021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

vineri, 4 noiembrie 2011

Lady in black...


De ce dracului nu renunti? Esti orbit de atata soare? tu si cu ideile tale tampite, cu visele tuturor nelegiuitilor asternute pe-o fituica de hartie asteptand sentinta cu atat ardoare..mai ceva ca sufletul pe care-l aperi....nu vezi ca nu poti sa lupti cu un sistem ce te sugruma incet incet....ce-ti stoarce fiecare picatura  de vlaga lasandu-te gol pe dinauntru....fad pe dinafara.....nu vezi orbule??!!
Esti sarac cu tine si din saracia ta te daruiesti tuturor celor care vin la tine si pleaca..si care nu se uita inapoi cand tu ramai ganditor, rece..apatic - visezi vise tinere...si nu esti decat un detentor al fiecaruia om care-ti imbiba sufletul cu povestea vietii lui...le strangi pe toate ca intr-un manunchi de spice..si noaptea cand altii dorm, tu incerci sa-l imbraci cu fundita rosie...asteptand cu nerabdare ca dupa cateva zile sa-l desfaci si sa-i culegi roadele...
Nu am renuntat pana acum si nu o sa renunt nici de acum inainte..pana cea din urma picatura de sange nu se va scurge din trupul intepat de sulitele fariseilor...pana ce nu-mi satisfac "pohta ce-am pohtit" si "visul ce-am visat"....
Nu am renuntat cand am vandut sufletul pentru a scapa trupul..nici atunci cand a trebuit sa platesc soarele pentru a rasari....nu este momentul sa ma retrag ca un mielusel dupa ce atat amar de vreme voi cei care-mi bantuiti visele si noptile m-ati stors pana la epuizare de cea din urma farama de moralitate...
Nu am renuntat nici cand cea care era imbracata in negru stand in fata mea poza intr-un exemplu de moralitate nepatata cand de fapt termenul acesta era strain de ea...a judecat in continuare dosarul privindu-ma fix in ochi..nerespectand niciun articol de lege si nicio cutuma..umbrita doar de ura refularii provenite dintr-un refuz....
- nu diana, esti o femeie frumoasa dorita de multi barbati; intre noi doi nu o sa fie nimic decat o masa rece de lemn,  o biblie si o cruce tronand deasupra tuturora! - m-a urat atunci pentru ingratitudinea mea...o privesc taios...ma uraste si acum....stiu asta - simt ura si dorinta din privirea ei, o combinatie mortala ce cu siguranta ma va face intr-un final sa pierd acest proces....si pe mine odata cu el!
- domnule, nu pot sa castig este in zadar sa ma lupt cu ea...tu nu intelegi ca ea pe mine ma vrea?? putin ii pasa de dosarul asta si de viata ta...putin ii pasa de tine si de ai tai....asa am vrut sa-i spun clientului insa nu am putut....
- o sa fie bine o sa vedeti...chiar daca pierdem acum, castigam in recurs...atat am putut spune....si vorbele mi-au ramas sugrumate...
A plecat mai linistit, l-am privit cum iese si nerabdator si-a aprins o tigara....a tras cu sete din ea...saracul de el...nici nu stie ca astazi a fost vandut pe-o fraza....

47 de comentarii:

  1. a fost vandut pe-o fraza...
    e bine.
    decat sa fii vandut pe nimic.... sa fii dat gratis celor care poate nici nu au nevoie...

    Dev, ma surprind placut randurile tale... Ma-nclin.

    RăspundețiȘtergere
  2. suflet: pe-o fraza..care nici macar nu fusese rostita de el...:( multumesc...
    nu te inclina...aici este multa dezamagire:(

    RăspundețiȘtergere
  3. jos palaria...ti-am mai zis ca ma surprinzi pe zi ce trece?:)-Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  4. si...parerea mea,sufletul il poti recastiga-Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  5. alecxandra: welcome...de pe telefon nu??:)

    RăspundețiȘtergere
  6. alecxandra: asta ramane de vazut...rascumpararea lui nu este atat de usoara ca si pierzania....:)

    RăspundețiȘtergere
  7. nop.finally home..orice lucru care se obtine mai greu e cu mult mai mult apreciat...ce zici?:P..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  8. alecxandra: si cand il obtii...este ca si cum nu l-ai fi avut...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. oricum,devill..totul e posibil,chiar si imposibilul..trebuie doar sa vrem:P..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte tare.cred ca esti un barbat interesant!parerea mea.ma insel?:)

    RăspundețiȘtergere
  11. alecxandra: nu este de ajuns doar sa vrem...:(

    RăspundețiȘtergere
  12. alexxa: nu stiu...si nu stiu de unde ai tras concluzia asta...cred ca te inseli...:))

    RăspundețiȘtergere
  13. B: cat ma bucur...:))) eu??..o nimica toata...a cazut cu spatele in cutitul meu:))

    RăspundețiȘtergere
  14. B: am vazut...sa-ti revizuiesti atitudinea bine:))?? ca asa nu se poate...si ai grija cu fuga...o sa obosesti pana la urma:)

    RăspundețiȘtergere
  15. I already tired .. for what to run..?

    RăspundețiȘtergere
  16. B: ehee chestia cu obositul o am de cand ma stiu:)...pai mai stai si pe acasa ca-i dadeai bine...

    RăspundețiȘtergere
  17. Poate..vreodata..amu is doar hoinara..atat.

    RăspundețiȘtergere
  18. B: pai sa faci bine sa-ti pui amprenta...:)hoinareste...zbenguieste-te....:)

    RăspundețiȘtergere
  19. doamnelor, domnisoarelor, domnilor...trebuie sa va las...nu pentru mult timp...si daca mai sunteti pe seara ..va invit la o cafea:) dulce sau amara...depinde de voi...
    nu "barfiti" in lipsa..aud si vad tot:))

    RăspundețiȘtergere
  20. da,da Devill..esti interesant fara sa te cunoastem doar citindu-te...dar si daca te-am cunoaste?:))cum ai mai spus si tu..200%:))..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  21. Alecxandra: daca m-ai cunoaste..te-ai ingrozi:))

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  23. invata-ne cum sa violam si sa nu ne ducem la mititica!!UnV

    RăspundețiȘtergere
  24. Interesant,real sau fictiune?Xeres

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Bine scris!felicitarile mele.nu lua in calcul rautatile unora!

    RăspundețiȘtergere
  27. devill..sunt pregatita sa ma ingrozesc:))..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce poveste si cata tristete.....

    RăspundețiȘtergere
  29. Este un blog interesant ca de altfel si autorul sau.cred ca esti un barbat foarte interesant care stie ce vrea de la viaţa.ca sa dezmortesc atmosfera te-as întreba:daca de scris o faci bine,de sărutat??sunt cu ochii pe tine dragule!!:)

    RăspundețiȘtergere
  30. alecxandra: este doar inceputul...oare esti pregatita?:)

    RăspundețiȘtergere
  31. claire:multumesc...sa zicem ca stiu ce vreau de la viata..partea cu un barbat interesant o lasam pe altadata:) si de sarutat...sa zicem ca nu o sa afli niciodata...:)

    RăspundețiȘtergere
  32. UnV: mergi in alta parte pentru asa ceva..in viata daca gresesti..platesti!simplu...

    RăspundețiȘtergere
  33. multumesc tuturora!
    AM STERS POSTARILE INJURIOASE SI LIMBAJUL TRIVIAL!
    PE ACEST BLOG NU SE ACCEPTA ASA CEVA!
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  34. devill...ma declar foarte pregatita...cum am mai spus...sunt cu ochii pe tine pana sa incepi sa scrii pe blog..:))..si sti cum e...ochii vad numai ceea ce mintea e pregatita sa inteleaga:))
    Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  35. adica nu sunt acolo unde trebuie sa fiu niciodata dar totusi sunt unde trebuie sa fiu...:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Devill..raspunsul asta e cu doua taisuri..nu stiu care parte sa o aleg....:))..daca ai putea sa fi mai explicit..probabil ca asi prinde ideea:P.sau posibil ca ochii citess,dar mintea nu e pregatita la ora asta sa inteleaga:))..deci,rog mai multe detalii:D..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  37. alecxandra: ma omori..vorbim pe un post vechi...am posta deja unul nou astazi..este foarte greu sa verific din urma:)..poti posta acolo??:) ...sunt intotdeauna unde trebuie...:)

    RăspundețiȘtergere