021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

luni, 7 noiembrie 2011

Renunta sau...


De 2 ani de cand ma hotarasem sa preiau dosarul acela imposibil, ma obisnuisem cu telefoanele anonime, cu vocile groase si amenintatoare, cu sicanarile si injuraturile aproape saptamanale...ma obisnuisem si cu reclamatiile facute fara niciun rezultat...ma obisnuisem si cu vocea acea nenorocita care facea parte din viata mea...era parte in dosar acela si ma facea sa merg inainte..in fiecare zi..in fiecare clipa.....
Ca de obicei, inainte de termen, asteptam cu "infrigurare'' telefonul acela anonim...acel telefon care ma facea mai bun, care nu-mi dadea alta sansa decat sa continui, decat sa fiu mai atent cu mine si cu ceea ce se intampla in acel dosar stufos.....
-alo? raspund privind "necunoscutul" apelant care-mi era atat de cunoscut intr-o forma sau alta...stau si ascult...nimic...o voce harjaita  incepe intr-un final, sfarsind minutele de agonie ce-mi iritau rabdarea...
- vad ca nu vrei sa te opresti...astazi cred ca ar fi mai bine sa incetezi si sa-ti vezi de treaba ta!potoleste-te si toata lumea o sa fie multumita, este pentru ultima data cand te avertizez...RENUNTA sau......
Inchide tocmai cand ma pregateam sa dezlantui Sodoma si Gomora  impotriva lui, orbit de furia ce-mi domina ratiunea...du-te dracu! am zis cu voce tare...ca o reprimare fireasca a unui gest de lasitate din partea interlocutorului meu.....ce vrea de la mine?? aproape de 2 ani ma "viziteaza" cu un sadism de nedescris...ma omoara incet, incet...ma face sa-mi inghit cuvintele si sa-mi tremure de nervi tot corpul...nu pot sa ma calmez...nu pot sa judec corect....aprind o tigara...trag ca un nebun din ea...nu am stare la birou....
- ma scuzi ca te deranjez...baga capul pe usa secretara....te cauta domnul de vineri cu accidentul...
-lasa-ma acum....sa ma caute mai tarziu, acum nu am timp, trebuia sa-si faca programare nu sa vina cand vrea el! spun eu nervos....neobisnuit de nervos....
Ce dracu am de ma port asa cu ea?? nu a gresit cu nimic, ma gandesc dupa ce a inchis usa in urma ei...cat de nesuferit sunt....nu trebuie sa-mi vars nervii pe nimeni...calmeaza-te ca nu iese nimic bun daca te enervezi...ma gandesc la ziua in care am preluat dosarul....la momentul cand doamna ma privea plina de neincredere....
- sa stiti ca dosarul asta l-am mai avut la cativa colegi de-ai dumneavoastra....
-si? de ce nu au mers pana la capat? intreb eu surprins...
- au vrut dar au renuntat...si m-au lasat balta ...si am luat-o de la capat de fiecare data....asa este cand te judeci cu oameni influenti...nu le-ar mai ajunge pamantul.....
Cand m-am hotarat sa-l preiau, i-am vazut bucuria in ochi, am vazut o femeie cu totul si cu totul schimbata...imaginea a durat doar cateva secunde, dupa care m-a intrebat:
- si dumneavoastra o sa ma lasati nu??
- nu doamna, nu o sa va las nici daca vreti dumneavoastra...o sa mergem pana la capat...indiferent de situatie!!
Si de atunci a trecut ceva vreme si  am fost de neoprit....miza era atat de mare..un teren situat extrem de convenabil in centrul orasului, estimat lejer la vreo 2 mil. de euro, multiple posibilitati pentru a dezvolta o afacere sau de ce nu pentru a-l revinde.....
Sotul dansei cedase psihic si murise la 1 an dupa ce incepuse intreg calvarul, nu aveau copii si nici alte rude care sa-i sprijine...au luptat amandoi cu un sistem imputit, cu puterea hrapareata a unor oameni insetati de puterea banului....au fost doi la inceput si le-a fost mai usor...apoi cand unul dintre soldati a murit, a ramas numai doamna....a ramas sa lupte in continuare cu aceeasi dorinta de a razbi ca in prima zi...nimic nu s-a schimbat de atunci..numai avocatii dansei si tertipurile partii adverse.....
Dupa scurta introspectie de atunci, involuntar ma gandesc la vocea aceea care ma facea sa fiu din ce in ce mai fanatic...de data aceasta a fost atat de clara, de apasatoare, a fost atat de concisa si precisa ca bataile unui mecanism elevetian.....mintea mea rafuza sa gandeasca mai departe...RENUNTA SAU.....la dracu cu toate astea si cu toate ipocriziile...ce ar putea sa-mi faca gandesc eu....nu mi-au facut de atat vreme si acum?? cum sa renunt cand astazi este ultimul termen si aproape am invins un sistem nenorocit, canceros, in care banul este cel care dicteaza, in care pilele si relatiile umbresc cea din urma picatura de adevar.....
Mie nu...dar familiei mele....doamne cat de santajabil sunt!!!.....nu sunt puternic si nici unicat...nu sunt singurul si nici ultimul care pateste asa ceva...ce naiba sa fac ca nu mai pot sa gandesc limpede...inger si demon ziceam nu?? hmmm..nu mai sunt nimic din toate astea...poate doar agonie...atat!
Ce sa pun in balanta atunci cande este vorba de ceva drag tie??ce pot sa compar....ce argumente sa gasesc sa ma faca sa merg mai departe....nu incape indoiala ca asa cum am mai spus..cand nu te pot opri...se leaga de ce ai mai scump....gata! trebuie sa se termine rahatul asta...acum...nu mai tarziu....
Pun mana pe telefon si apelez....opresc apelul pana sa sune...doamne ce fac...am innebunit??atata chin...atatea nopti pierdute..atatea vise...sperante...atata daruire...stiu fila cu fila din acest dosar....stiu si cum sunt numerotate....stiu finalitatea...ahhh...de n-as exista ce bine ar dormi unii....
Gata! s-a terminat...in acest moment totul se termina...las pe altcineva sa culeaga laurii....si ce daca ma opresc....asa s-au oprit si cei dinaintea mea...
Si sun din nou....si astept cu tigara aprinsa sa-mi raspunda vocea aceea care de aproape 2 ani ma aborda cu "ce faceti stimabile domn"...suna....
- buna dimineata...ce faceti stimabile domn? ahhh mor..si simt ca nu am aer....intr-o ora avem termen, sper ca de data aceasta sa terminam.....ar fi un mare succes!!....cu ce am gresit?? sunt confuz...irational si nici nu mai stiu sa vorbesc....ma fastacesc ca un scolar scos la tabla....nu stiu...nu stiu sa mai fiu eu....la dracu cu toate astea....trebuie sa pot sa spun ceva....si.......
- buna dimineata doamna....v-am sunat sa va spun ca...........in 20 de minute ajung si eu!!..........

"nu doamna, nu o sa va las nici daca vreti dumneavoastra...o sa mergem pana la capat...indiferent de situatie!!"





33 de comentarii:

  1. buna!frumos scris, am trait odata cu tine!tine-o tot asa!te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristiana: multumesc...ai trait odata cu mine??si cum este stresata??:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi am cetit multe bloage,al tau e bestial frate!bagă tare si nu te lasa!Uzzy

    RăspundețiȘtergere
  4. devill..am inteles..de acu o sa scriu la ultimul post...asta ca sa vezi ca nu ma supar asa de usor:P..iti doresc o seara asa cum ti-o doresti!Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  5. alecxandra: daca nu te-ai suparat...dau o prajitura:)...ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  6. devill:hmm...accept doar daca nu e foarte dulce...si sa fie cu fructe:)) Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  7. si app.:inca nu am omorat pe nimeni..nu asi vrea sa fii tu primul...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. alecxandra: cu omoratul este mai greu...refuz sa mor:))

    RăspundețiȘtergere
  9. devill..spuneai tu intr-un alt post ca"Alecxandra,ma omori"..asta ptr ca nu scriu la postarea care trebuie...deci..am prins repede ideea,nu cumva sa mori..:P

    RăspundețiȘtergere
  10. devill...cati ani imi dai?:))Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  11. o pierdere prea mare pentru umanitate nu cred ca ar fi!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. alecxandra: poate ca sunt eu peste tot:) dar nici chiar asa...daca nu vrei sa spui nu-i o problema:)

    RăspundețiȘtergere
  13. devill:nu am nici un motiv sa imi ascund varsta.eram curioasa sa vad daca nimeresti..oricum,daca nu e asa important..tin pentru mine:P Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  14. alecxandra: optiunea este numai a ta!oricum stiu:))

    RăspundețiȘtergere
  15. devill:daca sti nu vad dc mi-asi mai irosi cateva secunde scriind ceea ce deja sti...:P..dar,m'asi risca la un pariu ca nu sti..:D Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  16. alecxandra: nu risca..nu te juca cu necuratul:)s-ar putea sa-ti pierzi sufletul:)

    RăspundețiȘtergere
  17. devill:daca necuratul insemnand a fi tu..atunci pot sa spun deja "start joc!":P..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  18. alecxandra: atat de usor se pierde un suflet..greu este sa-l rascumperi...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. ma hazardez...desi de obicei nu fac asta...29..?:)

    RăspundețiȘtergere
  20. hmmm..deci "necuratului" ii e frica sa joace?:))
    cred ca eu ma pun la somn:P Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  21. deci..daca puneam pariu castigam...:))..pacat ca nu am facut si miza:P,in cazul asta ma puteam declara victorioasa in faza "demonului"..:P

    RăspundețiȘtergere
  22. niciodata...trebuie insa sa fie o miza ca sa joace...:) nu se vinde ieftin:))

    RăspundețiȘtergere
  23. mda..vezi? ti-am dat posibilitatea sa castigi..dar deocamdata pana la proba contrarie...eu am dreptate:))

    RăspundețiȘtergere
  24. :))...oarecum...desi mai deloc..:P..deci chiar ma poti declara castigatoare...macar de data asta...

    RăspundețiȘtergere
  25. in niciun caz...am spus pana la proba contrarie...si cum nu poti dovedi..cred ca am mare dreptate:))....

    RăspundețiȘtergere
  26. te las sa te simti castigator...deocamdata:)..o seara cum ti-o doresti

    RăspundețiȘtergere
  27. cat de dragut...multumesc mult...chiar sunt:))noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  28. să nu crezi că e vreun compliment e adevărul;)

    RăspundețiȘtergere