021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 6 decembrie 2011

SODOMA


- asa nu mai merge, trebuie sa facem ceva pentru ca eu nu mai rezist....esti un nenorocit si un curvar...asta esti si in afara de firma ta altceva nu vezi....nu vezi cat a crescut? nu vezi cat am imbatranit???...spunea femeia din fata mea...cu ochii insetati de ura....nu-ti dai seama de nimic...esti un nimeni...un nimeni!!...se ridica si se aseaza instantaneu, il priveste in ochi pe barbatul care-i fusese alaturi la bine si la rau...atata vreme....si cand te gandesti ca unele casnicii se termina inainte sa inceapa...nu poti decat sa arati uimirea....si totusi.....
- draga mea, te rog sa nu te enervezi ca nu este momentul...am venit aici sa rezolvam situatia si trebuie sa facem in asa fel incat sa iasa bine....pentru toata lumea si domnul nu este dator sa ne asculte cum ne balacarim ca la usa cortului....te rog...inceteaza ca nu are rost...o priveste...cred ca este un barbat deosebit dupa felul in care pune problema....vorbeste calm si apasat...inconvoind cuvintele spre a le dau un sens suportabil....vrea sa-si aprinda o tigara....insa privit taios de sotia lui are puterea de a spune ca nu-i este pofta sa o fumeze.....il analizez...geaca lipsita de doi nasturi si camasa slinoasa la gat ii tradeaza iubirea sotiei.....poate nu a avut timp....incerc sa ma conving....poate acum i-a pierdut....mintea-mi alearga agera incercand sa gaseasca explicatii plauzibile....ce contrast....el miroase a ulei si motorina....ea a parfum de pierzanie dat in cantitati industriale....ii privesc...trag aer in piept si incerc sa ma concentrez asupra subiectului....subiectilor...la dracu..nu-s cobaii mei..si eu nu sunt dresorul lor....totusi....
- doamna, domnule, eu zic sa ne calmam...pana la urma nu va pot opri sub nicio forma sa faceti ceea ce aveti in minte...si daca tot nu pot...haideti totusi sa ne comportam ca niste oameni maturi...vreau sa continui....cuvintele raman fara nuanta...ma ingatui.....
- ce sa ma calmez dom'le...vezi mai unde am ajuns....i-si priveste sotul amenintatoare..orbita....ai zis ca-l cunosti...ca ti l-a recomandat Cristi ca este bun....si acum in loc sa-si faca treaba are chef sa-mi tina morala...lasa-ma domnule cu prostiile tale...ce sti despre viata...cred ca nici nu ai 25 de ani... aproape zic eu zambind....oricum multumesc ca m-ati facut mai tanar....incerc sa relaxez discutia...nu cred ca reusesc ....amandoi, de fapt ea este mult prea incordata.....
- totusi, vin sarbatorile si nu este momentul in plus cred ca sunteti un cuplu minunat....cel putin asa pareti si probleme sunt in fiecare familie....doamne, am devenit psiholog....mai bine eram psihopat..unul inrait ....folosesc orice motivatie pentru a-i aduce pe un drum drept....pe un singur sens de mers....ma uit la tabloul contrastant din fata mea...ce scorpie....ce molau....cred ca-l domina din toate punctele de vedere...cred ca-l asupreste si-l trece prin toate starile posibile si imposibile..cunoscute si necunoscute mintii omenesti....per ansamblu..nimic deosebit.........
- domnule, zic eu privindu-mi interlocutorul....doamna este putin nervoasa iar pe dvs va vad putin mai calm....spuneti-mi, cand Cristi m-a recomandat...v-a spus si ca nu prea-mi place sa ma ocup de asemenea cazuri?
- mi-a spus zice el....lasand privirea in jos...dar mi-a mai spus ca sunteti si un bun mediator...si un fin observator....observator...ce dracului sa observ la voi eu cand nici macar eu nu pot sa ma privesc cateodata in oglinda?? ce??...ce sa mediez eu doua suflete care sunt deja straine..care nu mai au in comun absolut nimic emotional....? neputinciosule....nimicule....
- deci...daca spiritele s-au mai linistit...continui.....propun sa vorbim pe rand,astfel ne putem intelege ca oamenii nu ca animalele....nu?...nu-mi raspunde niciunul dintre ei...sunt niste morti vii..niste suflete care si-au pierdut bucuria de a mai trai...farmecul de a zambi in doi...de a-si sopti dulcegarii....de a se atinge...de a se idolatriza...de a se sorbi din priviri....de a-si fura unul altuia priviri oachese si pline de subinteles....
- de ce nu raspundeti? ma intreaba ea privind spre telefon... nici macar nu mi-am dat seama ca suna....
-nu-i important doamna...(era al dracului de important).....important este sa rezolvam si cred eu ca o sa plecati de mana  ca doi indragostiti....nu-i ating....inimile lor sunt de gheata....si el...ce naiba sta si nu zice nimic.....intr-o secunda parca scos din transa...parca auzindu-mi gandul deznadejdiei si al pierzaniei...se ridica...se aseaza in genunchi in fata ei.....incearca sa-i sarute mana...ea cu o repulsie de nedescris si-o ascunde la spate....
-ridica-te domne..ce dracu ai innebunit?acum stai in genunchi in fata mea....esti barbat sau carlig de rufe ce dracu esti??....el surprins de intensitatea gesturilor ramane mut....nu poate decat sa lege decat cateva cuvinte....dar eu te....iubesc.....doamne ce barbat...iar ea vrea sa-l ferece, sa-l faca pierdut in uitare...sa-i inchida colivia viselor....impasibila...nervoasa..o combinatie letala intre ura si scarba...nu-i lasa nicio portita deschisa....greu...spun...greu sa o dovedesti...greu sa-i stapanesti  porinirile animalice...si totusi el este un om de pus pe rana..si cat se chinuie..si cat se taraste....FEMEIE!!!! nu vezi....? esti oarba...?ti-a luat D-zeu mintile...demon cu chip angelic.....
- domnule, zic eu...va rog sa va ridicati...nu va sta bine jos...nimanui nu-i sta bine in genunchi....dvs doamna ce vreti pana la urma??...nu-l vedeti ca inca va vrea?...inca viseaza alaturi de dvs?....cum puteti sta impasibila la asa ceva?...il umiliti...il distrugeti...asta vreti??...doamna ma priveste cu lacrimi in ochi...pentru o secunda am fost victorios.....privire se focalizeaza asupra barbatului care nu mai era barbat...
-auzi..? esti un nemernic care va plati pentru toate cate a facut...esti un monstru fara pic de suflet...esti un caine....poti sa te duci la mata si sa dispari pentru totdeauana din viata mea...sa mori si nu-mi pasa....palma il loveste cu o putere de nedescris...urmele lasate pe obrazul barbatului nu produc niciun gest contradictoriu din partea lui....cat de calm este.....doamne....ce mi-e dat sa vad....doamna ma priveste ....scarbita.....iar dumneata, poti sa te duci la dracu impreuna cu el...sunteti toti la fel....nu apuc sa schitez nici cel mai mic gest...sunt blocat....creierul patineaza pe o panta necunoscuta mie.....dar doamna......nu apuc sa termin...i-si arunca geanta pe umar si iese trantind usa....ce femeie....raman in picioare, sedat de repeziciunea faptelor si atitudinea femeii.....uhh...ce zi.....domnule, zic....ma scuzati ca va intreb...dar cum o puteti suporta...este sotia dvs dar totusi......reusesc sa ma asez asteptand raspunsul barbatului care se afla intr-o pozitie nefireasca....dvs un om atat de calm...doamna atat de impulsiva...ce i-ati facut de reactioneaza asa...? se pozitioneaza incordat ca si cum ar fi vrut sa sara pe geam....instinctiv ma ridic si inchid usa de la balcon....ce idei...clar am luat-o si eu razna....zic in mintea-mi inca netrezita la realitate....incerc sa-i ascult bolboroselile....nu aud...ma dau mai aproape..il ajut sa se aseze pe scaun....va simtiti bine? il intreb....are tot dreptul sa se poarte asa..sunt un nemernic zice el....doamne mare care esti....tot ea il palmuieste...tot ea il aspureste si-l terfeleste si el zice ca este un nemernic...ce om...ce barbat....totusi puteti sa-mi spuneti ce i-ati facut ? il intreb eu curios....
- ei nu....fiicei mele da.......raspunde aproape insesizabil....
-adica? mai explicit puteti? stiu ca este greu dar totusi veniserati sa divortati....cum adica fiicei dvs.....?
- am abuzat de ea....si ea....m-a prins........sunt un nemeric.......

"ce barbat...ce om...cat de linistit...atat de calm...un adevarat barbat"....si acum mai vad imaginea si privirea lui si acum mai rasuna in mintea mea atat de terfelita, gandurile pe care le-am avut si care acum nu-mi mai dau pace....ma chinuie si ma strapung cu mii de sulite de foc.....o fetita.....abuzata de un monstru......NEMERNICULE!!


15 comentarii:

  1. WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM
    AJUTA SI TU! SPUNE NU INDIFERENTEI!

    RăspundețiȘtergere
  2. DEVILL PRIETENE , OAMENII SINT ANIMALE ......CUGETATOARE , DAR UNII SI O SPUN CU TOATA CONVINGEREA , SINT DOAR ANIMALE .
    VIATA MA INVATAT SA NU JUDEC , IN CAZUL DE FATA SINT DEZGUSTAT .......
    PRIN ACTIUNEA TA ( http://www.noisuntemromania.blogspot.com/ ) IMI ADUCI AMINTE CA OAMENII AU SUFLET , FATA DE ACESTE ANIMALE CU CHIP UMAN .

    RăspundețiȘtergere
  3. ALT-OM : Nici eu nu judec...si da oamenii au un suflet mare..trebuie insa sa fie scos la lumina....!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu judec..in cazul asta..L AS UCIDE..fara mila...........O,Doamne..

    RăspundețiȘtergere
  5. nu imi vine sa cred:| chiar e un nenorocit macar a recunoscut si el ca e un nemernic. iar aparentele inseala:(

    RăspundețiȘtergere
  6. B: Buna....ma bucur ca esti aici!...NO MERCY!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Florina Raita : mda..monstru cu chip de om....:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Monstru cu chip de om..m a socat toata postarea..serios..defapt..intamplarea..

    RăspundețiȘtergere
  9. B: inca mai am imaginea aceea....nu poooot scapa de ea....doamne....:(

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumitale Devil pari sa ai ceva cu femeile cu chip de inger. Nu-stiu-cum...le vezi rele..

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de trist...foarte trist.....si totusi fiecare avem o poveste...care la prima vedere....nu se vede si nu o stie toata lumea...aparentele insala.....
    Un om bland nu inseamna mereu un om bun....
    Cat despre judecata....primeste el Judecata exact de unde trebuie....dar cu siguranta are nevoie si de judecata....noastra....si a societatii...ca sa simta toata durerea ce a provocat..... A FACUT RAU MERITA DIN PLIN SA PRIMEASCA RAU....

    RăspundețiȘtergere
  12. Laura : habar nu am despre ce vorbesti..ma rog...

    RăspundețiȘtergere
  13. FreziaViridis : ochi pentru ochi si dinte pentru dinte?:)

    RăspundețiȘtergere
  14. nu vreau sa-mi inchiui ce vezi ...
    mi se pare grotesc...
    urata meserie ai...
    pardon, imi cer scuze..., dar io am vrut sa ma fac mercenar... (cand eram mic si prost), (am crescut si...) ma bucur ca nu mi-o iesit asa..., si totsi mi se pare o meserie mai ok decat asta in care vezi ... mizeria omului... din societatea asta...
    pentru ca la evenimentul premiera pe care o sa-l organizezi prin blogul "WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM" nu o sa pot participa,
    pot sa-mi aduc un mic aport si sa-ti fac promovarea sit-ului in discutie, daca esti de acord,(anul asta)
    pt ca-s din Tm si nici nu stau "sesizabil bine" financiar.

    RăspundețiȘtergere
  15. SomeOne : my friend...eu am vrut lunetist...:)
    dar nu mi-a iesit nici mie:)
    ORICE ESTE PRIMIT...ASA CA DA-I BATAIE cu promovarea:) oricum si asa esti de ajutor....cu multumiri.....
    ROMANIA TE IUBESTE!!

    RăspundețiȘtergere