021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 29 noiembrie 2011

Mantia pierzaniei....


- bilantul este dezastruos......din 1473 de societati comerciale, 894 sunt in faliment, 147 au fost dizolvate si restul abia se taraie sa supravietuiasca si voi ce faceti???...ii privesc in timp ce-si lasa privirile in pamant....sunt excesiv de nervos....aveti onorarii competitive, sunteti imbracati frumos, aveti ce duce acasa si in plus va mai permiteti si multe alte lucruri  pe care altii nici nu viseaza....explicati-mi voi ca sa nu fiu eu nevoit sa trag concluziile din ceea ce vad.....aprind o tigara...nu ma mai pot controla....simt ca o iau razna in conditiile actuale in care nimic nu mai este normal, eu cer normalitate, cand toata lumea te injunghie pe la spate...eu vreau sa stau cu fata....doamne cat de idiot sunt...cat de absurd....cat de credul....inca sunt sub influenta celor aflate si-mi vajaie capul....vreau sa-i vad pana unde merg...sa le vad privirile "nevinovate" ....
- nu merge treaba asta o sti si tu prea bine, nu mai avem ce face...astia nu mai au bani sa plateasca clientilor si legislatia este proasta....spune Diana...lucram de 5 ani impreuna...5 ani cu bune si cu rele...si ea a evoluat alaturi de mine...a crescut "frumos" invatatnd totul de la mine...tot ceea ce am stiut eu...i-am oferit ei....si-a facut stagiatura la mine pe gratis in timp ce altii luau bani frumosi....am platit-o pentru perioada de stagiatura..
- lasa-ma cu abureala....spune-mi concret...nu ma ameti ca nu este cazul...spune-mi ce se intampla cu dosarele tale...numai ale tale nu merg??...ma ridic in picioare...telefonul suna continuu....il privesc....cred ca sunt tare nervosi ma gandesc.....aud Diana....nu mi-ai explicat nimic.....
- am prea multe dosare,  zice ea....privindu-ma in ochi....nu le mai fac fata si in plus trebuie sa mai verific si ceea ce vine din teritoriu....mi-e greu....
- spui ca ti-e greu cand ai atatea dosare....altii nu au visat ca vor avea atatea vreodata...ai idee cata lume are incredere in ceea ce insemnam noi??...in firma noastra?....cati isi pun sperantele ca facem ceea ce trebuie??....
- m-am gandit spune ea cu glasul stins.....alaturi de ea sta Catalin, de fapt domnul Catalin asa cum ii spun toti, este mai in varsta decat toti de aici....trecut de 47 de ani, cu o experienta bogata si un fler de invidiat...nu suporta subordonarea dar m-a inghite nemestecat.....
- tu Cataline, nu ai nimic de spus?...minte-ma si tu frumos....du-ma cu zaharelul si lasa-ma sa cred ca ai dreptate....ma plimb prin spatele lor....amandoi sunt tacuti....banuiesc ca se gandesc in alta parte decat la discutia pe care o am cu ei.....
- cred ca esti in eroare in ceea ce ma priveste zice....intr-o mare eroare si te inseli in privinta mea, cel putin de cand lucrez pentru tine am fost mereu cu tine, niciodata impotriva, cred ca in ceea ce fac si nu as face nimic altceva, asta mi-e meseria si sunt platit pentru asta....faci ceea ce consideri pentru ca numai tu esti cel care hotaraste aici.....se vede ca are experienta oratoriei si a cuvintelor bine asezate...asta mi-a placut atunci la el....acum il urasc pentru asta....stapaneste al dracului de bine tehnica manipularii...omul asta crede ca poate face ceea ce vrea din mine numai pentru simplul fapt ca sunt mai tanar ca el....insa fortele nu sunt egale...si se inseala amarnic....
- va credeti destepti amandoi nu? in timp ce altii nu au ce manca....voi traiti in lumea voastra....pentru ce va platesc?? sa-mi intoarceti vorbele?sa va fofilati si seara sa va indopati burtile....sa puneti capul pe perna si sa fiti fericiti ca inca unul a mai fost nenorocit? chiar nu va pasa decat de voi??..pai de aia am ajuns unde am ajuns....si o meritati din plin....
- da ce-am facut domnule intreaba intrigat Catalin?..cu ce am gresit de ne faci morala asta ca la aia de gradinita?....este nervos si joaca teatru de parca ar fi pe scena de la NATIONAL....
-pai sa va explic eu daca nu stiti.....punctual : 
1. tu Catalin....dosarul cu omorul ....ti-ai luat partea de la faptas..cu varf si indesat....ai uitat sa mai depui la dosar niste acte....raportul de exepertiza....deci....ala scapa doar cu o suspendare......
2. dosarul cu debitorul de la brasov.....te-ai inteles cu debitorul si l-ai invatat cum sa ma fenteze....intelegi???? CUM SA MA FENTEZE....in asa fel incat sa scape basma curata......
3. ai luat bani de la ..... si dupa ce ai luat bani, "ai pierdut ca prin miracol" procesul...pledand nevinovat desi erai vinovat pana in maduva oaselor.....si in toate astea ai fost pe mana cu Diana, care-mi zambea frumos si ma idolatriza bolnavicios....mai vreti? ca mai am destule.....sunteti niste oameni de joasa speta.....si prin semnaturile voastre a-ti semnat condamnarea la neputinta si disperare a unor oameni care au avut incredere in mine....in voi.....m-ati terfelit si injunghiat pe la spate si nu v-a pasat nicio clipa de faptul ca sangerand, v-am tratat ca pe niste amici....ca pe niste prieteni....
Sunteti jalnici...niste morti imbracati in robe negre.....cu zambetele la vedere si cu ghearele la spate....niste hiene pline de pofta salbatica de a face bani cu orice pret....priviti-va cu atentie cum vi se scurge veninul din gura.....sunteti patetici.......si acum...iesiti dracului de aici pana nu va dau afara in suturi....tip si nu-mi aud gandurile de atata zgomot...merita.... si d-zeu mi-e martor ca merita si ca nu am exagerat cu nimic.....o sa primiti deciziile de concediere......va doresc SARBATORI FERICITE....
Raman singur.....scrumiera este deja plina de tigari si nici macar nu este jumatatea zilei....si ieri in timp ce va scriam ca unii merita toata aprecierea.....altii ma tradau feroce intr-un joc mortal in care sufletele sunt imbracate in negru.....si visele in desertaciune......sunt trist ...atat de trist incat  inima-mi trezeste constiinta..ura-mi distruge judecata........privesc roba .....sunt negustor de suflete....de fapt...sunt....seful negustorilor.... si artizanul lor!




72 de comentarii:

  1. Si daca vei ramane singur,cum te vei descurca?
    Poti face fata provocarii?

    RăspundețiȘtergere
  2. scorpio72 : mai bine singur decat asa...oricum nu am cum sa raman singur...mai gasesc eu vreo doi trei nebuni ca mine....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. pfff..n-asi vrea sa ma nimeresc pe langa tine cand esti nervos..:P A. neata!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca eram de meserie,veneam eu cu mare drag :)
    Dar sunt doar un om simplu si nebun ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. alecxandra : cam asa ceva...ma sting repede....:) neata si tie...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. scorpio72 : multumesc pentru ajutor..desi nu am nevoie...intotdeauna "oamenii simpli si nebuni ca mine" sunt ca la ei acasa langa mine...:))

    RăspundețiȘtergere
  7. asta e bine ca te stingi repede!zi-mi si mie secretul..:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Apreciez pe cei care se inconjoara de ,,oameni frumosi"...din pacate sunt Rara avis.

    RăspundețiȘtergere
  9. alecxandra : nu am un secret anume...se numeste dorinta de a merge mai departe..de a invinge....

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am fumat mult,Dev..ce ne facem?Kisses..

    RăspundețiȘtergere
  11. scorpio72 : eu asta prefer...urasc ipocrizia si "uitarea de unde ai plecat"....

    RăspundețiȘtergere
  12. Este unul in fata mea acum:
    il intreb..si de ce v-ati batut sotia...
    el zice...pai am batut-o ca merita ...da la proces poate ziceti si dvs ca DIN GRESEALA!:))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce chestie...
    Sa ii altoiasca si nevasta-sa una tot din greseala :)

    RăspundețiȘtergere
  14. borgia,cam mult...nu iti este rau apoi?

    RăspundețiȘtergere
  15. scorpio..incerc sa supravietuiesc..cica e unicul meu viciu..pfff..

    RăspundețiȘtergere
  16. :) Cam asta ar fi si la mine...cica.

    RăspundețiȘtergere
  17. scorpio72 : ce idioti...astia-mi manaca sufletul si zilele:) asta este....din greseala frate...auzi...:)

    RăspundețiȘtergere
  18. B : nasol...mult...de fapt putin...nici nu mai stiu...ca eu am de la o vreme cate 2 pachete jumatate pe zi...acum l-am inceput pe al doi-lea...:( brrrr

    RăspundețiȘtergere
  19. eu l as castra pe ala..tot din greseala..parol..

    RăspundețiȘtergere
  20. suntem viciosi toti trei...unii mai mult..altii mai putin...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. B : eu l-as chinui...dar...NU POOOTTT:( ce zi nasoala:(

    RăspundețiȘtergere
  22. Pai trebuie sa am si eu un viciu pe lumea asta,nu?

    RăspundețiȘtergere
  23. Dev..trimite l sa i ofer consultanta..psihiatrica..=))

    RăspundețiȘtergere
  24. scorpio72 : asta bate a reclama aiai cu raduleasca "FUMATUL ESTE CHIAR SINGURA TA PLACERE"?:)

    RăspundețiȘtergere
  25. :) Momentan da!Acum eu mi-as dori mai multe ,,vicii",dar viata asta imi zice Batman,batman...

    RăspundețiȘtergere
  26. B : il trimit sa se impuste...ce BARBAT fatal este el...bai ce mor pe astia...bate-te frate cu un alt barbat daca esti "ciumeg"....

    RăspundețiȘtergere
  27. scorpio72 : grav...foarte grav...FA CEVA!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  28. B: eu simt smith&wenson-ul meu la curea si degeaba...:(

    RăspundețiȘtergere
  29. :)) Pai eu dau din maini,ma agit..invoc Mosul,ma dau cu capul de pereti...

    RăspundețiȘtergere
  30. scorpio72 : daca ai fost cuminte....rasplata va veni...cu siguranta...vine vine..ca am vorbit eu cu el...:)

    RăspundețiȘtergere
  31. :) Eu nu cred..la ce lista am insirat...saracul cred ca fuge gandindu-se,,bai frate,dar asteia o nuielusa nu i-o fi de ajuns?" :))

    RăspundețiȘtergere
  32. scorpio72: tu ai facut o lista strategic de mare...doar doar ramane jumatate onorata:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Neah...macar o dorinta mica mica..atat! :)Mosul este doar ,,material" cred ca ce i-am cerut eu,nu imi poate oferi el ci doar Destinul...

    RăspundețiȘtergere
  34. scorpio72: vineeeeeee...cu varf si indesat:)

    RăspundețiȘtergere
  35. da stiu si pentru asta nu trebuie sa cer...ci doar sa am rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu vreau..pfff..dilema..nu stiu ce mi doresc..:(

    RăspundețiȘtergere
  37. Borgia...tu doar doreste! Ca poate vine,mai stii?
    dar ca si la mine..ai grija ce iti doresti :)

    RăspundețiȘtergere
  38. eu va las momentan dragilor..am ceva de facut.
    ne mai citim.

    RăspundețiȘtergere
  39. scorpio72 : ai grija de tine!te mai asteptam...:))

    RăspundețiȘtergere
  40. :)) Devill..vrei sa iti dau adresa? sa trimiti cateva??????

    RăspundețiȘtergere
  41. scorpio72 : why not...un cado' mare...cu funda rosie:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Vezi ca eu,asta fara vicii incep sa o iau razna la capitolul cadou mare cu funda rosie :)

    RăspundețiȘtergere
  43. scorpio72 : inchide ochii...ceea ce-ti imaginezi...ala ti-e cadoul:)

    RăspundețiȘtergere
  44. Devill..nu ma provoca...imaginatia imi poate juca feste :)

    RăspundețiȘtergere
  45. si inca odata rar gasesti oameni.ce fac banii astia din oameni (si din frati...)
    mergem inainte nu?
    si ca tot veni vorba vreau o tigareeeeee

    RăspundețiȘtergere
  46. ps:"O sa fii surprins de ceea ce se ascunde in spatele unor masti."

    RăspundețiȘtergere
  47. scorpio72 : imaginatia...exact...nu-i asa ca este frumos?...ce-ti imaginezi?:)

    RăspundețiȘtergere
  48. refresher: inainte..tot inainte...tigari...nu stiu de ce da-mi place cuvantul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  49. Scrii tu tot.. Si tot TU tragi si concluziile... Ce ne mai ramane noua de adaugat? Aplauzele? :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Devill..asta nu se spune :)
    Si..deja o dorinta s-a implinit,e un inceput,nu?

    RăspundețiȘtergere
  51. Scrii foarte frumos despre Bine si Rau. :)

    RăspundețiȘtergere
  52. am citit tooooate postarile
    si mai vreaaaaaaaaaaau:d
    aaaah astept postarea viitoare.si mai lasa cafeauaaaa incearca azi sa bei cu una in minus decat ieri:-w macar:-w haaaide:*

    RăspundețiȘtergere
  53. DEVILL PRIETENE DACA ESTE SA RAMAI TU SINGUR IN FIRMA STII CA EXISTA LOIALITATE . CONCEDIERE ??? AI FOST BLAND CU EI , AI FOST ....TU .
    OAMENII CU ALE LOR INTERESE , PIRAMIDA LUI MASLOW NU TINE CONT DE STUDII , INTELECT , BAZA ESTE ACEEASI PENTRU TOTI , UNII UITA MANA CARE AU STRANS-O PECETUIND O INTELEGERE SI UN ANGAJAMENT .
    "COPII" CE USOR ESTE SA SCRIETI CAT DE MULT FUMATI , ASTEPT SA CITESC CATE ZILE AU TRECUT DE CAND V-ATI LASAT.

    RăspundețiȘtergere
  54. @ ALT-OM...:) nu ma las..dar nici mult nu fumez..parol..vreo 10 asa pe zi..hai ca nu e mult :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Laura : nu trebuie aplauze...daca-ti place ceea ce citesti si ai o opinie...este de ajuns:)
    Atat binele cat si răul exista in fiecare dintre noi...acum depinde de proporţii:)

    RăspundețiȘtergere
  56. refresher: ai avut răbdare nu gluma:)următoarea...deja o stiu dar poate mai apare ceva intre timp mai interesant...nimic nu este previzibil:)
    o sa încerc...nu promit...dar încerc:)

    RăspundețiȘtergere
  57. ALT-OM : cred ca pot sa-mi fiu loial:)oricum elementele negative trebuie starpite...
    Cu ţigările,nu ma incadrez...sunt INCURABIL!!:)

    RăspundețiȘtergere
  58. scorpio72 : daca au început sa apară dorinte împlinite...aproape ca sunt gelos:))...glumesc...ma bucur enorm...la mai multe sa fie!!!

    RăspundețiȘtergere
  59. astept astept:x
    baaaa nuuu cineva zicea ca atunci cand un om zice incerc nu reuseste fara incerc deci:d
    refresher*

    RăspundețiȘtergere
  60. Devill..eu chiar cred in ,,minunile" de sarbatori.
    Asta nu a fost o minune,ci doar o dorinta..insa nu mai am curajul sa sper..voi trai din franturi,fara planuri.
    Multumesc,stiu ca nu ai cum sa fii gelos,nu esti genul sa faci asta cu ,,fericirea" altora.
    Si eu ma bucur.
    Mai urmeaza sa iti gasesti tu linistea,trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  61. scorpio72 : minunile de sarbatori:) cat de frumos suna...curajul trebuie sa-l ai...de sperat..trebuie..daca nu speri...sufletu-ti moare..incet incet...
    liniste??..de cand tot tip pe aici ca daca are cineva asa ceva de vanzare..sunt dispus sa cumpar:)))nu a venit nimeni cu nicio oferta...zgarcitilor:))

    RăspundețiȘtergere
  62. admirabil ca te-ai hotarat sa-ti respecti pozitia c care ai fost investit de clienti..., dar in job-ul tau... nu cred ca poti sa mergi drept, mai ales pentru bani multi, ca noi toti ..., banii multi (cu program de lucru) in ROmanica se fac ..., nu se muncesc. iti doresc succes. io cred ca viteza mare e in detrimentul oricui..., cred ca viteza moderata, si prioritatea principiilor e cea mai buna cale.

    RăspundețiȘtergere
  63. Greu de crezut...cum nu ne mai satura nimeni setea de bani..... Banii nu aduc fericirea....o intretin intr-o mica masura.....
    De ce?....sa fim obligati sa mergem cu capul plecat de vinovatie....pentru bani....nu merita sa ne vindem demnitatea .....asa de ieftin...doar pe bani.....
    Unii o fac ..apoi regreta amarnic.....PACAT.....s-au vandut prea ieftin....pe viata.....RUSINE....

    RăspundețiȘtergere