021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 8 noiembrie 2011

Cu ce pret.....


Privesc in jurul meu...sute de suflete incopciate in dosare de carton, hartii care acum nu mai au niciun sens...fumez linistit in timp ce savurez o cafea....atat de multe?? de unde naibii s-au strans atatea...cand a trecut vremea asta nenorocita atat de repede??...ieri terminam facultatea si habar nu aveam incotro sa merg...nu stiam ce este un drum pavat ca-n palma...nu stiam ca poti trai murind...nu-mi imaginam ca poti muri traind....ce vremuri.....
- in total 1450 de dosare! spune domnisoara din fata mea...intr-un an este ceva nu??
- da ...inseamna ceva...zic eu ganditor....prea multa durere....prea multa dorinta de a castiga....ne-am transformat din ingeri in demoni...am murit si am inviat ca pasarea phoenix...si nu din propria cenusa...din propria dorinta de a merge mai departe ...de a reusi....
Am uitat de timp desi cam tot ceea ce am realizat a fost contratimp.....am uitat de zile de nastere..de zambetele celor pe care-i pretuim....am uitat de mancarea calda de acasa si de prieteni.....am construit si ne-am batut cu un sistem ce nu te lasa sa invingi...care te face mai rau...mai hidos...te transforma intr-o bestie cu chip de om....cui sa-i spui toate astea???cine sa te inteleaga....
Am ascultat fiecare pas si fiecare problema....am pierdut nopti pentru ca dimineata sa stralucim....am dormit cu gandul la sufletul ce trebuie castigat la cauza ce nu trebuie pierduta...am vandut la un pret infim si am cumparat la un pret exorbitant.....ma facut cadouri din vanzarea de suflete si am adorat zambetul celor dragi in timp ce-si savurau surpriza achizitionata cu pretul acelei fraze ....."in numele legii, hotaraste".....si uite asa inca unul salvat sau pierdut.....
Toate le-am contabilizat....nu am uitat nimic...si daca am realizat ceea ce nu credeam vreodata..si daca ceasul de la mana este mult prea scump...costumul mult prea sobru..masina mult prea incapatoare..telefonul mult prea "tactil"...casa mult prea rece....NU AM REALIZAT NIMIC....AM TOTUL DAR NU AM NIMIC.....toate astea nu conteaza...conteaza pana la urma decat acel zambet care te intampina acasa alergand spre tine...."tati...ai venit, ce mi-ai adus?".....
Datorita celor care si-au lasat destinul in mainile mele...celor care au avut incredere in culoarea neagra vazand albul naucitor....datorita incapatanarii ce ma biciuie  in fiecare zi.....a agoniei si extazului unei lumi in decadere...acum pot sa-i raspund zambind : "cum sa nu..ceea ce ai vrut ieri...asta ti-am luat..sper sa-ti placa!"
Toate aceste vise infaptuite si toate aceste nopti negre au trecut luandu-si prada....si lasand in urma lor un corp inert, obosit, bolnav, care a uitat sa mai zambeasca...sa mai respire...un negustor de suflete amarate...un Iuda ce nu suporta minciuna si fatarnicia.....am totul...dar nu am nimic......
Astazi sunt sfant....astazi serbez ziua numelui meu.....un nume ce este strigat prin salile pasilor pierduti cu speranta de cei nadajduiti....singura rasplata fiind uitarea dupa ce-i transform in oameni fericiti.......CU CE PRET??




48 de comentarii:

  1. La multi ani!!si odata m-ai intrebat care ar fi pentru mine lucrurile firesti la care aspir...acum pot sa iti raspund.bucuria de a-mi alerga cineva in brate spunandu-mi:"mami,mi-a fost dor de tine!":)Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo devill:tre sa dai de baut daca tot iti serbezi ziua:P..

    RăspundețiȘtergere
  3. alecxandra: multumesc...o zi ca oricare alta...si nu se mai termina!!!!!!!!!!:)
    de baut dau...daca bei alcool...pas pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. B: ai sosit??:) ce usurare...am ragusit strigandu-te!pai sa dispari tu asa fara sa dai ceaiul ala??:)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. B: ne potrivim rau de tot..cand eu vreau ceai..tu cafea..cand dai tu ceaiul...eu vreau cafea....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. alecxandra: este un print sau o printesa??:)

    RăspundețiȘtergere
  7. =))..nu i nimic..intotdeauna contrastele "intelijente" se atrag..nu i asa?

    RăspundețiȘtergere
  8. B: atat de inteligente incat nu sunt niciodata pe aceeasi lungime de unda:)dar se atrag:))

    RăspundețiȘtergere
  9. B: cine te-a suparat in halul asta de nu mai postezi??

    RăspundețiȘtergere
  10. B: asa te vreau....ce chef o sa fie:) abia astept sa "te citesc"...nu exagerez...:)a trecut supararea??:)

    RăspundețiȘtergere
  11. devill:print sau printesa?la ce te referi?:P Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  12. alecxandra: daca ai vreo preferinta in acest sens....:)

    RăspundețiȘtergere
  13. beau alcool dar nu cu foarte multe grade...merge si asa?:)Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  14. nop..dar ma manca destele de ceva timp..=))

    RăspundețiȘtergere
  15. alecxandra: cum vrei...gusturile nu se discuta...eu nu servesc...prefer cafeaua sau fresh-urile:)

    RăspundețiȘtergere
  16. tocmai imi beau si eu cafeau..atunci inchin cu o ceasca de cafea...

    RăspundețiȘtergere
  17. mihai?gabi?care e numele tau real?alecxandra..de curiozitate..

    RăspundețiȘtergere
  18. alecxandra: port numele celui care a invins fiara...chiar ma gandeam..de cate ori trebuie sa o mai omor??:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. de cate ori e nevoie,nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim: tu esti una si aceeasi persoana cu alecxandra??..nu-mi plac lucruile incerte:))
    mda...inteligent raspuns....:))

    RăspundețiȘtergere
  21. B: pe tine cand te serbam??scapi fara sa dai de baut?:)

    RăspundețiȘtergere
  22. LA MULTI ANI!SA FIE SANATOASA!DE RESTUL ARE GRIJA MAMI!!

    RăspundețiȘtergere
  23. VA LAS...AVETI GRIJA DE VOI SI DE SUFLETELE VOASTRE!
    DACA MAI SUNTETI DISEARA...BEM!!!!:)) ceai..cafea...alea alea:)))

    RăspundețiȘtergere
  24. da devill..suntem una si aceasi..doar ca m-ai uit sa ma semnez...Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  25. la multi ani Mihai si fie ca tu sa iti gasesti linistea...
    restul sunt lucruri efemere...

    RăspundețiȘtergere
  26. Bai frate tu chiar trăiesti asa ceva?pfffffai ce viaţa ai si tu.omule sa ai grija de sănătatea ta ca nu cred ca mai esti intreg!Respectele mele.Lord

    RăspundețiȘtergere
  27. noapte buna B..cand ajung eu..pleci tu:)somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  28. scorpio72: multumesc!liniste..ce cuvant...:)stiu eu sigur cand o sa gasesc linistea:))glumeam...

    RăspundețiȘtergere
  29. Lord: welcome!..care sanatate...unde...??:)

    RăspundețiȘtergere
  30. B: ti-a disparut blogul....sau faci tu vraji??:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Neata..e la locul lui..si postarea mea..e orijinala,nah..m o inspirat pt urmatoarea:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Devill,trebuie doar sa vrei..apoi este extrem de simplu.

    RăspundețiȘtergere
  33. B:neata: am vazut..m-am linistit...:)) sa vina urmatoarea!!
    SA AI O ZI BUNA!

    RăspundețiȘtergere
  34. scorpio72: cat de simplu este sa vreau....:)cat de dificil este sa si poottt!!:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Cu putina intarziere, iti urez si eu LA MULTI ANI!!
    Tot ce iti doresti M, cu o fiica...:))))

    RăspundețiȘtergere
  36. eu ce drum oare o sa apuc?!:-? reflectez...si reflectez...

    RăspundețiȘtergere
  37. ahaaaaaaaaaaaaaaaa:x
    exista doua variante de nume:xiiiiiiiii:x

    RăspundețiȘtergere
  38. chit ca e cam tarziu.....bine ff tarziu dar daca tot am citit acum la multi ani caldurooos sa ai parte de tot ce iti doresti si sa traiesti cu numele:*

    RăspundețiȘtergere