021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

joi, 15 decembrie 2011

Hazard....


- deci, nu aveti ce sa-mi faceti...regret ca va anunt...dar la cat de buni sunteti voi nici macar nu puteti sa va atingeti de mine....spune cu infumurare patronul din fata mea.....il privesc cu atentie...imbracat la costum...camasa deschisa la cel putin 3 nasturi....un lant grosolan din aur il sugruma inchizitoriu....bratara.....ceas...3 telefoane pe care le afiseaza cu mandrie tinandu-le in mana....vorbeste in scarba in timp ce se lasa confortabil pe scaunul din piele moale.....exemplul perfect de patronas parvenit, pentru care afacerile nu inseamna decat un mod de a se imbogati cu orice pret peste noapte....de parte cealalata..sta clientul meu...un domn venerabil, patronul unui depozit de materiale de constructii ajuns la o varsta inaintata...face afaceri de 40 de ani....40 de ani...exact...un om pentru care niciun contract scris nu conteaza ...fiind de ajuns o strangere de mana...care mai crede dupa cate tepe si-a luat ...in justitie si in bunul simt...un barbat care are lumea lui...care nu mai este facut pentru aceasta lume.....are prea mult suflet si se consuma mult prea rau....tipul de om pe care-l privesti cu mila dar si cu admiratie.....
- domne, va rog...de 2 ani incerc sa-mi iau banii inapoi de la dvs nu faceti nimic decat sa va bateti joc de mine...asta faceti....vorbeste destul de calm pentru situatia tensionata.....a ajuns la capatul puterilor ...intr-o lupta pe care nu trebuia sa o duca niciodata....trebuie sa-mi platesc oamenii...chiria si toate alea...de unde bani daca oameni de genul dvs nu stiu sa faca afaceri decat prin inselaciune....m-am saturat...vreau banii mei...48.000 de euro sunt bani domnule...bani pe care altii nici macar nu i-au numarat...nici nu stiu sa-i numere....si dumneata te plimbi cu masina de 60.000 de euro si-mi razi in nas.....pe masura ce vorbeste ratiunea-i umbrita de ura...nu poate sa urasca cu toata fiinta ..o simt...o simt si ca este gata sa cada pentru a mia oara la intelegere ....
- mosule....crezi ca mai pupi veun leu de la mine?...haide mai du-te frate acasa ca te cauta moartea...zau asa...tu nu intelegi ca nu mai ai ce sa faci ca mi-am bagat firma in faliment...si daca vrei banii trebuie sa stai la coada...si oricum nu o sa mai apuci nimic pentru ca nu am niciun bun ...nu ai ce executa...asa ca las-o dracu de vrajeala......as vrea sa-l calc pe cap ca pe o insecta...deja il vad pe scaunul electric si pe mine tragand de maneta.....
- domnule,  va rog...sunteti la mine in birou...si nu... nu va permit sa vorbiti asa...a-ti luat marfa??trebuie sa o achitati....este plina tara de tepari ca voi....nu aveti pic de bun simt ....sunteti burdusit de aur si va plangeti ca nu aveti bani....va plimbati cu o masina care valoreaza cat un apartament...si acum veniti aici la mine sa-mi tineti predici despre moralitate.....ma enervez...nu mai sunt stapan pe mine...un demon necunoscut mie mi-a sechestrat creierul...doamne da-mi o putere sa-l privesc si sa dispara...de fapt nu sa dispara...mai lasa-l putin sa se chinuie...sa agonizeze ...sa implore si sa ceara indurare.....ce mai vreti? v-ati judecat cu noi pe unde s-a putut...am castigat toate procesle impotriva dvs....toate intelegeti....?? asa ca este normal sa va platiti datoria care clientul meu....mi-e scarba....cunosc tipologiile de patroni ca el...ii stiu si pe cei care fug de responsabilitati...si pe cei care sunt numai lapte si miere pana-si incarca tirul cu marfa si ulterior utita sa o plateasca....am trait cu ei...m-am razboit cu ei....stiu fiecare trasatura....fiecare privire...miros a tepari....in permanenta cautare de oameni sinceri...cu frica de D-zeu.....ii stiu...ii vad cum se plimba cu masini puternice de sute de mii de euro...si ei sunt datori vanduti la banci....cum au case imense...dar ele sunt gajate la nu stiu ce camatari pentru sume de bani luate cu imprumut spre a pleca in excursii sau a-si cumpara nu stiu ce fita de masina....patronasi care noaptea-si sparg in cluburi de noapte economiile doar pentru a fi priviti de ceilalti cu jind...of doamne...desi sunt tanar...am invatat sa-i cunsoc...sa-i recunosc.....
- bai frate....zice el...ce dracu ma f..i la icre atat...i-am dat mosului teapa ce p..a mea nu intelegi?...aveam pretentii de la un avocat..ca lu' mosu ce sa-i cer......zambeste...nu-i pasa de nimic...i-si priveste creditorul cu mila si superioritate, de parca pozitiile sunt inversate....tu ai fost singurul care m-a urmarit...care s-a judecat cu mine si a castigat...dar nici sa ma omori nu am de unde da banii inapoi....
- pai de ce a-ti luat marfa...nu stiati ca nu aveati de unde sa o platiti??asta daca doar nu a-ti premeditat totul de la inceput....aprind o tigara...nu pot sa fiu cu bun simt la mine in birou fata de unul ca el....nu merita nemernicul....stiu totul despre el...doi ani de zile din viata mea s-au scurs..s-au sters cu buretele urmarindu-l pe el....speta asta devenise personala pentru mine...poate prea personala...cheltuiese vreo 20.000 de ron numai pe avocati...o armata....mai bine dadea din datorie inapoi.....
- erau alte vremuri atunci...dar acum nu am de unde....si inca ceva ca va vad tanar si poate nu aveti experienta necesara....ii simt ingamfarea si placerea de a-si bate joc de oameni...de cei care odata l-au ajutat cu bani...si au avut incredere in el....si acum...parca a uitat totul....parca nimic nu s-a intamplat...ar fi gata sa jure cu mana pe biblie ca nu l-a vazut pe clientul meu niciodata si ca semnaturile de pe facturi nu sunt ale lui....asa ca..si va mai anunt ca mi-am bagat firma in reorganizare...deci nu aveti ce sa faceti.....si banii astia nene i-ati pierdut.....rade zgomotos...iar metoda folosita este una cat se poate de simpla....legala.....dar frauduloasa...cum dracu vine asta?/...exact....legea nu este buna...si din cauza atator virgule...lasa loc de intors unor plebei ca el....
-sunteti foarte sigur ca nu am ce sa va fac...observ asta...numai ca nu va las...va jur ca nu va las...asa ca daca platiti acum...se termina totul...va strangeti mainile si nimeni nu mai are nicio pretentie respectiv datorie fata de celalalt.....incerc sa-i gasesc o solutie clientului meu....insa taranul din fata mea este pre bine informat in ceea ce priveste fraudele..inselaciunile..un adevarat doctor docent in inselaciuni....un masternad in tepe si minciuni....clientul tace si ma asculta...pretentiile lui in ceea ce ma priveste nu sunt deloc de neglijat...insa nu stie ca acum...suntem legati de maini si de picioare si ca din punct de vedere legal..scarnavia nu o sa pateasca nimic .....
- domnule sunt grav bolnav si plin de datorii....intervine clientul.....sunteti martor la decesul unei afaceri....unui om...iar artizanul acestei inmormantari sunteti dvs.....dati-mi si mie ceva acolo...accept in rate....numai sa-mi platiti....
- mosule...poate mori intre timp si nu-ti mai platesc nimic...asa ca lasa ciocu mic.....se ridica in picioare...scoate din palton un trabuc.....vad ca se fumeaza....zice ....banuiesc ca nu este o problema ca o sa fumez si eu....de cand am inceput discutiile am fumat 5 tigari....aproape una dupa cealalalta....ii privesc pe amandoi...in fata mea...bestia ....in dreapt mea....un inger impovarat de trecerea anilor....de o afacere construita cu greu....care insa nu se poate bucura de ceea ce a construit din cauza unor nemernici ca asta....
-domnule .....vad ca sunteti bine informat...crede-ti ca nu mai putem recupera acesti bani nu??/.....
-nici daca castigati la HAGA nu platesc.....de ce ?/..ca sa vreau eu....nu am o solutie de a-l contracara...incerc cu infrigurare sa ajung la un consens cu mine...cu inima mea.....in ultima instanta.......
-nu-i problema....nu suntem disperati dupa banii aia...o sa vindem creanta la o firma din rusia....cum si-or recupera ei paguba dupa aceea este problema lor.....atunci as vrea sa va vad fata cand va treziti cu doi "copilasi" de 150 de kg la usa  dandu-va binete in limba rusa.....il las sa reflecteze...este deja schimbat la fata......aaaa pai ce v-a apucat sa-mi faceti asta?...bingo.....am atins punctul sensibil.....se fastaceste...cantareste...agonizeaza...veniti lume sa vedeti transformare in 5 minute....sa vedeti cum se transforma o bestie intr-un mielusel adus la taiare......se ridica...iese sa dea un telefon...profit de ocazie sa-mi revin putin din starea in care m-a adus.....pastila....da...pastila salvatoare.....caut flaconul...doamne am ajuns sa ma calmez  luand calmante....mainile-mi tremura de neoprit.. ...
- intra in birou.....o sa facem asa.....o sa platesc pana la sfarsitul lunii.....stiam placa...stiam actorul...cunosteam bine decorurile.....firati-ai dracu cu rusii vostrii.....si cu cine v-a inventat pe lumea asta....mosule...o sa-ti dau banii stai linistit sa nu faci dracu vreun infarct pe aici....
- semnati aici.....zic eu intinzandu-i  un angajament....il citeste...scoate stampila..semneaza....ce garantie am eu ca nu va duceti la aia? ma intreaba.....il privesc .....aceeasi garantie pe care a avut-o clientul meu cand v-a dat marfa.....adica niciuna.....simplu......vreti sau nu...mi-ati face o mare placere daca nu a-ti accepta oferta.....se ridica nervos...da sa iasa....ma priveste....cu tine nu am terminat....nu uita....off ..deja sunt inspaimantat.....zambesc.....nici eu cu dvs...abia suntem la inceput...cred ca nu a-ti vazut totul.....il las sa-si pastrze cuvintele ramase in gat......ma santajezi.....spune el.....
-nici vorba domnule....va oblig....sa va respectati partenerii de afaceri.....
- asa??....lasa-ma dracu ma...nu asa....este nervos din cale afara...cred ca tensiunea-i face creierul sa-i bubuie.....
-vreti sa va implor??...meritati???.....tepari ca dvs am mancat cativa pana acum...obisnuiesc sa o fac dimineata pe burta goala...intra mai multi atunci.....nici nu-mi pasa de ce crede....de ceea ce zice...finalitatea mea este alta...nu sa ma oprec in fiecare halta...nu sa-mi inhib sentimentele...nu sa-mi inghit ura fata de smecherasi ca el......
- da ma?..bine...ai grija pe unde mergi....zice zambind complice cu moartea.....
- o iau ca pe un compliment.....si dvs va doresc o zi buna....domnule....cand iesiti...am rugamintea sa priviti literele negre de pe perete.....nu o sa ma uitati prea curand.....iese trantind usa....cata siguranta pe el la inceput....cata labilitatea la final....m-am jucat cu el....pentru o cauza nobila...si martor mi-e d-zeu ca nu am vrut sa iasa asa....dar pana la urma....scopul......
- domnule.....a-ti avut o idee geniala cu asta...nu platea asta nici picat cu ceara.....spune clientul meu care in tot acest timp asistase la schimbul de replici acide....vreau sa facem ce a-ti zis dvs....ne luam si noi banii mai repede.....este entuziasmat si parca orice i-ar putea face rau celui care avea sa-i dea bani...este pe placul lui.....ii privesc fata imbatranita.....prea imbatranita....
- stiti ce este acela hazard?.....nu il las sa raspunda.....astazi tocmai ne-am jucat de-a hazardul....de data aceasta am castigat.....iar eu ...pentru a nu stiu cata oara...mi-am vandut sufletul....a valorat 48.000 de euro....ce joc nenorocit...ce troc dezgustator.....


WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM

30 de comentarii:

  1. Nu cred ca ți-ai vândut sufletul, ai ajutat un altul ratacit.

    RăspundețiȘtergere
  2. DEVILL PRIETENE RULETA RUSEASCA ESTE FOARTE REALA IN VIATA NOASTRA !
    TU NU ITI VINZI NIMIC , ESTE JOBUL TAU ! ! !
    PASTILE , PERFUZII ..... NU SINT BUNE , ESTI TANAR , "TINERE" SA NU UITI !
    STIU CA ITI PASA SI NU SPUN SA FII IMUN , DAR RECUNOASTE ADEVARUL : TRAIM INTR-O LUME DEZORDONATA !
    TU , EU , NOI , PUTEM SCHIMBA O MICA PARTE , IAR PE CANALII ,JIGODII, RAHATI CU OCHI SA-I TRATAM ASA CUM SINT PENTRU CA ASTIA NU INTELEG CE INSEAMNA SA FII OM !

    RăspundețiȘtergere
  3. Hazard!suna atat de puternic.este ciudat cum trăiesti tu viata.pastile?esti prea tanar sa iei pastile.mult prea tanar.recunosc ca ti-am citit fiecare postare si toate m*au întors pe dos.esti un barbat misterios si foarte interesant ce trăieşte fiecare clipă la intensitate maxima!DEV,ai mare grija de tine.esti ca un drog pentru mine iar eu sunt dependenta!te-ai hotărât cu numarul ala de telefon ca am disperat!il vreauuuu!:)Dya

    RăspundețiȘtergere
  4. Devv..nu am disparut,te-am vizitat in fiecare zi,in tacere...
    Am fost un pic bolnava,chestii banale...

    Nu te-ai jucat de-a hazardul ci de-a...ruleta ruseasca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Andra :l-am vandut...stiu eu:))

    ALT-OM : RULETA RUSEASCA...as fi jucat eu asa ceva..cu conditia ca toate cele 6 locase pentru gloante sa fie pline:)) nu ratam...sigur!! perfuzii....ce cuvant obisnuit:) LAS CA MA FAC EU MARE:)))

    Dya : tu nu ai ce face decat sa-mi citesti mie fiecare postare??:)) dependenta??...nici chiar asa...alege-ti cu grija cuvintele...sau trateaza-te!!:) ma mai gandesc cu numarul de telefon....mai ales dupa ce ai recunoscut ca esti dependenta...nu vreau ca starea ta sa se agraveze:)))

    scorpio72 : aha...ochii din umbra:)) regret...sper ca acum esti bine....eu zic ca m-am jucat....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cauza a meritat jocul!:)
    a fost un troc "cinstit" ca ultima solutie...care a avut si efectul scontat!:)
    un final favorabil!
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place solidaritatea care s-a creeat pe acest blog, intr-un timp atat de scurt.
    referitor la pastile, perfuzii...ar trebui tinut cont ca a fost o "sansa" anul acesta...sa te nasti de doua ori intr-o singura zi!!!:)
    e de apreciat si felicitat efortul si implicarea in campania lansata!
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  8. pretul intodeauna e MARE, dar...
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  9. Ina : solidaritate.....da pot spune ca oamenii de aici sunt prietenii mei...cel putin asa-i consider...nu stiu daca reciproca este valabila:))) am murit si am renascut de mai multe ori....
    apropo : nu te alaturi noua in campanie??

    RăspundețiȘtergere
  10. Ina : pretul...este MARE...dar.....nu se merita!! crede-ma!!

    RăspundețiȘtergere
  11. dupa cum se vede de la mine...zic ca si reciproca e valabila:) da, intr-adevar sunteti prieteni!
    in legatura cu campania trebuie sa-ti marturisesc un secret...
    am "instituit" un puiut al campaniei tale (imi cer scuze pentru asta) in randul colegilor mei, care sunt minunati...si din acest considerent nu m-am alaturat pana acum si am mers pe principiul ca mai e timp.
    nu am nimic concret pana acum,cat si ce, dar pot spune ca ajutorul va consta in haine,obiecte,alimente si ceva banuti.
    ma voi anunta...:)
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  12. ai dreptate...nu se merita!

    Ina

    RăspundețiȘtergere
  13. Ina : exceptional...MA BUCUR ENORM!! CE MAI STAI... AFISEAZA AICI ADRESA SITE-ULUI TAU....SI ...VENIM!!!! SAU CEL PUTIN...VIN!!!:)

    SI NU....NU SE MERITA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. pff s-a inteles gresit...nu exista site!!! trebuia???:)))
    din dorinta de a se strange cat mai mult pentru cei nevoiasi, batrani sau copii, am lansat ideea ta in stanga si-n dreapta printre colegii mei!
    Ina

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai grija de tine..e cel mai important..fa ti meseria asa cum trebuie..o sa revin,Dev..Sunt ok..cica..

    RăspundețiȘtergere
  16. Dak l-ai fi vândut acum nu îți mai pasa

    RăspundețiȘtergere
  17. paharul are intotdeuna si o jumatate plina. Tu de ce o vezi doar pe cea goala?

    RăspundețiȘtergere
  18. Ina : am inteles...gata...acum vin de acasa:))) shoot me!!!:) unde mi-e capul....??:)

    RăspundețiȘtergere
  19. B: sper ca esti ok....eu mi-as dori sa fie asa...desi ...simt ceva....sper sa ma insel....te astept!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Andra : poate sa-ti pese de ceva ce ai vandut nu?

    RăspundețiȘtergere
  21. douazecisiceva : pentru ca aia goala doare intotdeauna:)

    RăspundețiȘtergere
  22. multumirea de a avea o jumatate plina ar trebui sa eclipseze faptul ca cealalta jumatate e goala...

    RăspundețiȘtergere
  23. douazecisiceva : SUPERFICIAL...nu ma pot multumi cu acest gand....NICIODATA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. douazecisiceva :daca nu ma multumesc acum...cu siguranta mai tarziu trece pofta:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Unde esti DEV? Nu te relaxa prea mult ca avem treaba cu campania:))Dya

    RăspundețiȘtergere
  26. Dya : peste tot si nicaieri...asa este...avem treaba...si inca mai facem inscrieri...din pacate unii sunt "ocupati"...

    RăspundețiȘtergere
  27. Din pacate asta e mediul de afaceri din Romania....
    Sper ca tu...si altii ca tine sa ii anihileze...pe acesti patroni parveniti....
    Cum spuneai si tu ...impreuna suntem mai puternici...:)
    Nu ti-ai vandut sufletul.....ai cumparat sufletului nenorocitului....PACAT ca e deja PUTRED....

    RăspundețiȘtergere