021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

joi, 17 noiembrie 2011

Ma minti ca vreau eu.....


Ce liniste nenorocita...nu sunt invatat sub nicio forma cu linistea asta..ciudat nu? cand vreau liniste si o am pentru 10 minute...nu-mi place...vreau haos..vreau oameni...vreau suflete...vise...probleme....am innebunit...in loc sa stau sa-mi savurez in liniste cafeau, ma plang....ciudatule!
In birou la mine este liniste...in celelalte incaperi suna telefonul, se plimba lumea pe usi...certuri...se studiaza dosare..se negociaza preturi, se intalnesc priviri scanteietoare...presiune si stres....
- in 20 de minute vine doamna de ieri....a anuntat ca este pe drum...spune secretara...ufff, gata momentul meu de relache.....deschid agenda......
11.15 - domnul cu sechestru, 11.45 - executare silita, 12.30 - dosarul domnului cu falimentul, 13.00 - vine cineva din alt oras cu o problema delicata, 14.30 - audioconferina; 16.00 - dosarul cu banca, 16.40 - dosarul cu mostenirea, 17.00 - un dosar de omor....doamne..si cand mai am timp pentru mine???....asa se duc zilele..nici nu-ti dai seama cand a trecut viata pe langa tine....
Ies din birou, merg in haos....ii privesc pe toti, cata nebunie, colegii (caci sunt colegi cu mine..nu-mi place sa-i consider altfel) sunt concentrati asupra dosarelor, intr-un colt la o masa un domn cu o plasa de rafie se ridica in picioare cand ma vede....ei..nu va deranjati....spun eu....imediat se ocupa cineva si de dumneavoastra....nu apuc sa termin de spus ca si apare o colega cu niste dosare in mana...haideti...poftiti la mine la birou....cu ce va pot ajuta?
Am un feeling destul de interesant asupra a ceea ce se intampla....ador sa-i privesc muncind, ador sa-i privesc dedicati profesiei...iubesc aglomeratia asta nenorocita si zgomotul facut de catre imprimante....ciudat....astazi nu sunt decat multumit de ai mei....si mi-e de ajuns sa pot sa zambesc....am construit ceva..ceva care sper sa ramana si sa insipre seriozitate, profesionalism....ceva de care fiica mea sa se bucure atunci cand eu o sa fiu plecat  departe.....
La un birou, o doamna cam pe la 50 de ani  gesticuleaza vehement din maini....trec prin spatele dansei si prind cateva cuvinte...va rog, ajutati-ma sa nu-mi pierd pamantul.....va rog......spune in timp ce este privita cu suspiciune de Dana ( este una dintre cele mai vechi colege, lucram de vreo 7 ani impreuna)...cum a trecut vremea....era o pustoiaca...acum este o adevarata femeie.....sigura pe ea....plina de ea...imbracata office, cu parul strans la spate....ce imagine...clisee, amintiri...inceputuri, greutati....sunt trezit destul de repede de vocea ei....nu mai putem doamna sa va ajutam acum...deja ne-ati mintit de atatate ori ca achitati , si asa am fost destul de ingaduitori...platiti sau va executam, este simplu.....
Raman in picioare langa ele, asa i-am invatat oare...atat de mult i-am schimbat?? ciudat...analizez cuvintele rostite de ea...asa este..nu trebuie sa dea dovada de slabiciune, nu trebuie sa fie slaba...trebuie sa fie profesionista, trebuie sa-mi faca pe plac...sa aduca rezultate....trebuie sa faca ceea ce spun eu (spune cealalta personalitate a mea).....asa...asa te vreau domnisoara..stapana pe tine.. fara pic de ezitare...asa o sa reusesti in viata...si cand o sa pleci de la mine...esti pregatita pentru viata.....bun asa....sunt mandru...nu stiu de ce...dar sunt....
- a sosit doamna de care v-am spus....
- bine, zic eu, aduceti-mi dosarul dansei....si intru in birou .....astept ....mi-a placut ceea ce am vazut astazi...poate doar lucreaza asa ca sunt eu acolo...ca am fost eu printre ei....nu!!...nu cred, in unii dintre ei chiar am incredere ca-si fac treaba...si nu...nu este momentul sa-mi analizez colegii cu care lucrez....trebuie sa ma concentrez asupra spetei asteia.....sa intre......
In fata mea se afla o doamna prost imbracata, neingrijita chiar...cu parul desfacut...hainele-i miros destul de urat....niste pantofi scorojiti  si o pereche de pantaloni scamosati....brrrr ce imagine....ce dracu am am luat-o razna....judec oamenii dupa cum sunt imbracati??...si nici bun simt nu mai am??....revin la realitate destul de repede....doamna, va rog sa luati loc.....
Se aseaza in fata mea....este trista, cu ochii rosii, probabil de nesomn sau de atatat plans.....studiez dosarul cu atentie, fiecare foaie...fiecare cerere...
- doamna, observ ca aveti niste bani de dat si clientul meu nu mai are rabdare...ii vrea si asta cat se poate de repede intelegeti? am ajuns intr-un punct critic si daca nu achitati, suntem nevoiti sa va executam silit! spun eu in timp ce-mi aprind o tigara.....ma uit repede la onorariul achitat de client ...30 de milioane..atat i-am luat  in conditiile in care stiam ca este un proces de lunga durata??...cine stie ce-o fi fost in mintea mea atunci.....
-domnule, dvs sunteti amabil cu mine si mi-ati inteles situatia si m-ati pasuit de fiecare data, dar am avut si eu probleme si nu am vut de unde sa platesc, fata a zis ca-mi trimite saptamana viitoare banii .....va rog sa ma mai lasati ca nu stiu ce sa ma mai fac....nu mai dorm, nu mai sunt buna de nimic.....daca ma dati afara din casa ....ma arunc pe geam....nu mai am de ce sa traiesc.....spune si incepe sa planga...scoate din buzunar o esarfa si-si tamponeaza ochii...sta cu capul plecat si din cand in cand ridica privirea spre mine.....va rog nu ma lasati, poate aveti si dumnevoastra copii....va rog....
Coarda sensibila mi-e atinsa nepermis de violent....ce legatura are copilul meu cu ea? cu problemele ei, cu neseriozitatea de care a dat doavada...cu instantele, cu minciunile...cum de-si permite sa aduca in discutie chestia asta.....
- daca am sau nu este problemea mea, iar dvs nu cred ca sunteti in masura sa vorbiti de asa ceva...de ce de 1 an de cand tragem de dvs ne tot mintiti...ne tot spuneti ca achitati...de ce semnati doamna fara sa va ganditi?? fara sa va dati seama de urmari??...daca achitati cate ceva in fiecare luna nu mai ajungeama in situatia asta.....dar dvs. nimic...niciun leu??? ne-ati dus cu zaharelul de fiecare data si nu a-ti facut de cat sa trageti de timp....acum regret nu va mai pot intelege...oricat de mult as vrea.....
- dar, sunt intr-o situatie grava, nu am nici ce manca....va rog sa ma credeti....nu mai pot si fata mea a plecat sa munceasca sa ne putem intretine....nu am mai mancat carne de o luna..o luna intelegeti??....mai am grija si de maica-mea, stiti bine ca este la pat si are nevoie de medicamente...am ajuns sa o mint ca sunt pastile de inima si eu ii dau paracetamol.....plange cu sughituri si din femeiea care si asa era amarata acum a devenit de nerecunoscut....nu stiu ce sa fac....stiu ca ma minte...stiu pentru ca asa a facut de cand am preluat dosarul.....stiu asta si inchid ochii incercand sa gasesc o solutie convenabila...sunt un mare idiot....stiu ca aceasta femeie minte fara nicio jena...si eu tot incerc sa gasec o solutie...de ce dracu nu termin cu ea si gata??....mai devreme ma bucuram de profesionalismul colegei mele si jubilam la auzul cuvintelor ei scurte si la obiect...si acum ce fac???ma las purtat de val...mintit...calcat in picioare...sunt slab....ma domina ratiunea si sentimentele nu profesionalismul...stiu ca ma minte...stiu...si pot pune pariu ca si de data asta nu-si va respecta angajamentul..si totusi.....
- si cand ziceti ca platiti?
-abia se poate opri din plans...se lumineaza incetul cu incetul......saptamana viitoare...va jur ca saptamana viitoare achit! va pun si la acatiste...ca eu merg la biserica, sunt credincioasa....
-lasa-ti doamna acatistele ca nu am nevoie de mutumire....desi cred ca nu o sa aveti de unde plati pana saptamana viitoare 15.000 de euro si doar vreti sa trageti iar de timp....o sa vorbesc cu clientul sa vedem daca va mai pasuieste...asteptati putin  aici......
Ies...apelez....buna ziua, a venit....zice ca mai vrea o saptamana amanare....mingea este la dvs, faceti cum credeti.....stau si ascult tornada de cuvinte ...este iritat, nervos...vorbeste fara nici cea mai mica jena....injura si blesteama.....ce zic eu?? chiar daca sunt banii dvs si aveti tot dreptul sa-i luati inapoi asa cum considerati, eu zic sa o mai lasam pana saptamana viitoare....nu are ce sa faca...si daca tot ne-am judecat cu ea atata timp...o saptamana ce mai conteaza.....strang din dinti asteptand raspunsul .......
- bine domnule, daca dvs asa ziceti asa facem...las-o dracu ca daca vin acu peste ea cine stie ce-i mai fac...mai fac si belele cu asta, cand a luat banii de la mine a fost bine nu??
- va inteleg perfect spun eu usurat....am reusit sa-i mai obtin 7 zile...zambesc...stiu ca am gresit..dar sunt impacat cu mine....stiu ca m-a mintit.....atunci asa ramane, intr-o saptamana sa va plateasca....o zi buna!
-doamna, mai aveti o saptamana la dispozitie, sper sa nu ma dezamagiti...acum mergeti linistita si nu va faceti griji ca stopam toate actiunile....ahhh cat de slab sunt....nu mai sunt bun de nimic..poti sterge cu mine pe jos dupa asta...si eu care le ceream alor mei sa fie profesionisti si neinduplecati....si toate astea le-am facut stiind ca minte jalnic.....ca se foloseste de batrani, copii, si alte sentimente ca sa-si atinga scopul....nefacand altceva decat sa-ti prelungeasca agonia.....
- multumesc mult, d-zeu sa va ajute, sa va dea sanatate si dvs si familiei, v-ati facut pomana cu mine, o sa ma rog pentru binele pe care l-ati facut...se ridica de pe scaun ....o sa achit asa cum am spus, intr-o saptamana.....sa va dea d-zeu numai bine......
-mergeti linistita doamna, rugati-va pentru dumneavoastra si pentru fiica dumneavoastra sa o tina sanatoasa sa va poata achita datoria.....
Iese din birou....mi-e lehamite de mine, de cat de credul am fost stiind ca minte....aprind o tigara si ies pe balcon...pana la urma trebuia sa faca tot ce-i sta in putinta sa mai obtina timp, trebuia sa minta, trebuia sa planga....orice numai ca sa nu fie data afara din casa...cred ca fiecare dintre noi ar fi facut tot posibilul....atentia mi-e atrasa de vocea pe care o cunoasteam atat de bine...doamna vorbea la telefon.....
-DA MAMA, ACUM AM TERMINAT..DA..INCA O SAPTAMANA....L-AM FACUT PE FRAIER.....NU TI-AM SPUS EU??




52 de comentarii:

  1. atat de profund. MA MINTI CA VREAU EU, adica daor ca te las eu , nu ma considera prost!Felicitari Dev.Tu nu ai fost un fraier, fraiera este ea, nu tu!Dya

    RăspundețiȘtergere
  2. Dya : normal...ma minti pentru ca asa vreau eu si nu pentru ca sunt prost...mda..sa zicem ca nu am fost fraier...doar idiot....:)
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhhh...chiar nu ma asteptam la o astfel de incheiere..

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragul meu, in niciun caz nu te poti considera un idiot.daca ai dat dovada de putina marinimie asta nu inseamna ca esti idiot.Eu vad lucruile destul de simplu, ori ca platea acum ori ca va plati saptamana viitoare tot aia este.tu ai fost un adevarat barbat.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim : stiam ca minte...dar nu ma asteptam la asa ceva ...fraza aia m-a terminat....
    depinde ce inseamna un adevarat barbat..aici este discutabil....

    RăspundețiȘtergere
  6. Este aproape 16..si esti in audioconferinta..Nu as putea fi ca tine,Dev..Nu as avea nici rabdarea, si nici putinta de a judeca lucrurile asa cum o faci..O zi cum o doresti..atat cat a mai ramas..

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna B: sunt..dar este audio..mainile sunt libere:)) mai am putintel....eu zic ca da..ai putea si tu sa faci acelasi lucru....
    mda..cat de repede trece...si nici nu sunt la jumatate...totul este imprevizibil...

    RăspundețiȘtergere
  8. Rallu: welcome..cum se schinguieste sufletul cand ai facut bine si primesti...NIMIC!!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce sa faci frate astia's oamenii din ziua de astazi.eu aruncam un ligheande apa pe ea si dou felgme in bot!asta asa din marinimie.Mai poti?

    RăspundețiȘtergere
  10. XERES: totusi sa nu exageram...:)) esti inventiv nu gluma....pot cum sa nu pot...mergeee..inca o cafea, tigarile...si povestea merge mai departe:)) sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau sa stiu totul despre tine intelegi?cati ani ai,ce parfum i-ti place,ce masina ai, blond sau brunet, inaltimea, ce trebuie sa fac sa aflu toate astea?negociem?:P

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) uhh,Devill..fa-ti CV-ul

    RăspundețiȘtergere
  13. scorpio72 pai nu? sa aflam si noi mai multe, ca deh ochii vad inima cere::P nu i-am cerut cv-ul doar niste informatii minime.

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim : inchizitiaaaa:)) tu ma citesti pe mine sau vrei sa ne casatorim?:)

    RăspundețiȘtergere
  15. devill...ma lasi sa te mint?:))Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  16. secretosule:) nimic nimic?

    RăspundețiȘtergere
  17. si admiratoarele se nu opresc sa apara.....:))
    Eu care l-am rugat sa imi raspunda la niste intrebari stupude,nu a facut-o..deci,parerea mea Anonim ai mult de negociat:))..daca reusesti,da-ne de veste si noua:)) Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  18. Alecxandra : buna..MA MINTI NUMAI CA ASA VREAU EU....:) nu ai avea niciun motiv!

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim: nimic...nimic....poate...nimic...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. vai tu alxandra sa nu-mispui ca nu esti curioasa?instinctul meu de femeie ma incearca la maxim si-mi plac provocarile.tie nu?
    Dev secretosule, nu lasi nimic de la tine nu?

    RăspundețiȘtergere
  21. Alecxandra: de ce sa raspund la niste intrebari stupide??tu ai raspunde?:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim : as avea rugamintea sa nu transformam blogul intr-o pagina de matrimoniale..si daca-ti plac provocarile afla ca eu nu sunt o provocare, cel putin nu pentru a-ti satisface "setea"...
    crezi tu ca din tot ceea ce ai citit nu am lasat nimic de la mine?:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Va doresc o seara placuta...zbor dar ma intorc mai tarziu..mult mai tarziu...asa ca aveti grija de sufletele voastre!

    B: sper ca nu te-ai pitit atat de bine incat sa uiti unde esti:)

    RăspundețiȘtergere
  24. mda..dev,asa ziceam si eu..dc ai raspunde la niste intrebari stupide?
    probabil ca eu asi raspunde,indiferent cat de stupide ar fi..dar am inteles ca tu esti misteriosul..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  25. Alexandra draga mi se pare mie sau te enervează misteriosul.daca m-ar vedea cum arat sigur nu s-ar mai dezlipi de mine.am investit in mine si cred ca ar trebui sa beneficieze de investiţia asta..cand vreau ceva nu conteaza nimic ptr mine.tu o sa exişti doar pe locul 3 draguto.

    RăspundețiȘtergere
  26. DEVILL FRATIOARE , CAND AI AVUT ULTIMUL CONCEDIU DE ODIHNA ?
    TANTI AIA VA VENI PESTE O SAPTAMANA CU MARE "PUCHEALA" PE EA ,TU AI VEI DA EJECT PENTRU CA..."FRAIER" DAR OM !
    MILA , BUNATATEA , COMPASIUNEA SUNT IN SUFLETUL NOSTRU (ASA VREAU SA CRED). DACA SEARA CAND PUI CAPUL PE PERNA POTI ADORMI CU CONSTIINTA IMPACATA , SA FII TU FRAIER = OM IAR RESTUL.... RESTUL SA FIE REST .

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim : cred ca esti pe o pista gresita...esti sigura ca te afli unde trebuie??:)

    RăspundețiȘtergere
  28. ALT-OM : cred ca...acum mult timp....:) au fost mici perioade..de fiecare data sfarsite inainte de termen:) cat despre "doamna" o astept...cu mare nerabdare...si cu zambetul pe buze...:)
    Ai grija de tine si de sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  29. Sublim ...ca de obicei...frumos iti exprimi starile...si trairile...:))

    RăspundețiȘtergere
  30. FreziaViridis : multumesc...cam tarzie sosirea:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Cu placere....
    Sa nu-mi spui ca fiica ei lucreaza la tine...ar fii chiar interesant...:)

    RăspundețiȘtergere
  32. FreziaViridis : nici chiar asa..:) din cate spunea, fiica ei este plecata din tara!

    RăspundețiȘtergere
  33. Si nu credeti ca sunteti ciudat?
    Cum v-ati caracteriza intr-un cuvant?

    RăspundețiȘtergere
  34. DO : ciudat? toti suntem niste ciudati....
    nu-mi ajunge un cuvant sa ma caracterizez...sorry:)

    "poate incercati dvs sa vac aracterizati intr-un cuvant..ce ziceti"?:))

    RăspundețiȘtergere
  35. Inger sau demon? .. Daca trebuie sa alegeti..

    RăspundețiȘtergere
  36. De asta am intrebat din nou. pentru ca e greu de ales.
    Dar daca ar trebui sa aleg un cuvant, as alege "(om) vertical"; ceea ce vi se potriveste si dvs. in mare parte.

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim:dar la ce competitie particip?..ca tot uit...in primul rand,ar fi dragut din partea ta sa-ti dai un nume.in al doilea rand,"anonimo",daca tot spui ca ai investit atat in tine,ce cauti pe acest blog unde te vad cam disperata sa agati un necunoscut pana la urma..vezi-ti tu de combinatiile tale si nu-mi tine tu mie evidenta..Apropo,sper ca esti asigurata..ca nah..."la cat ai investit in tine"..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  38. alecxandra draga, nu te enerva pentru ca oricum nu poti intra in polemica cu mine.sunt aici pentru ca-mi place autorul acestui blog, spun asta pentru ca am un feeling ca este un barbat interesant.dar ce sa-ti povestesc tie despre barbati cand termenul acesta ti-e strain.
    sunt asigurata la categoria "lux", celelalte ca si tine aveti o asigurare ieftina draguto!

    RăspundețiȘtergere
  39. Io te Dev u meu..ca aparui far de detectivi..te pupaceste otravitoarea..Azi nu postam nimic?

    RăspundețiȘtergere
  40. B: postam.....welcome....intai murim si dupa aceea postam.....:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Laura : demon!,,,multumesc pentru apreciere..desi nu ma cunosti deloc:)

    RăspundețiȘtergere
  42. Alecxandra : cel mai destept cedeaza primul...capisci?:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Anonim : vorbim cuviincios, cu intonatie si fara sa ne dam "grande"....aici toata lumea este EGALA!!

    RăspundețiȘtergere
  44. bai frate...stai linistita ca nu-ti fur nimic..spor la treaba disperato!!(asta ca sa fiu draguta cu tine,anonimo)Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  45. si apropo "anonimo" incep sa cred ca ai ceva personal cu mine:))).dar nu ma prind de ce?:))..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  46. alecxandraaaaa......time out:)chiar te cobori la minte ei ..zau asa....:)

    RăspundețiȘtergere
  47. sa spundem ca nu obisnuiesc...dar m-a prins pe picior gresit...doar atat!:P

    RăspundețiȘtergere
  48. alecxandra : lasa ca nu poate mai mult crede-ma!:)

    RăspundețiȘtergere
  49. stiam eu pe cineva care mintea asa de bine.dar am aflat apoi sa sti ca am calitati de detectiv:))
    ce femeie nebuna eu o bateam:))))glumesc
    mare nesimtire din partea ei:-w

    RăspundețiȘtergere