021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 13 decembrie 2011

Suflet negru...


Maldarele de dosare-mi sufoca constiinta....bani multi ce mi-au trecut prin mana...suflete ce le-am rostogolit in infernul salilor de judecata...procese castigate pe nedrept si altele pierdute pana sa inceapa....puterea de a merge mai departe printre hatisurile astea ce-mi impung sufletul creandu-mi repulsii , este data poate doar de ingratitudinea cu care sunt obisnuit....putin a fost....si din putinul ce a fost sa fie am adunat laurii unor victorii meritate..am fost privit de sus...si nu a trebuit sa urc eu,....pana la final a trebuit sa se coboare el....print al vertebratelor si demon al hazardului...al cuvantatoarelor....un mic print ce-si poarta trena neagra  cu mandrie....am cumparat sufletele celor ce odinioara le-au pierdut printr-un joc al destinului....le-am daruit ca pe un fapt de viata si totusi am razbit prin neantul pasilor pierduti......
- alo.....ce faci??o voce cristalina dar totusi grava ma impiedica sa-mi duc ideile pana la final....minutele mele de contemplare au luat sfarsit...le voi continua diseara...o cunoasteam de ceva vreme si pot sa spun ca era o prietena desavarsita....niciodata nu-mi ceruse nimic...niciodata nu apelase la mine decat pentru lucruri marunte....trebuie sa ma ajuti urgent...cumnatul meu are mari necazuri...il cunosti..am fost la diverse evenimente impreuna.....il cunosc..normal....un zurliu la fel ca si noi toti....asa zic eu...incepe sa-mi povesteasca....sunt atent la detalii...ele fac diferenta (asa cum spuneam eu odata pe aici).....s-a casatorit cu Adina...si pe ea o cunosti.....o cunoasteam si pe ea...e fata care a avut tot ce-si poate dori un om..parintii ei au incercat sa-i ofere totul....si au reusit...un caz fericit....nu stiu ce dracu au avut ca s-au certat groaznic..ce sa mai...cu injuraturi si toate cele....la numai o luna de la nunta au bagat divort.....aprind o tigara...incerc sa anticipez discutia...abia ca fac fata debitului verbal.....pe scurt...ea a plecat cu copilul...de fapt a fugit....asta este terminat ca nu mai are chef de nimic...in fine....amandoi au o firma si acum sunt legati de ea....au ceva datorii pe la stat....si nu stiu cum sa faca sa fie bine.....spune ea implicata pana peste cap emotional......se intalnesc in seara asta....poti merge si tu cu el..ca este dezorientat total....?
- mai..nu stiu ce sa zic....nu-mi plac divorturile si scandalurile...o stii prea bine....dar pentru tine ma duc cu el....ii spun zambind....urasc situatiile de genul asta...cand construiesc ceva impreuna si intr-o clipa ...se darama totul ca si cum nu ar fi existat nimic....certuri inutile si lipsite de subtrat...cuvinte grele aruncate de ambele baricade....injurii...uitari de clipe in doi...soapte de iubire pierdute in eter....si toate astea-i ransforma in doi straini...care pare-se ca nu s-au cunoscut vreodata....
- ideea este ca Adina are un avocat foarte bun....si nu as vrea sa-l trimit pe capiatul asta singur la intalnire....am inteles ca o sa semneze actele de iesire din societatea in seara asta....te bagi??..ce cuvant..auzi..daca ma bag....cum naibii sa nu ma bag...mai ales ca-mi starnise indeajuns de mult curozitatea prin apasarea intentionata a accentului pe acele cuvinte "un avocat foarte bun".....ok...fara probleme...da-i numarul de telefon...sa ma sune si stabilesc cu el....
- bai...esti un inger sa mor eu....zice ea fericita....eu inger??ohooo..stai sa vezi demonul din mine...stai sa-i vezi pe astia doi cum se bat neincetat...neobositi...cat este ziua de lunga....mai nou poarta batalii si noaptea...dar asta este o alta discutie......raman datoare pana peste cap....spune.....o sa te sune..mai multe vorbesti cu el.....mersi mult de tot!!!
- nu ai pentru ce...la ce sunt buni prietenii nu??stai linistita ca o scoatem noi la capat cumva....inchid telefonul....ce ciudatenie de speta...cand dracului mai termin eu aste de verificat?? spun uitandu-ma la sufletele indosariate, nu apuc sa-mi fac ordine in ganduri ca suna telefonul.....salut...sunt cumnatul ....... mi-a zis ca ma poti ajuta....ei cum sa nu...pot sa te si spal pe maini daca vrei.....bai de ajutat...eu te ajut...dar cel mai mult depinde de tine....intelegi??...haide cum facem???il intreb nerabdator....pai spune-mi unde esti si vin sa te iau eu...in 5 minute este bine?? ii dau toate detaliile..deja sunt imbracat....ies din birou.....liftul ma coboara lin..peretii din aluminiu ma strang atat de tare....ma intalnesc in parcare...este speriat...stresat...are stari ciudate....incerc sa-l calmez si sa "fur" cat mai multa informatie.....
-da...si acum trebuie sa ne intalnim cu ea si cu avocatul ei....vreau sa ies din societate si sa-i las ei totul....a zis ca preia ea toate datoriile....deci..tu ce zici?.....il privesc...s-a apucat si de fumat....pofta asta...caut tigarile....nici macar nu-l mai intreb daca se fumeaza in masina.....eu zic ca sa vedem intai actele...conditiile...si dupa aceea luam o decizie.....unde ne intalnim cu ei?....cand aud ca intr-un bar ma apuca durerea de cap....da asta nu are si el un birou ceva? daca stiam ii chemam la mine.....in bar auzi....in fine....ajungem...intram....ne asezam la o masa...partea adversa nu ajunsese...ma uit la el cu stupoare...din barbatul pe care-l stiam eu ...acum era atat de schimonosit incat nu-l recunosteam....ma intreba din 5 in 5 minute ce sa faca.....eu il linisteam de fiecare data...prea stresat...prea incordat.....ridica privirea.....uite ca a venit Adina....zice...o privesc pe cea care fusese sotia lui...ii cunoasteam bine pe amandoi....ma priveste mirata.....tu...aici?...ma gandeam ca o sa vina cu tine.....se aseaza la masa...cat mai departe de barbatul ce o facuse cu putin timp fericita...si din fericirea si dragostea lor...se nascuse o fetita superba.....
- sper sa terminam totul in seara asta .....o sa-mi vina si avocatul meu...a redactat el hartiile....oricum alta optiune nu avem....incepe sa planga....amandoi ma privesc.....ma, voi doi sunteti putin plecati cu pluta? zic eu....aveti un copilas....sunteti tineri.....ce dracu..acum pe bune...voi chiar va urati in asa hal??..incerc sa-i prind emotional....Adina parca nici nu ma asculta.....uite, a venit avocatul si de acum inainte vorbiti doar cu el.....ii face semn avocatului...cand se apropie de masa, il saluta pe "clientul" meu...lasa privirea in jos....ma priveste.....ramane inmarmurit.....dvs...erati??ma priveste mirat...se inroseste la fata....mana ii tremura....da eu....nu stiam ca Adina si-a luat un avocat foarte bun...acum stiu....! zic eu zambind in timp ce-i raspund la strangerea de mana...va cunoasteti?...intreaba Adina mirata......oarecum....raspunde el si se aseaza la masa..culoarea din obraji i-a disparut total....este atat de nesigur pe el....il las sa deschida discutia...sa-si faca pledoaria....
- aa, ne-am gandit ca ...a....cel mai bine este sa terminam amiabil si a.....nu-l pot asculta cum se balbaie...ma enerveaza la culme asta....
- auzi? incerc sa destind putin atmosfera...."maestre"...va rog sa aveti amabilitatea sa-mi dati si mie hartiile acestea pe care le frecati in maini...sa arunc si eu o privire...credeti ca se poate??..nu-i pot descrie privirea...schimonoseala...mirarea.....tigara aprinsa-i tremura in mana....gesturile il vand..il tradeaza...il fac sclav.....primesc hartiile....le citesc.....nu-i ok...spun.....sunt ok de semnat dar cu mici retusuri.....ii spun "clientului" meu....parerea mea este ca daca semnezi asa ceva....mergi putin pe la mititica....si o sa ajungi  sa-ti vinzi si ficatii din tine.....deci alegerea este a ta.....ma priveste fix....habar nu are unde se afla...ce se intampla cu el...zici ca este in transa.....daca tu spui ca nu este bine...nu semnez...refacem hartiile si dupa aceea semnam.....!...atat vroiam sa aud...cuvintele salvatoare......refacem hartiile a rasunat atat de minunat......
- nu se poate sa le rafacem....zice "maestrul"....nu este nimic anormal si ilegal.....o priveste pe Adina....il priveste pe sotul ei.....chiar nu trebuie sa va faceti griji...m-am ocupat de tot....nu pot sa stau impasibil la manipularea prosteasca.....domnule avocat....dumneata ce vrei....sa fie legale...sau unul dintre ei in speta clientul meu sa mearga putintel in vizita pe la politie??...il tintesc cu privirea....ti-e foame de un onorariu??....se face ca nu intelege...este bulversat.....haide ca stii si tu ca nu se poate intampla nimic....si ei doi trebuie sa faca sa fie bine.....nu Adina?....intrebata se lasa in voia lui...are incredere oarba in el...se poate observa foarte usor lucrul acesta...si el ca un nesimtit se joaca cu mintea si nestiinta lor.....mda...eu zic sa semnam.....spune ea pierduta......si eu zic la fel spune "maestrul".....deja am rezistat prea mult....am vrut sa-i dau sansa sa-mi demonstreze ca si-a revizuit atitudinea de iuda....martor mi-e d-zeu ca asta am vrut....nicio clipa nu m-am gandit sa-l fac de ras acolo...insa nu suport asta...nu pot sa fiu martor la un asasinat grosolan.....si nefiresc.....ma ridic in picioare....
-mergem? il intreb pe "clientul" meu....se ridica si el mecanic....Adina ne priveste pe amandoi.....eu zic sa refacem actele....si sa ne vedem la semnarea lor in forma care este convenabila ambelor parti....ne sunati voi cand sunt gata si ne intalnim....nu-i obligatoriu sa semna pe loc...si nu ..cel putin nu in forma prezentata de domnul......primeste apelativul direct in stomac....limita mea...are o limita.....
-se uita disperat....daca plecati si nu semnati zice el....o sa facem si noi o plangere la politie pentru delapidare, gestiune frauduloasa......nu apuca sa termine.....
- auzi mai nesimtitule....vad ca nu te potolesti deloc....esti un papagal aia esti...nu ai nici cele mai mici notiuni de drept....bai omule...intelege ca astia doi sunt prietenii mei...si tu tot vrei neaparat sa-i nenorocesti???...nestiinta ta omoara oameni nevinovati...tarane ce esti.....te-am lasat prea mult..si am fost un domn cu tine....dar daca te mai vad vreodata in fata mea...jur ca o patesti.....ai fost angajatul meu...nesimtitule...si-mi dai lectii de drept dupa ce m-ai furat si inselat???...acelasi lucru vrei sa-l faci si cu ei....nu?? te-am dat afara ca pe un caine...si-ti meriti soarta....daca erai baiat destept...incheiam si actele....si nimeni nu afla ce om de nimic esti tu.....NEMERNICULE....o privesc pe Adina inmarmurita......Adina...daca vrei sati cauti pe altcineva care sa te reprezinte....fa-o cat mai repede...lasa-l dracu pe coate goale asta...este un profitor nenorocit...va invata numai la prostii.....parerea mea este sa vorbiti mai pe seara la telefon...poate va mai linistiti...sigur o sa va impacati.....stiu asta numai cand va privesc......dau sa ies...."maestrul" a ramas tintuit......si tu...sa pui maina sa-i dai banii inapoi Adinei...sa-si angajeze un avocat bun daca vrea....nu o scarnavie ca tine.....CAINE!!!



17 comentarii:

  1. DEVILL PRIETENE LUMEA INCA ESTE MICA ! ALA NU ESTE CAINE , SA VEZI FILMUL "Hachiko: A Dog's Story " SI NICI JAVRA ( AVEM O PRIETENA COMUNA :)] , DACA AI FOST DOMN SI NU L-AI STIGMATIZAT IN ASA FEL INCAT SA NU MAI SCOATA ROBA PRIN LUME UITE CA ARE TUPEU . TIPIC NESIMTITILOR !
    COLORATA RAU ESTE LUMEA IN CARE TRAIM ! ! !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce jepat!eu zic ca ai procedat corect poate prea corect.ghinionul lui ca a dat de tine asta este:)te iei dupa unu din asta ajungi sa cb singur.unde mai pui ca poti sa pierzi totul!BRAVO DEVILL!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un neispravit!Dev esti surprinzător.reactiile tale sunt atat de controversate.TE RESPECT SI TE APRECIEZ!,Dya

    RăspundețiȘtergere
  4. WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM

    ALT-OM : nu stiu despre cine vorbesti....:)
    da asa este...dar mai stiu ca fiecare pasare pe limba ei piere....

    XERES : depinde cum alegi....

    Dya : reactiile mele??...of.....tu cum ai fi procedat??

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa nu am niciodata nevoie de un avocat , insa daca voi avea cu siguranta ..tu vei fi alesul :P:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Crisa : orice padure are uscaturile ei....si cu siguranta exista altii mai buni....esti tu sigura de asta??:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm dar cine a spus ca as dori "altii mai buni" ?? Eu te-as vrea din alte motive :P si da..sunt foarte sigura :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Crisa : alte motive??care ar fi acelea??:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai feeling , ai pasiune ..ai constiinta ..si cel mai important ai suflet :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Crisa : o combinatie mortala ce in vremeurile de astazi nu-ti aduce nimic bun....oricum multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Crisa : nu participi la campania STOP INDIFERENTEI...nu te-am "vazut" pe www.noisuntemromania.blogspot.com...deci??:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma omoara lipsa ta....unde-mi umbli??,Dya

    RăspundețiȘtergere
  13. dev, propun sa iti deschizi un fan club!

    RăspundețiȘtergere
  14. douazecisiceva : ei..nici chiar asa....:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Roata se invarte si daca e patrata....WHAT GOES AROUND...COMES AROUND...:)

    RăspundețiȘtergere