021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 16 noiembrie 2011

Nu o sa mor niciodata.....



Stau singur si ma-ntreb/De ce-am plecat de-acasa/Sa fie blestemul/De veacuri ce ne-apasa/Caci n-am gresit cu nimic/Doar cat am patimit/Hulit am fost fara rost/De cei ce i-am iubit/Apus peste apus/Ce iute trece timpul/Si zorile s-au dus /Ce rece bate vantul/Am asteptat infrigurat/Sa ma intorc 'napoi/
M-ati judecat,condamnat,/Dar cine sunteti voi?/Caci timpul nostru s-a scurs/In umbra marelui urs/Dar ghearele v-au ramas/In orice-mbratisare /Astazi doare sarutul pe obraz.........
Dati-mi viata n-apoi
Ce-am risipit pentru voi
Uitand de tot si de voi
Prieteni de betie
    Dintr-o mie cati au mai ramas

Asta-mi canta in masina la maxim,  conduc si ma gandesc la intrebarea fetitei mele in drum spre gadinita "TATI, TU NU O SA MORI NICIODATA NU?"....rostita atat de normal, atat de increzator....nu stie sa minta si nici sa se prefaca...nu foloseste cuvinte alese si nici nu le impacheteaza in hartie de cadouri...atat de simplu, copilaresc dar totusi atat de profund....cu ochii mari ma priveste si rade...asteapta raspunsul nerabdatoare....batand din palme....este curioasa , atat de curioasa incat te sufoca cu toate intrebarile posibile si imposibile.....dar asta...a fost cea mai cea dintre toate....
Sunt pus in imposibilitatea de a raspunde, dominat de sentimentul de dragoste,de iubire....sa-i spun adevarul...."esti nebun, unde te crezi"? se rasteste ratiunea la mine...este doar un copil..vrei sa-i omori visele, vrei sa-i spui ca o sa mori....??
Este atat de ciudat cum un copil ma pune in imposibilitatea de a raspunde....ma fastacesc...habar nu am ce sa-i raspund....tot atat de ciudat este cum in timpul scurt dintre intrebare si raspuns, clisee din viata mea strapung asteptarea.....am vazut multe si am trait multe, poate am devenit un om mare fara sa fi fost copil....am vazut decaderea intr-o singura clipa...am vazut ura, am simtit agonia, minciuna....am imbinat focul si apa...am trait prea multe intr-un timp atat de scurt.....am simtit "ghearele" intr-o imbratisare "prieteneasca si zambetul fad plin de ura....am vazut cum oamenii mor cautandu-si dreptatea, cum pamantul lasat din mosi stramosi este "donat" unor netrebnici...am vazut toate astea si mai rau, le-am trait....
Am mers mai departe fara sa privesc inapoi, mi-am urmat visul dar toate astea m-au haituit pas cu pas....am simtit tradarea pe o bruma de arginti, implorarea, tristetea, slabiciunea....atat de multe si totusi atat de putine....nu am vandut si nu am tradat....nu m-am bucurat la banii nimanui si nici de esecul cuiva....am incercat sa urmez linia ce ma defineste....s-a sters cu timpul si m-am transformat....am fost hulit pentru ca nu eram ca ei....condamnat fara sa fiu judecat, etichetat si omorat de fiecare data pentru ca am fost asa cum vreau eu...si lucrurile cateodata au iesit asa cum era normal sa iasa....am invatat sa pierd si am pierdut...am castigat si altii au pierdut...jocuri firesti cu hazardul si demonii ce-mi strapung inima si sufletul...am facut toate astea, am trait...da..asa cum am fost invatat, asa cum am crezut ca este bine....si am ajuns sa dau socoteala pentru lucruri pe care nu le-am facut....mi-am semnat sentinta prin incapatanarea mea....si mi-am purtat roba cu mandrie...prin sala pasilor pierduti, a viselor ce nu mai pot sa fie visate, a umbrelor si a trupurilor fara suflete....am trait toate astea....si nu am gresit cu nimic.....
-NU O SA MOR NICIODATA IUBITA MEA...NICIODATA...TATI NU MOARE.....nu a facut-o pana acum si nici de acum inainte nu o sa o faca.....ii raspund....rade, chicoteste si ar vrea sa ma tina in brate...o tin legata centurile din scaunel.....trebuie sa o eliberez.....ma gandesc....vreau sa fie libera...si jucausa....nu trebuie sa stea incorsetata.......niciodata!





37 de comentarii:

  1. no ca tu nu esti pe treba ta omule:).scri al dracului de bine.azi nu am mai avut morti si violuri dar am avut o lectie de viata ce ma biciuit rau de tot:P frumos.bafta.

    PS. "nu o sa mor niciodata" fumos man, n'am ce zice!

    RăspundețiȘtergere
  2. XERES: nu sunt nu??..:)) asa ma gandeam si eu:) desi aveam ce scrie pentru ca s-au intamplat multe...am zis sa "nu mor niciodata"...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am citit blogul si trebuie sa recunosc ca sunt captivata.de azi ai o cititoare fidela.tot inainte:P

    RăspundețiȘtergere
  4. le mall : welcome...ma bucur ca-ti place desi nu este tocmai roz....deh:( multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori intrebarile copiilor nostri ne lasa fara raspuns sau incercam sa il indulcim.
    Si de multe ori..toti dam aceleasi raspunsuri.
    O zi buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  6. scorpio72 : ai perfecta dreptate...o singura intrebare te poate face sa simti multe...
    si tu sa ai o zi buna! puteai sa dai un raspuns fara sa te gandesti la nimic din ceea ce am scris?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos,interesante trairi.sunt cu ochii pe tine:P
    Dya

    RăspundețiȘtergere
  8. Dev..tu nu o sa mori niciodata..sa stii asta..

    RăspundețiȘtergere
  9. B: da..sunt nemuritor..:))nici nu as vrea sa fiu nemuritor..ce naso ar fi....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. esti un barbat interesant.sunt momente in care ma gandesc oare cum arati?te citesc de cand ai inceput sa scri si dinainte de pe blogul lui suflet.mi-a placut atitudinea ta si faptul ca ai considerat-o femeie in timp ce altii o blamau pentru ce face.acum cand te citesc raman fara suflare cu gandul la un barbat in care exista atatea trairi, atatea emotii.o sa fiu umbra ta orinde ai merge.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim : nu-mi plac anonimii..puteai sa dai un nume asa la intamplare...:)multumesc pentru ca ma citesti....asa am considerat si asa am simtit...inainte de toate suntem oameni toti...nu-ti tine prea mult respiratia ca dam in alte probleme:))
    tu umbra mea??hmm..doua umbre...:))

    RăspundețiȘtergere
  12. L-am dat deja cand mi s-a pus aceasta intrebare.
    Si la fel am raspuns si eu,cu zambetul pe buze,chiar daca aveam o lacrima in coltul ochiului.

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Acum am citit din comentarii..
    Devill..ai admiratoare infocate vad..
    Anonim..poate este in varsta,cu burta si chelie...

    RăspundețiȘtergere
  14. scorpio72 da-mi voie sa nu cred asa ceva cred ca este un avocat tânăr interesant.poate ne spune chiar el,ce zici Dev?

    RăspundețiȘtergere
  15. da...dupa mine cea mai frumoasa postare de pana acu..si astazi am avut flash-uri in timp ce cieam postarea.Ador cadrul tata-fiica...mi se par incantatori taticii in timp ce se topesc in fata unui zambet de copil.jos palaria pentru dragostea infinita de care dai dovada fata de ingerasul tau.Si da..nu o sa mori niciodata..ai de dus o misiune pana la bun sfarsit..ceea de ati vedea fata pe deplin fericita.devill,eroii nu mor niciodata!!:) Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  16. DEVILL FRATIOARE , PRINTESA TA ITI VA DA PUTERE ATUNCI CAND RAHATURILE COTIDIENE TE VOR SECA . IN INTREBAREA EI SE AFLA SI O RUGAMINTE SI O DORINTA.
    DACA ZIUA DE MAINE VA INCEPE FARA TINE .....AZI TRAIESTE ! NU MURIM CHIAR SI ATUNCI CAND MURIM ;DACA STIM CUM SA TRAIM .
    SA-TI FIE SANATOASA PRINTESA SI SA TE BUCURI ANI " FARA NUMAR ,FARA NUMAR " DE EA !

    RăspundețiȘtergere
  17. chiar daca am 20 d ani acelasi raspuns as vrea sa il aud.

    RăspundețiȘtergere
  18. Trebuie sa ii spui crezand cu adevarat,ceea ce ii spui, si atunci lumea ei va fii mult mai inocenta, ea va creste stiind ca are langa ea neconditionat, un parinte adevarat.....
    Legatura tata-fiica este unica,foarte speciala...pretuieste-o...tatal meu o face si acuma ...eu nu mai zic...:))
    (Nu iti merge adresa de mail afisata pe blog)

    RăspundețiȘtergere
  19. scorpio72 : asa este...urat, chel, cu burta si placa dentara:))..la ani..vreo 147..si evoluez:))

    Anonim : sunt tanar doamna..sunt tanar...buna seara!!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Alecxandra : da asa este...sunt atat de santajabil cand vine vorba de fiica mea:)) este de necrezut cum ma topesc...:))daca ma pune sa stau intr-un picior..stau...daca-i face bine si se simte bine...DE CE NU?:)multumesc pentru comment!

    RăspundețiȘtergere
  21. ALT-OM : mare om...mare caracter...multumesc..ai mare dreptate...si tu la randul tau daca ai sau daca o sa ai sa te bucuri multi ani...sa imbatranesti frumos si fericit privindu-ti copilul crescand!

    RăspundețiȘtergere
  22. Andra : welcome!o varsta frumoasa...atunci "eram zmeu":))..mutam muntii din loc...ce vremuri...
    si nu auzi acelasi raspuns??
    multumesc pentru vizita!!..TE MAI ASTEPTAM:)

    RăspundețiȘtergere
  23. FreziaViridis : incerc sa-i pastrez lumea inocenta! totul pentru ea...daca eu nu am avut parte de asa ceva..am strans atata dragoste si acum o rasfrang asupra ei!
    ma bucur ca ai un parinte minunat...pretuieste-l..
    nu merge adresa de mail? habar nu am ...oricum nimeni nu mi-a scris nimic pe acea adresa de mail..o sa verific..sa vad despre ce este vorba...si o sa-ti dau de veste:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ii pretuiesc foarte mult, pe amandoi, sunt ai mei si stii cum e buni, rai, parintii sunt singurii pe care nu ii alegem...deci nu avem dreptul sa ii judecam....
    Am incercat sa iti scriu si apare failure notice... citez...:(
    "Sorry your message to devill_advocate@yahoo.com cannot be delivered. This account has been disabled or discontinued"

    RăspundețiȘtergere
  25. FreziaViridis : ai dreptate cu buni sau rai...eu de pe la 15 ani am plecat de acasa...nu prea am avut parte de o dragoste parinteasca...in fine...
    mda..ciudat...acum verificam...daca nu se remediaza ..o sa incercam cu alta adresa...

    RăspundețiȘtergere
  26. Esti de admirat, ca ai reusit sa si faci ceva cu viata ta, nu multi reusesc.... si cand spun nu multi....tu esti exceptia care confirma regula..... Si din experienta, cei care au patit ca tine...ajung sa fie parinti "model"...dedicati, desavarsiti...deci bafta.....sa nu ii lipseasca...nimic...sa aibe de la tine si pana la urma de la voi ..parintii tot ce tie ti-a lipsit plus inca infinit atata...:) si aici ma refer....spiritual, si oricum altfel numai material nu....
    Astept alta adresa...:)

    RăspundețiȘtergere
  27. este greu sa te stai pe linia de plutire..sa traiesti in stres, sa te confrunti cu atatea probleme care te bulverseaza...sa-i acorzi dragostea ta copilului tau...sa te detasezi...sa rezolvi...sa te zbati...si totusi sa ramai intreg la minte:)

    RăspundețiȘtergere
  28. FreziaViridis : echilibrul...da...ma omoara cuvantul asta:)
    da..am si retransmis!

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu la fel.... o noapte frumoasa, echilibrul interior gasit=balanta vietii echilibrate sau altfel spus inseamna ca ai condimentat suficient de bine tot "meniul"

    RăspundețiȘtergere
  30. FreziaViridis : de cand tot adaug condimente:)
    Noapte buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  31. Devill Advocate: nu imi amintesc sa il fi intrebat, iar acum stiu raspunsul :D

    RăspundețiȘtergere
  32. intr-un cuvant - EXCEPTIONAL!alte cuvinte nu-si au rostul!Carmen

    RăspundețiȘtergere
  33. frumoasa melodia.ma atinge intr-un fel...

    RăspundețiȘtergere