021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

vineri, 18 noiembrie 2011

Agonie


- bah sa moara familia mea daca te inteleg, noi vrem banii si daca nu-i da iese nenorocire..auzi?..spunea burtosul din fata mea in timp ce-si aranja bratara de aur de "1 tona"  la mana....sa plateasca ca-l luam la belite de nu mai stie de el...gesticuleaza si da cu pumnul in birou.....
- daca aveti chef de dat cu pumnul mergeti in alta parte, aici eu comand si eu stabilesc regulile, asa ca daca mai continuati va poftesc afara....spun in timp ce-l privesc in ochi...ma simt ca dracu insa starea de nervozitate i-mi da puteri nebanuite..sunt irascibil si nu suport marlanii, nu suport oamenii prost crescuti si cu bale la gura facute in fuga dupa bani...astazi sunt demon mai putin inger, sunt agonie mai putin extaz....este de ajuns sa-mi adresezi ceva ce nu-mi convine cum suna si pot sa dezlantui sodoma si gomora impotriva ta....nu pot sa stau impasibil la ceea ce vad, la ceea ce traiesc si fiecare sficuiala adresata clientului meu se transmite sufletului meu...inimii si constiintei....de cand au intrat la mine in birou am murit si am inviat de nu stiu cate ori...mi-e scarba de ei.....vreau sa ma detasez dar nu vreau sa dezamagesc....i-am intins mana ...merg pana la capat....il privesc...clientul meu este un om cum rar intalnesti, un patron care a cunsocut decaderea fara sa realizeze ceea ce s-a intamplat....o poveste cutremuratoate dar totodata atat de comuna multora insa doar pana la un anumit punct....
Avea doi baieti si o sotie mai tanara cu aproape 10 ani....totul ok pana in momentul in care "doamna" si-a luat lumea in cap si a vrut din ce in ce mai mult....pretentii din ce in ce mai exagerate...pana cand el, nu a mai putut sa ofere....si totul s-a sfarsit cat se poate de aiurea pentru el...revine in minte prima zi cand mi-a intrat in birou, si cu privirea in pamant a inceput sa-mi povesteasca in amanunt.......
- sunt disperat credeti-ma ca numai pot, nu stiu ce sa fac, nu mai mananc, nu mai dorm, muncesc zi si noapte...nevasta-mea a divortat de mine si mi-a lasat copii amandoi  desi i-au fost incredintati ei la divort....nu asta ar fi o problema dar de comun acord cu ea am mers la notariat si i-am trecut pe numele ei totul...totul intelegeti???...si masina si casa si o suma frumoasa de bani....ii tremura mainile si-si aprinde o tigara...trage un fum....doamne ce om...ce emotii are...este distrus psihic....ma gandesc in timp ce-l privesc....il analizez bucatica cu bucatica....are mainile negre  si batatorite, o camasa slinosa, odata fusese alba...neingrijit mirosind a munca fizica....
- pai si cum dupa atata munca i-ati lasat totul dansei?
- i-am lasat, nu stiu ce a fost in capul meu...eu inca o iubesc...dupa cate mi-a facut ....cred in continuare ca si ea ma iubeste....zice sorbind cu jind din cafeaua aburinda......saracul de el....gandesc eu...ce credul este..doamne...nu-mi vine a crede...nu pot sa-i spun asta nici sa vreau.....cred ca l-as termina definitiv.....mi-a spus sa mergem la notar si sa facem actele astfel incat procesul ce-l aveam sa nu ne afecteze bunurile....si dupa ce am semnat la insisitentele ei si ale avocatului care era cu ea....m-a trimis la plimbare.....a zis ca are treaba ....sa ma duc de unde am venit.....
- adica? il intreb eu plin de surprindere...mai avusesem cazuri interesante, dar asta chiar le  intrecea pe toate celelalte....
- adica in fata notariatului dupa ce am iesit, am vrut sa ma sui in masina si mi-a spus ca asta nu-mi mai apartine.....si nimic din ceea ce am avut nu-mi mai apartine.....si acum sunt buimacit de imaginile astea, va rog sa ma credeti...s-a suit in masina impreuna cu avocatul si a plecat...si am privit lung in urma ei...am ramas ca un prost domnule..ca un prost.....ulterior am aflat ca ea era amanta avocatului...avocat care reprezenta acel creditor in instanta impotriva mea.....intelegeti???...de aceea stia ea toate amanuntele si toate detaliile procesului...nu m-am intrebat niciodata de unde stie....plus ca era sotia mea....drace ma gandesc eu...asta da lucratura...ce nenorociti....
- si am ramas domnule cu doi copii pe care nu vrea sa-i mai vada....nu asta este problema pentru ca pot sa-i cresc si eu....dar i-a inrait impotriva mea atat de rau incat cand ajung acasa nici nu ma baga in seama....o emotie puternica ii sufoca glasul, se fastaceste si nu mai poate vorbi...de cand a inceput sa povesteasca nu si-a ridicat privirea din pamant....unul dintre copii mei este grav bolnav si in fiecare luna trebuie un tratament special de 3000 de euro pe care il facem in Elvetia.....pana acum a mai fost cum a mai fost dar acum nu mai am de unde...nu mai am ce vinde...ma credeti??ma credeti ca daca nu am suma asta de bani lunar ...copilul meu moare????.....ahhh cu ce ti-am gresit doamne sa ascult asa ceva, cu ce doamne de ma omori in halul asta....de ma chinui si ma treci toate apele astea de foc....
-va inteleg perfect.....(nu am cum sa inteleg situatia) insa trebuie sa-l fac cumva sa-si recapete increderea...si cu ce as putea eu sa va ajut?
- cu acel proces in care reprezinta amantul nevestei mele...se poate?? ce ciudat suna..amantul nevestei mele....
- cu mare placere, stati linistit...va iau dosarul cu mare placere....ahhh abia astept sa-l vad pe caine...sa dau ochi in ochi cu el....sa-l "terfelesc" legal....sa-si blesteme ziua in care si-a pus roba pe el.......
asta se intampla acum ceva vreme...si de atunci am stat alaturi de el...am vorbit ore intregi la telefon...ma suna pentru toate lucruile care i se intamplau...am rezistat psihic numai sa reziste si el...i-am dat din speranta mea...i-am oferit putina liniste din tot haosul ce-mi guverneaza viata...am trait odata cu el...am murit...am zambit....nu mai era clientul meu...era omul care are un necaz....care trebuia cu orice pret salvat.....
In colapsul emotional in care se afla si diperarea creata de psihoza celor "3000 de euro" a facut o greseala..o greseala pentru care acum se afla in fata mea, flancat de doua namile fara suflet...doua bestii cu chip de om care din cand in cand il priveau si-l inghioldeau cu un singur cuvant...BANIIIII!!!
Am aflat tarziu de asta, am aflat ca luase bani imprumut de la niste camatari "binevoitori" ..si cand nu a mai putut respira, mi-a spus .....mi-a spus si mi-au ramas in minte cuvintele lui....nu am luat pentru mine, am luat ca ala mic sa traisca si daca v-as fi spus, nu ma lasati sa iau...si am facut ce a trebuit........situatia se complicase pentru ca luase prea putini bani...insa in actul de imprumut era inclusa si partea "baietilor"....si acum...vroiau banii..cu varf si indesat.....l-am pus sa-i cheme la mine..sa gasesc o solutie sa-l lepad de nenorocitii astia.....si-si pusese toata speranta in mine...uitasem ca a facut de capul lui fara sa ma intrebe si DA..cu siguranta nu-l lasam sa faca asa ceva.....
- domnilor, suntem aici sa gasim o solutie..benefica atat pentru dvs cat si pentru clientul meu....
- sefule, lasa ma vrajeala asta ieftina cu noi, cand ne da banii atat!? restul ma doare-n ...... ca daca nu, ne stricam cu el si-l luam in carca si-l pierdem dracu pe undeva de nu mai da nici dracu de el....
- astia sunt facuti pentru asa ceva..ii stiu prea bine...insa nici eu nu pot pierde in fata unora cu doua clase....cum vreti..este problema voastra, eu zic sa-l mai lasati sa faca rost de bani, si asa i-ati umflat contractul cat sa nu poata duce....daca nu-l lasati sa va dea banii...ce mai luati, ca nu are nimic...nu mai are casa, nu mai are masa...masina ...nimic...intelegeti???NIMIC.....asa ca nu are de unde sa va dea.....ganditi-va bine....zic eu jucand la extrema....ador jocul cu hazardul dar nu in aceste cazuri.....trebuie sa ai starea de spirit de a-ti domina adversarul chiar daca tu esti vinovatul...nu trebuie sa clipesti si nici sa eziti....trebuie sa le vorbesti scurt si fara sa te balbai......trebui sa-ti inghete sangele sa nu-i mai simti caldura...
 - ba da tu de ce dracu vrei sa-l ajuti, nu vezi ce fata are??.....zice unul dintre ei in timp ce-l prinde de gat.....
- asta-i problema mea nu a voastra....si ai face bine sa-ti iei mainile dupa el...asta daca nu cumva vreti sa-l intimidati in asa hal incat sa moara de frica voastra si atunci...ce faceti cu el cadavru??
- bai frate mancati-as gura ta de tupeist, crezi ca ne faci din vorbe?? banii frate ...banii..sa ne dea banii ca daca nu....se inrosise tot de nervi....sunt martorul unei scene parca rupta dintr-un film....nu mai suport..sunt inert..sunt un corp fara materie....mintea se joaca cu mine si totul este un haos...cumpatul....ce sa-mi pastrez cumpatul cand vad cosmarul intruchipat in bestii....trebuie luata o decizie si repede....
- uite cum facem....pana luni aveti cat i-ati dat cu adevarat...si in plus  ceva...cat sa nu credeti ca a fost o afacere proasta....daca nu...luati-l cu voi si nu ma interseaza.....tremura toata carnea pe mine....iadul este in interiorul meu si raiul in afara.....nu trebuie sa ma las...trebuie salvat iar ei arsi pe rug.....nu pot sa ma concentrez decat la raspunsul lor care intarzie sa apara....nu accept un refuz....nu pot si nu-mi permit sa accept un refuz......si totusi.....
-nu frate...sa ne dea cat i-am dat cat scrie in act atat vrem da-o in .....mea de treaba.....si sa moara mama daca nu ne facem belea cu asta....intelegi avocaticule??
Sunt turbat...fulgerul ma strapunge..ma inrosesc la fata ...simt sangele inghetat cum ma incalzeste...nu se poate asa ceva....inert si pierdut..il privesc .....ii simt pulsatiile inimii cum il domina...vrea sa strige dar nu poate...privirea este a unui om bolnav...apatic....pierdut....
- ramaneti putin...spun eu si ies din birou....caut cu infrigurare un numar de telefon...mainile tremura pe ecranul tactil.....nu merge si-mi sare la toate contactele numai la cel care trebui nu.....nu mai stiu cum l-am bagat..la dracu...trebuie sa ma calmez......intru dupa tigari...ma privesc in timp ce se plimba prin birou....ies, aprind o tigara...colegii mei se uita la mine...cred ca niciodata nu m-au vazut asa....se fac ca nu ma observa din respect.....insa eu le simt privirile......sun....ce asteptare...ce agonie.....suna de doua ori....creierul ma inseala....i-mi da senzatia ca a sunat de mai multe ori....si .........o voce ragusita raspunde.....
- da fraticule....te-ai hotarat? 
- va salut spun eu....m-am gandit insa va cer sa faceti ceva pentru mine....credeti ca se poate?
- ia zii frate...ce este, ai vreo belea?
- am aici doi baieti de-ai dvs  ( le mentionez numele) care au dat niste bani imprumut....vor sa primeasca mai mult decat trebuie...baiatul de la care au luat este terminat si nu are de unde sa-i dea....ma ajutati??..doamne ce fac? am innebunit de-a binelea....sunt in idiot....sunt jalnic.....ma vand asa cum nu am mai facut-o pana acum.....
- bai frate eu nu ma bag....e treaba lor nu ma intereseaza de astea pe mine....credeam ca ai facut tu vreo belea si.....nu-l las sa termine.....pierd teren .....
-vorbesti mata cu ei sa-l pasuiasca...si daca faci asta pentru mine...luni ne intalnim sa semnam contractul pentru ala mic...cu toate ca nu iau omoruri.....te ajut si eu pe mata si ti-l reprezint pe gratis....ce zici..batem palma?
-asa te vreau mancati-as gurita ta...spune vocea acea slinoasa....scarboasa......intervenise la mine de nu stiu cate ori sa-i reprezint copilul intr-un proces de omor.....nici nu am vrut sa aud atunci....nici nu m-a interesat....l-am refuzat politicios iar el se enervase....atat de rau incat ma injurase ca la usa cortului....da sa vorbesc cu ei.......nu mai astept....intru in birou...ma indrept spre ei.....se uita la mine scarbiti....ce vrei ba sa vorbesc la telefon, cine .....mea poa' sa fie si presedintele romaniei ca nu ma interseaza.....ma lasa cu mana intinsa...parca sunt un cersetor..si nu de bani...de suflete.....sunt nervos....bulibasa vrea sa vorbeasca cu unul dintre voi.....hait sa moara mama, da telefonu' incoa fraticule......mai mult il smulge din mana si incepe sa vorbeasca....limba aia alambicata.....se agita,da din maini....vorbeste tare....gesticuleaza....si......gata......nu a vorbit decat cateva minute...minute ce au fost o vesnicie.....in care am fost gol si nepasator..in care eu m-am transformat atat de mult incat nu-mi mai recunosteam nici gandurile......
- sa moara mama, de ce nu ai spus fratiorule asa de la inceput....se uita la mine zambind....de ce nu ai zis ca-l reprezinti pe bulibasa....si noi te luam la karate....vrei sa ne ia ala capatanile?? mancati-as gura ta....se uita la clientul meu ....daca nu era asta , te zobeam sa moara familia mea....haidi ba sa mergem ca nu mai e loc aici....se ridica de pe scaun si dau sa plece....
- pai si cu banii cum facem?zic eu.....partial multumit de situatie.....
-lasa fratiorul meu ca plateste bulibasa.....acu mergem la el sa rezolvam.....si ies trantind usa dupa ei....in urma lor ramane iz de scarba....de murdarie.....sunt gol...si nimic nu mai conteaza....mi-am vandut sufletul...ce suma infima.....cum o sa pledez eu "NEVINOVAT" cand stiam bine care era situatia.....cum doamne ...cum????.....sunt trezit la realiate de cuvintele celui de langa mine....
-nici nu stiu cum sa va multumesc....daca nu o scoteam la capat....spune fastacindu-se.....vroiam sa donez un rinichi..................
LA DRACU cu toti si cu toate......





50 de comentarii:

  1. Intens, profund, coplesitor....ai grija cu clanurile lor...nu prea e bine..sa te incurci cu ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. FreziaViridis : asta stiam.....m adescurc eu...sunt baiat mare...doar nu fac afaceri cu ei....prestez un serviciu juridic...cu ce pret:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Prea mare pretul, dar o mana spala pe alta..si pana la urma ajuti un copil bolnav...si neajutorat....nu ca asta ar fii responsabilitatea ta...dar uneori vrem nu vrem se intampla si asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Faci bine...si asta candva ti se va intoarce...inzecit....

    RăspundețiȘtergere
  5. "eu inca o iubesc...dupa cate mi-a facut ....cred in continuare ca si ea ma iubeste.."..si apoi intervin interlopii..pff,Dev..mi s o facut pielea de gaina..kisses!

    RăspundețiȘtergere
  6. FreziaViridis : daca se intorceau toate....iar pretul....prefer sa nu-l discutam!

    RăspundețiȘtergere
  7. B: mda...el inca o iubeste..si acum daca il sun..tot acelasi lucru il spune...:(

    RăspundețiȘtergere
  8. emotionant.atat de profund!spune-mi ceva despre tine pentru ca mor de curiozitate.daca vrei sa ma cunosti, pot sa-ti trimit o poza sau mai multe cu mine.ce zici?te provoc?nu ti-am spus ca o sa fiu umbra ta peste tot?te sarut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim : haide nu incepe iarasi cu chestii de genul asta ca nu am chef...:) NU VREAU SA TE CUNOSC.....SI NICI NU VREA NICIO POZA CU TINE...SI NICI NU O SA VREAU VREODATA CREDE-MA SI NU TE SUPARA....NU MA PROVOCI...as putea spune ca "ma dezgusti" cu insistentele tale copilaresti dar nu-mi permit:)

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de dragut esti cand te superi:)nu am cum sa te dezgust dragule din moment ce nu m-ai cunoscut.daca m-ai cunoaste, nu ai mai vorbi prostii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim : afla ca poti dezgusta si fara sa te faci "vazuta"....cateodata insistenta este atat de sacaitoare...si picul de orgoliul se pierde...si caderea in derizoriu este la moda...

    RăspundețiȘtergere
  12. cum spui tu si apoi mancam dragule.cu mine mancarea este buna si calda si rece:) incerci?

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim : preferi discutiile sau ignoranta? sa nu mai vb de cenzura...:))

    RăspundețiȘtergere
  14. nice post devill..femeia...femeia,cateodata un rau necesar..se adevereste tot mai mult vorba:barbatul a inventat focul,dar femeia stie sa se joace cu el..:)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. alecxandra : nu orice femeie stie sa se joace cu el...unele nici macar sa-l stapaneasca:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pff..asaltat?Dev..love is in the air?Not from your part,of course..

    RăspundețiȘtergere
  17. VA LAS....AVESTI GRIJA DE SUFLETELE VOASTRE...PASTRATI-LE CURATE....vb pe seara....CARE MAI DORESTE CARE MAI POFTESTE!!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dev..tu stii ce trebuie sa faci..de nu, sa ti dau o mana de ajutor?Kisses..imbratisari printesei..

    RăspundețiȘtergere
  19. Prinţesa?are o prinţesa deci este casatorit.uite cum mai aflu cate ceva despre el.
    Dragule cat costa secretomania asta a ta?

    RăspundețiȘtergere
  20. Trecand peste tot,cred ca ai facut bine ce ai facut,vorba ta,esti mare,te descurci si nu faci nimic ilegal..iar pentru bulibasa,macar o pedeapsa mai mica(cam asta ar fi fost telul,nu?)
    Devill..cuiva i s-a pus pata pe tine rau de tot..:))

    RăspundețiȘtergere
  21. rauuuuu de toooooot nu asa:)ma intriga bărbatul asta.

    RăspundețiȘtergere
  22. anonimo cred ca este cazul sa iei o pauza si sa nu-l mai stresezi.nu vezi ca nu-l interesezi ce dracu esti chiar asa?Dya

    RăspundețiȘtergere
  23. Bravo frate.respect pentru tine.morţii lor de tugurlani.
    Anonim bitch dac vrei ti-o dau eu sa te potolesti:p

    RăspundețiȘtergere
  24. Dya draga de unde ai tras tu concluzia asta de infantilă?eu cred ca-l stârnesc.nu-i asa Devill?

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Xeres esti un nesimţit si un badaran!boule.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  28. Superb , o realitate cruda.
    Nu cred ca as rezista unor astfel de conditii zi de zi , la un moment dat nu as mai rezista . Ma bucur sa vad ca sunt altii mai tari de inger care sa faca ce trebuie , chiar daca sung si consecinte .

    RăspundețiȘtergere
  29. Devvvvvv unde esti dragule?

    RăspundețiȘtergere
  30. XERES :regret pentru ca a trebuit sa te cenzurez insa aici asa cum stii prea bine nu este admis limbajul indecent!sorry

    RăspundețiȘtergere
  31. Andix3 : realitatea este atat de crunta...si multi care vor sa te injunghie si dupa ce o fac,te aseaza cu grija jos si te intreaba daca te simti bine!:(

    RăspundețiȘtergere
  32. scorpio72 : ilegal nu dar impotriva principiilor mele Da...o pedeapsă mai mică? Hmmmmm....ghilotina poate pentru fiul bulibasei.:))

    RăspundețiȘtergere
  33. DEVILL PRIETENE(CU VOIA TA ) , NU ITI MAI SPUN "FRATIOARE" ,NU AM SA SCRIU CAT DE AMESTECAT ESTI,CAZUL CE IL PREZINTI FACE PARTE DIN .....VIATA BATE FILMUL !
    DACA AI NEVOIE DE BODYGUARD , ZI O VORBA !
    AMARATUL ALA ARE SUFLET SI IUBESTEEEEEE !
    MAMA EI DE IUBIRE ;TE FACE DIN OM NEOM UNEORI , TE IMPINGE LA FAPTE EXTREME .
    RECUPERATORII DIN DULAI AU DEVENIT PISICI IN " FATA " MASCULULUI ALFA , DIN PACATE OMENIREA ASTA ESTE O HAITA .....

    RăspundețiȘtergere
  34. SA AI O ZI PE PLACUL SUFLETULUI TAU !

    RăspundețiȘtergere
  35. Esti nebun omule jur ca esti nebun.m-ai omorât sa-mi trag una.ce emotii.

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu as suporta sa-mi petrec fiecare zi inconjurata de oameni asa mizerabili....Nu stiu cum reusesti....

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce conjunctura.... la limita ratiunii *mental si la limita colapsului *ca efect asupra corpului
    E GREU sa fii bun. Si rau uneori... Dar cel mai greu e sa fii just.

    RăspundețiȘtergere
  38. ALT-OM : da..."prietene" este mai mult decat ok:)
    trist dar adevarat...da, clientul meu cred ca si acum o mai iubeste...
    Bodyguard? multumesc de oferta,ma pazeste un smith&wenson de 8 mm:)..oricum multumesc!

    Radu : tu ai mai fi intreg la minte?:) welcome.

    Rallu : m-am obisnuit..si nu fiecare zi este la fel...mai sunt si parti bune!:)

    Laura : cel mai greu este sa-ti pastrezi echilibrul...

    RăspundețiȘtergere
  39. Devilllllllll...strig asa cum mi-ai spus sa o fac....:))

    RăspundețiȘtergere
  40. Prea tare postul.Felicitări.CRYO

    RăspundețiȘtergere
  41. zilele mele stau agăţate pe o sfoară
    ca rufele la uscat
    pe unele le-am purtat
    cu altele mă voi îmbrăca
    până la capătul drumului
    le simt pe piele
    când sunt limpezi şi călduroase
    sau când sunt întunecate şi umede

    uneori strălucesc pe trupul meu
    cad ca turnate
    fiecare îmi vine ca o armură
    precum carapacea ţestoasei
    pe care citeşti numărul anilor

    de aceea viaţa mea seamănă cu o garderobă
    pe umeraşe cuminţi stau vârstele mele
    fiecare poartă povestea ei în buzunare
    vor cotrăbăi cândva cei ce sunt încă în mine
    îşi vor descifra rădăcinile
    şi vor constata de ce la sfârşit
    timpul se face tot mai mic
    încât viaţa incape
    într-o mănuşă
    ( Ioan Barb - Semnele de pe carapace )
    O seara buna si S-auzim numai de bine!A

    RăspundețiȘtergere
  42. Alecxandra : foarte interesant..."viata incape intr-o manusa":)
    La fel si tie..

    RăspundețiȘtergere