc roba neagra....inima mi-e la fel...se pare ca dupa o spalare in comun inima i-a imprumutat culoarea....am zis de atatea ori ca cedez...am zis de atatea ori ca nu vreau sa mai sune telefonul interminabil de enervant....am zic ca nu mai fumez 3 pachete de tigari pe zi si nici sa mai beau 6 cafele....gustul ei este atat de irezistibil....sunt toxicoman dependent si cafengiu incurabil....am zis ca nu-mi mai pasa daca cel de langa mine ma injunghie dupa ce-l ajut...ca nu mai pun la suflet toate cate-mi invadeaza viata si-mi secatuie sufletul....care suflet omule?? care??...cand tu esti cu tine si-ti analizezi gesturile...faptele...si de fapt esti singur...cand toti roiesc in jurul tau si-ti zambesc desi te-ar manca de viu........LASA-I SA MA URASCA ATATA TIMP CAT LE ESTE FRICA DE MINE.....da...exact....asa poti conduce....asa te poti impune intr-o lume anapoda...unde totul este intors asa cum nu ar trebui sa fie....asa cum nu este normal...unde normalul este anormal....unde tu omori vise si sperante...unde furi zambete mai mult nevoit decat voit........minutele de introspectie si "linistea" mea launtrica este intrerupta de psihedelicul sunet al telefonului......
- puteti veni pana la mine ca eu nu pot ajunge la dvs....am ceva treaba si este destul de important....pai da cum dracului sa nu vin...se poate?? patron de doi lei...paria societatii....nu-ti misti fundul de la birou nici macar cand te arde....ahhhh
- vin...daca este urgent si important...vin cum sa nu....zic eu scarbit....ma enerveaza atat de mult genul acesta de oameni...ma distrug si ma termina psihic.....in 10 minute sunt la dvs!....termin convorbirea...ies din birou...sunt atat de absent incat caut ceva minute bune sa-mi gasesc masina....offf doamne...cred ca este momentul pentru o pauza...degeaba gandesc asta...cu siguranta ma inspaimanta gandul ca as sta degeaba.....nu stiu si nici nu ma intereseaza cum este sa stai degeaba...nu am avut aceasta posibilitate...sa lenevesc fara sa-mi lucreze creierul...si cand lucreaza el cel mai bine...decat sub tensiunea asta nenorocita....ajung ...
- ce faceti? spun eu in timp ce ma asez pe scaun......
-ce dracu sa fac ...probleme si iar probleme ca-mi vine sa-i biciuiesc....sa mor daca te mint....mi-a furat unu de la depozit toate cauciucurile, vreo 10, le adusesem din Germania...jepatu dracu, dupa ce ca le dai sa mananace te mai si fura....i-am facut plangere penala si acu' ma chemat sa duc niste acte....il privesc, genul de patron slinos...care-ti produce indignare numai cand il privesti...vorbeste urat si crede ca este stapanul suprem cand de fapt nu este decat un cliseu al prostului gust ...un parvenit si un analfabet cu diploma in prostologie....m-am enervat in timp ce scriam.....privesc actele pe care le impinsese spre mine...le studiez....nu prea da masa cu casa...ciudat....ce vad nu cred ca este adevarul dar nu pot contrazice niste scripte....pana la urma asa reiese...totusi nu ma pot abtine....
-sunteti sigur ca cee este aici este si real? il intreb eu.....ma priveste nervos...rosu la fata si cu ochii iesiti din orbite......cum dracu sa nu fie real, mai da-l dracu de palmas...sa plateasca cu varf si indesat...asa le trebuie...bate cu pumnul in masa...racneste ca un apucat....si de la mine ce vreti? il intreb.....
- pai, trebuie sa ajunga actele astea la politistul care cerceteaza dosarul , a zis sa vin cu ele astazi ca este si ala acolo...da eu nu ma duc ii dau dracu de martalogi.....mi-e lehamite de el...il ascult mai mult din complezenta.......
- si aveti nevoie de mine doar sa fac pe postasul? de ce nu apelati la un curierat rapid sau chiar la posta ......spun eu persifland cuvintele.....observa asta....
- vreau sa mergi sa le duci tu pentru ca dau si de hotu' ala acolo si mi-e ca-l iau dracu la omor...si in plus poate mai trebuie ceva acte si tu esti in masura sa faci asta....haide ma ca nu mori...tot ai venit....
-bine, merg sa vad despre ce este vorba....si daca este ne auzim....ii raspund iritat...sunt satul de "organe" si de hainele albastre pana peste cap.....mi-e scarba de limbajul de lemn.......de cine sa intreb?......spune numele...zambeste.....ce sadic zic eu.......ajung destul de plictisit..altul care fura in loc sa munceasca ma gandesc....am ideea deja inoculata astfel incat pana si eu cred ceea ce "trebuie" sa cred....intru, sunt privit cu acel "avocatii astia"...zambesc....salut....ii fortez sa-mi vorbeasca respectos...ce interesant...ma gandesc ca le este tare greau sa zambeasca cuiva pe care l-ar jupui de viu.....gasesc biroul celui care cerceteaza dosarul...
-va salut...zic eu....domnul.......privesc intrebator...de la un birou din spate se ridica un tinerel bine facut, cu o carisma de invidiat.....eu sunt....cu ce va pot ajuta?
- ma prezint, intind mana.....culmea ca mi se raspunde si la salut....aaa, zice exclamand.....asteptam niste acte, se pare ca nu a venit in persoana....tipic zice el....bine nici nu era obligatoriu ...luati loc....
- nu multumesc...nu stau mult....mai si alta treaba decat sa distribui corespondenta.....zic eu.....alte acte mai aveti nevoie la dosar?.....ma priveste zambind.....plin de subinteles......
-asta este tot...daca mai este ceva, o sa-l anuntam....aveam totusi niste dubii.....de ce-l vrea pe saracu om "mancat" cu orice pret? ma intreaba ......este "partas" la ideile mele...la gandurile ce ma sufoca.....nu stiu si nici nu ma interseaza pe mine astfel de aspecte...sunt platit pentru asta si nici nu as putea sa port o discutie de pe alta pozitie.....
- va inteleg...o sa aflu eu pana la urma despre ce este vorba....trebuie sa-l aduca pe faptas acum...si o sa zica si ce a mancat de la mama lui.....spune increzator.....ma fac ca nu aud ultima replica....ies..strabat acelasi coridor pe care am venit numai ca de data aceasta era mult mai lung...ciudat....privesc peretii scorojiti.....cobor cateva trepte si dau sa ies din sediu.....dau nas in nas cu un barbat nebarbierit insotit de un agent.....ma priveste ...il privesc...ce imagine groteasca...ce om desfigurat...hmm...zici ca toate necazurile s-au abatut asupra lui....cum curiozitatea ma omoara si ma intoarce pe toate partile...si linitea mea-mi cere asta....ma trezesc intreband......dvs sunteti.....cel cu furturile de cauciucuri??...ma priveste mirat....desi nici nu trebuia sa ma bage in seama..se pare ca locatia unde se afla inspira frica si supunere.....eu sunt....dar nu am furat....cel putin nu atata.....il privesc cu stupoare, agentul il impinge de la spate....haide circula spune privindu-ma......cu cine vorbesti domnule asa...circula auzi....pai cine esti dumneata de-mi spui mie asta...si in plus de asta...domnul este cumva arestat sau ce?...sunt deja nervos ...am reactionat prea bine pentru replica aia acida de neam prost....agentul realizeaza greseala facuta.....haideti acum...ma scuzati si pe mine ca suntem si noi stresati......zice zambind.....nici nu-l mai bag in seama.....
- pai cum nu...zic eu privind-ul pe barbatul din fata mea.....plangerea este facuta pentru 10 anvelope....dvs erati paznicul....unde sunt daca nu le-ati luat dvs....?
- nu mi-a dat salariul de 4 luni...am 3 copii acasa.....nu avem nici ce manca...sotia este pensionata pe caz de boala.....aproape ca i se citeste disperarea pe fata.....am luat decat 2 .....nici nu au fost mai multe ....cel putin nu stiu eu....2 ...le-am vandut sa iau de mancare la copii....ce sa fac? ......mi-a zis sefu...... ca ma face el.....si uite ce mi-a facut....m-a nenorocit.... asta mi-a facut mortii masii de javra.....il inteleg atat de bine.....aia simtisem si eu aflandu-ma la el in birou....sunt atat de nervos incat inima-mi pompeaza sangele cu o viteza formidabila....sunt pierdut intr-un joc in care pionii se muta fara a se putea impotrivi....simt durerea intercostala atat de acuta incat ma face sa ma inconvoi...doamne....asta-mi mai lipsea....eu sa duc hartiile alea...eu sa fiu mesagerul negru....dar daca nu eram eu ...era altul si tot se intampla ceea ce eu acum vroiam sa nu se intample......intr-o secunda de luciditate, mintea-mi dicta directia....nu ma angajase scarba...nu semnase nimic cu mine......sunt perfid si asta-mi creeaza o stare de disconfort psihic si emotional de nedescris.....mancare...copilasi....agonie....foamete.....la dracu cu mine si cu cate se intampla.....ramaneti o secunda va rog.....ii spun agentului......si o iau la fuga pe acelasi coridor pe care venisem.....intru fara sa bat......ce ma mai interseaza de bunele maniere...la naiba cu ele.....astazi salvam suflete!!!!.....il gasesc la birou......a-ti uitat ceva ma intreaba.......da...zic eu.....am uitat sa va spun ca omul nu a furat atatea.....stiu ca asa reiese din acte.....dar NU atatea.....ma priveste mirat......pai dvs nu sunteti de partea domnului ............ il privesc.....nu apucasem sa ma vand.....deocamdata.....luati in calcul ceea ce v-am zis bine???......il las in urma mea....alerg ca un bezmetic.....ii gasec in acelasi loc in care ii lasasem....se conversau....hmmm...ce imagine.....domnule....semnati hartia asta....mi-as dori sa  fiu salvarea dvs....si cum nu aveti bani.....cred ca acum sunt cel mai potrivit...nu??? ii zambesc....am o stare ciudata de fericire....cum ma multumesc eu cu putin.......fara replica si apropape mecanic....semneaza imputernicirea......acum mergeti......scrieti-mi nr de telefon si  va sun mai tarziu spun eu......cobor fericit lasand in urma mea mirarea si consternarea  celor doi....plutesc ...si nu pentru ca mai am un dosar in plus...o fac pe gratis....ci pentru ca poate salvez un suflet....si nu este putin lucru credeti-ma.....ies.....pun mana pe telefon....mi-e mai drag acum......
- alo? raspunde vocea aceea groasa......gata ma ai terminat?? ce zici se duce ala unde-i este locul??
- in primul rand nu sunt ma...in al doi-lea rand locul lui cu siguranta nu este acolo unde vreti dvs sa-l bagati....si in al trei-lea rand.....de restul anvelopelor, sa va luati lumanari.....si sa va fie de bine......NEMERNICULE!!!




54 de comentarii:

  1. esti pus pe fapte foarte mari. felicitarile mele

    RăspundețiȘtergere
  2. tare frate.esti bun si restul este istorie.simt de parca an fost acolo.bravo Dev.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca imi place.."privirea si feeling-ul" tau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Schimbi...baricadele....pentru o cauza nobila merita.....:)....bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Andra : dar nu iesite din comun:) multumesc!

    XEREX : de unde ai tras concluzia ca sunt bun...as fi curios sa aflu:))

    RăspundețiȘtergere
  6. B: buna B....pana la capat...sunt tanar doamna..sunt tanar...buna seara!

    RăspundețiȘtergere
  7. FreziaViridis : se poate spune si asa...nu stiu daca maerita...dar mai vedem:)) Multumesc...la fel si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. devill advocate: nu trebuie sa fie iesite din comun. important e sa fie bune si dupa cum vad sunt

    RăspundețiȘtergere
  9. Andra : esti tu draguta:) dau un ceai!!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. devill advocate: merci dar nu beau ceai :D :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Andra : nici eu:)..ai posiniltatea sa alegi tu atunci...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Andra : nici nu ma gandeam ca nu o sa-ti convina:)

    RăspundețiȘtergere
  13. devill advocate: normal, nu mi-ai dat alternativa, ma pui sa aleg deci... :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Andra : cel putin ai de ales...ceea ce este acceptabil:) nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Andra : si uite asa am ajuns la un consens:)

    RăspundețiȘtergere
  16. devill advocate: am ajuns am ajuns :P u dai cafea si eu iti pastrez un exemplar :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Andra : cum ma mituiestu tu pe mine..cafea zici...bineee:)

    RăspundețiȘtergere
  18. devill advocate: cu mult lapte si miere :d,nu te mituiesc, e o propunere :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Andra : cafea cu miere si lapte??doamne andra...de unde ai parut?:) bine..gusturile nu se dicuta..sa fie precum doresti!

    RăspundețiȘtergere
  20. devill advocate: deci razi de mine... :P

    RăspundețiȘtergere
  21. DEVILL PRIETENE ......ACEL GUST AL BINELUI !
    CINE SPUNE CE ESTE BINE SI CE ESTE RAU ? IN UNELE CAZURI SUFLETUL NE SPUNE ASTA SI DECAT AVOCAT PT CEI CARE TE DEZGUSTA MAI BINE AVOCAT CU SUFLET LIBER .
    UNII CRED CA DACA PLATESC LI SE CUVINE TOT , " CE MAMA DRAKU DOAR TE PLATESC !" CRED CA AI AUZIT DE CATEVA ORI ASTA , DAR TU AI AJUNS SA POTI DECIDE SA FII IN BARCA CU NISTE SPECIMENE DIN ACESTEA SAU SA-I RASTORNI DIN BARCA .
    TOATE CELE BUNE SI ........RESPECT !

    RăspundețiȘtergere
  22. ALT-OM : din fericire am posibilitatea de a alege dosarele...unii nu o au....:(
    Exemplul tipic de patron ...daca te plateste crede ca te cumpara cu totul....
    SA AI O ZI BUNA!

    RăspundețiȘtergere
  23. BRAVO DEVILL!UN OM MARE CU SUFLET MARE!ACUM ASI MAI AVEA O PROBLEMA.PE UNDE MAI CUTREIERA ALECXANDRA?AM OBSERVAT CA NU A MAI DAT PE AICI.ALECXANDRA!!!!!PE UNDE UMBLI????ASI VREA SA ITI SPUN DOUA VORBE SI-O VORBA.CU STIMA,ROBERT

    RăspundețiȘtergere
  24. CRED CA DEVILL A MURIT.REGRET CA SPUN ASTA INSA ASTAZI AM VAZUT LA TV PE ANTENA 1 CA UN AVOCAT TÂNĂR A FOST GASIT MORT IN MAŞINA SA.GÂTUL TĂIAT .CICĂ AR FI FOST IMPOTRIVA UNOR CLANURI MAFIOTE SO AIA I-AI FACUT FELUL.AVEA SI O FETITA.OARE ERA DEVILL?NICI NI A MAI POSTAT NIMIC..:(

    RăspundețiȘtergere
  25. SI INCA CEVA FOARTE IMPORTANT.AZI L-AM SUNAT TOATA ZIUA SI NU MI-A RASPUNS:((

    RăspundețiȘtergere
  26. ???:( Nu cred asa ceva Radule.vb aiureli?Dya

    RăspundețiȘtergere
  27. RADULE ........... SA CERCETAM OMULE INAINDE DE A FACE ASEMENEA AFIRMATII !!!!!!!!!!!!
    FERESCA DUMNEZEU !

    RăspundețiȘtergere
  28. EU VA ZIC CA ASA ESTE!:( SI-MI ASUM RASPUNDEREA.AM SI CERCETAT.TIPUL ERA IN GENUL LUI DEVILL UN RAZZVRATIT IMPOTRIVA CELOR CARE INCALCA LEGEA.

    RăspundețiȘtergere
  29. "avocat gasit mort in masina sa.un avocat de succes a fost gasit astazi in jurul orelor 14.30 decedat in masina personala.SUV-ul barbatului a fost gasit la marginea unei paduri,lovit pe toate partile.Avocatul avea 31 de ani, o fetita de 2 luni si era unul dintre cei mai buni din tara pe latura penala.Firma de avocatura la conducerea careia se afla este in doliu"

    RăspundețiȘtergere
  30. AM CAUTAT IN TOATE ZIARELE DE CAND MI-A SPUS BORGIA CE AI SCRIS ( TU ESTI CEL CU 100 DE COZONACI ? ) SI NU AM GASIT NIMIC SI MA ROG LA BUNUL SA NU FIE ASA .

    RăspundețiȘtergere
  31. MORT??EU??..multi ar vrea....sincer...dar nu este timpul...RADULEEEE...mama mama..cozonacii tai!

    RăspundețiȘtergere
  32. Radule: sunt viu..ma rog...aproape...trebuia sa te faci "militian"...pe bune....oricine moare sunt eu nu?
    regret moartea acelui om...insa eu nu am auzit de asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  33. ALT-OM : :) of doamne..."nici sa moara omul nu poate"...:)

    RăspundețiȘtergere
  34. DEVILL!!!!!!!! SCUZEEEEEEEEE.MI-AM FACUT GRIJI!
    DAU UN COZONAC!MERGE?????

    RăspundețiȘtergere
  35. PRIETENEEEEEEEEE !!!!!!!!!!! SA MOARA DOAR NECAZUL !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. RADU : SA-TI TRAIASCA FAMILIA ! SA NU MAI FACI DIN ACESTEA !!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. ALT-OM : ce faci omule? te baga asta micu in fibrilatii?:) l-am urecheat...:)

    RăspundețiȘtergere
  38. acu nu ma ocarati!mi-am luat-o rau de tot!bine ca m-am inselat!
    DEVILL SCUZEEEEEEEE
    ALT-OM FARA INTENTIEEEEEEE!
    Ce idiot sunt!

    RăspundețiȘtergere
  39. Radu : nu stiu omule..suplimentezi numarul de cozonaci pe care trebuie sa-i dam....asa ca...te iert numai atunci:))) bine??

    RăspundețiȘtergere
  40. PRIETENE ,CU O ORA SI JUMATATE IN URMA LUAM SOMN DE VOIE SI MA SUNA VIO CU VOCEA TREMURAND ......., NU AM MAI AVUT LINISTE .
    SLAVA BUNULUI !

    RăspundețiȘtergere
  41. haide gata cu astea...sper ca toata lumea este bine !
    ALT-OM : iarta-l:))este si el mic!

    RăspundețiȘtergere
  42. ALT-OM : nasol...radule radule....am avut o groaza de treaba...acum ceva vreme am ajuns....aproape ca nici mie nu mi-a venit sa cred ce am citit aici..parca-mi vedeam necrologul:)

    RăspundețiȘtergere
  43. TE SALUTA BORGIA ,A SPUS CA ACUM POATE DORMI LINISTITA .
    MA BAG LA SOMN ;SUNA-MA MAINE(AZI) DACA VREI.
    O SEARA LINISTITA !

    RăspundețiȘtergere
  44. ALT-OM : mare om mare caracter!
    SOMN USOR AMANDURORA! te sun maine...ne povestim:)
    multumesc pentru grija!Noapte buna prietene!

    RăspundețiȘtergere
  45. Slava Domnului ca esti teafar..Iar pentru Radu..nu mai stiu ce pot spune..Doar ca..Multumesc Domnului ca suntem si sunteti bine..Atat!

    RăspundețiȘtergere