021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 1 noiembrie 2011

Omnia mea mecum porto!



Stau si ma uit cu stupoare la ei...imbracati saracacios, fete schimonosite si pline de riduri, udate de ploile ce le-au brazdat obrazul...oameni simpli ce cred in D-zeu, ce-l invoca si-l cheama de fiecare data cand se lovesc de greutati..de fiecare data cand pun capul pe perna...este cu ei in fiecare clipa...de partea cealalalt a salii...o ea imbracata de la casele de moda, machiata strident de-ti veneai sa-i pui o matura in mana, plina de inele si ineluse care mai de care mai opulente, el, un tip pe la vreo 45 de ani..bine imbracat, costum negru, camasa alba..impecabil, cu privire patrunzatoare si plin de un aer de superioritate....
Alaturarea te face sa te dezgusti...ei plin de bani...ceilalti plini de nevoi....nu conteaza motivul pentru care se aflau acolo, ci atitudinea groteasca pe care o manifestau "doamna si domnul" privindu-i peste cap pe taranii care toata viata au lucrat bucatica de pamant mostenita din mosi stramosi....
Judeca corect drace mi-am zis....judeca de poti sa nu-i privesti cu mila pe cei plecati la pamant...judeca fara sa le omori privirile celor aroganti....incondeieaza sentinta pe-o coala de hartie ce-ti mananca sufletul si inima in timp ce-o redactezi....judeca si apoi trage-le sentinta...si dormi linistit daca vei mai putea...omoara-ti sufletul din tine si caieste-te, caci in varful condeiului tau sta si putinta si neputinta...si biruinta si infrangerea..si lacrimile si bucuria....judeca Onorata Instanta si nu privi in urma ta cum doi oameni sprijinindu-se unul de celalalt, bolnavi si plini de nevoi ies din sala "pasilor pierduti" resemnati...mai plini de nevoi decat au intrat...mai credinciosi decat venisera....

Ce ti-ai dori sa lasi in urma ta...?

31 de comentarii:

  1. Ce mi-as dori sa las in urma? :))) Pfuuai, iti raspund altadata :)
    Bine ai venit (oficial)in lumea asta interesanta a bloggerilor

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-i greu..vezi?ai facut inaugurarea:) welcome!

    RăspundețiȘtergere
  3. Robert

    mwahahahaha :d blogerule=))

    Ce sa las in urma ?:D paman de flori ca altceva e irelevant , de unde sa stiu eu ce faci ceilalti dupa ce ma duc eu


    Ps : nu am primit nici 1 mail

    RăspundețiȘtergere
  4. robert: mi-am tras blog...:) deh ce sa-i faci...lumea se misca cu viteza....
    bun si ala..ca este tratat:) asa cresc florile mari:
    vineeee si mail-ul!!!!!
    danke ptr vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert

    M-ai facut curios , nu ca as avea mari asteptari dar curiozitatea nu-mi da pace

    Bine , dar si nevoia .


    Felicitari pentru blog , al meu ramane secret :D

    RăspundețiȘtergere
  6. robert:secret?? foarte tare...:) baga mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert

    Nu ma plang , dar acolo o fac :)) macar internetului =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Robert

    Secretos sau nu , avem voie . Cred ca tu esti mai secretos ca mine :D

    RăspundețiȘtergere
  9. robert: in niciun caz..daca vb de faptul ca am sunat cu "ascuns" nu aveam chef sa-mi schimb numarul atat de repede:)) daca intelegi...
    cat despre mail...inca ma gandesc a ceva "banos" pentru ambele parti...

    RăspundețiȘtergere
  10. Dev..era si timpul sa intri in blogosfera..Ti am citit postarea..Si am vizualizat sala de judecata, cu personajele descrise..Atat de multi "pasi pierduti"..incat arogantilor le palesc "stralucirea"..Ce mi as dori sa las in urma mea?De as putea, numai cele bune..Insa..Felicitari ,si bafta..B.

    RăspundețiȘtergere
  11. Robert

    Nu faceam referire la tel si la mail , alea sunt irelevante , ti-am zis , nu sunt genu care isi face sperante . Ma refer la tine ca persoana :)

    RăspundețiȘtergere
  12. B: multumesc!cand esti in fata tuturora si-i privesti in ochi...te trec fiorii...:(
    si cu cele bune.....lucram la asta nu?:)
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. robert: ma fac eu ca nu inteleg...dar vad ca nu o pot sa o dau la intors....:)poate ai dreptate...si misterul este una dintre laturile unui om...nu?)dar asat este secretul nostru!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pff..mi ai dat emotii..B.

    RăspundețiȘtergere
  15. Robert

    Corect , iar "banos" e irelevant , remember nu ai nici o obligatie iar eu nu am de gand sa-mi fac sperante

    B , domnisoara ;) what`s up ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu mi mi aparea blogul tau..schimbai tu design ul..I SUNT BLOND :D..Warning..B.

    RăspundețiȘtergere
  17. hai mai ca mai faceam niste retusuri:)
    nu mor eu atat de repede!

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-ai atras atentia inca de cand am inceput sa citesc comm la postarile de pe celalalt blog frecventat des de tine.asteptam sa vad ce vei posta...si chiar iti iese.ai reusit sa imi amintesti de niste senzatii uitate de ceva timp..puse bine acolo in ''cutiuta cu amintiri''.felicitari.astept urmatoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
  19. si ca sa fiu si eu dupa ''regula''..raspund la intrebare>mi-ar place sa las in urma mea o ''eu'' putin mai upgradata:D...sau ca sa nu fiu haioasa mi-ar place sa las in urma mea ceea ce e firesc vietii...

    RăspundețiȘtergere
  20. Nice.realitate sau fictiune?:)Anda

    RăspundețiȘtergere
  21. si atunci am zis: sa fie lumina. si a fost lumina

    RăspundețiȘtergere
  22. alecxandra: welcome! ma bucur ca-ti place si ca au iesit senzatiile uitate la suprafata!:) si daca si pielea s-a facut de gaina..cu atat mai bine:)
    ce este firesc vietii alcxandra??:)ca-mi trec 1000 de lucruri "firesti" prin minte...
    multumesc pentru post...

    RăspundețiȘtergere
  23. light: daca zici tu!:) de-ar fi atat de usor..ce-as mai pocni si eu din degete!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. si pielea de gaina si tot tacamaul:))...probabail ca exact acele 1000 de lucruri firesti care ti-au trecut prin minte tie,posibil sa fie aceleasi lucruri firesti la care ma gandesc eu....:D

    RăspundețiȘtergere
  25. si ca sa te citez pe tine''cuvintele nu conteaza,faptele ma caracterizeaza''.:P...cam pe premisa asta sunt si eu...desi,de multe ori,esti rau inteles cand actionezi cu fapta.in fine...ar trebui sa facem toata teoria chibritului..:)).sa ai o seara asa cum ti-o doresti.(probabil o seara linistita):)

    RăspundețiȘtergere