021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 2 noiembrie 2011

Suflete pierdute...


Ce nu as da pentru o farama de liniste!Are cineva asa ceva? Sunt dispus sa achizitionez  fie si intr-o cantitate mica...sa fie doar a mea, sa nu o impart cu nimeni......
Suna telefonul (normal) a sunat toata ziua si asa suna de cand ma stiu..cand dorm, cand mananc, cand ma ascund in gandurile mele..suna asurzitor si-mi vine sa urlu de psihoza creata de melodia asta idioata...am schimbat de cel putin 50 de ori tonul de apel...si ma streseaza ca si cum ar fi acelasi de cand l-am achizitionat....
Ora: 01.14
- buna seara...sper ca nu va deranjam...
- spuneti, nu ma deranjati ...(idiotu' doar este miezul noptii)...
- avem nevoie de dvs, puteti veni??
-mda, cum sa nu (raspund eu "fericit") ..in 10 minute sunt acolo!bine?
-va asteptam!
Ma imbrac repede, cum o fac de fiecare data, trag un costum negru pe mine,  nu-mi place camasa, ( urasc butonii la ora asta ) in fine, arunc un parfum la nimereala pe mine..cheile...telefonul....la naiba...tigarile..(accesoriu de baza )..si ies! Ma arunc in masina, canta Holograf..parca nu merge...schimb...Europe- "the final countdown"..Evrika...!! Merit la maxim la ora asta nu??
Ajung asurzit de muzica...inca bat ritmul...
-ce-au facut? intreb "militianul"  care savura tacticos o shaorma...una MARE cat capatana lui..
- au furat dintr-un non-stop! (de parca ma interesa de unde)...de la colt de langa florarie!
- ce au furat?
- dracu sa-i pieptene, am gasit la ei niste pachete de guma si o paine!raspunde el nervos stergandu-se pe maini de sosul rosu ce se prelingea pe degete...
Intru, se ridica amandoi in picioare, miroase in camera a bautura ieftina...
-ce-ati facut ma?
- sefu' ne era foame...si insira toate injuraturile si blestemele posibile...
- guma ma? zic eu?
- pai ce am stiut noi sefu' ca aia e guma?acu nici paia nu o putem sa o mai mancam, ca daca nu ne vedea martaloaga mancam si noi  ca barosanii! Asta (si arata spre celalalt)..a jalit o paine si cand am tirat-o din magazin, ne-au prins colegii lu' matale..mortii si ranitii lor...pe aia care dau tepe de miliarde nici nu-i baga in seama si noi am dat nas in nas cu gaborii...si continua sa injure cu pofta....
-sefu' si acu mergem la puscarie...zice unul dintre ei ca avem coada, aia e, mancare calda si pat sa ne doara-n ...
-sefutu meu zice celalalt care avea o dentitie mai mult lipsa...mata esti militian?
Ii privesc pe amandoi, scot pachetul de tigari, aprind o tigara, le dau lor pachetul cu ce mai era in el...nu mai oameni buni..nu sunt militian...SUNT NEGUSTOR DE SUFLETE...si ies trantind usa...
-sa-i lasi la caldura pana dimineata...la racoare o sa stea destul...ok? ii spun vigilentului cu shaorma in gat....
-'nteles sa traiti! raspunde in scarba....
Sa traiesc pe dracu! este frig...foarte frig...ma urc in masina..muzica-mi apasa creierii..nu mai suport nici macar vocea mea....nu mai am tigari si sunt dependent de ele...ale dracului droguri, nu ma lasa sa respir, sau mai bine zis nu pot sa respir fara sa fumez...
Ma opresc la non-stop...acelasi cu pricina, intru...unul cu ceafa lata de porc si cu palma cat capacul de la toaleta, asculta cu atentie "patania" vanzatoarei:
- da, si m-au amenintat si am inceput sa tip da deja ei luasera sticla de vodka si tigarile, nu am avut ce sa fac, v-am zis sa nu tinem usa deschisa!

- dati-mi va rog doua pachete de Kent white asta daca nu le-au furat aia dinainte!! si o sticla de vodka daca mai aveti....(nu beau deloc!),  inima-mi pompa cu putere sangele spre creier...nu a comentat nimic...mi-a dat tigarile, le-am platit, de vodka nu m-a mai intrebat......
Am iesit...mi-am dat seama ca am mai pierdut doua suflete...vandute ieftin...pe o sticla de "vodka" si cateva "pachete" de tigari......




55 de comentarii:

  1. frumos blog.si postul tau ma face sa ma gandesc la cata nedreptate exista in românia!interesant job ai!astept urmatorul post.respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmim totul,Dev..Suflete,simtiri,nevoi...B.

    RăspundețiȘtergere
  3. La 1 noaptea costum:)mi-a plăcut faza cu arunc un parfum la nimereala.trist ceea ce povestesti.aprp,ce parfum arunci pe tine la nimereala?Shine

    RăspundețiȘtergere
  4. 'neata doamnelor domnisoarelor si domnilor!!
    B: tocmim tocmim cum sa nu...eu tot incerc sa tocmesc o liniste...DOAMNA nu se lasa usor cumparata:) cand aflu secretul poate il impartasesc cu voi:)
    Erika: al naibii de frumos..:(.multumesc pentru vizita!:)
    Shine: mda, chiar asa, la 1 noaptea costum...abia astept sambata si duminica sa trag o perche de blugi pe mine:)trist dar ADEVARAT din pacate:(
    parfumuri, am o groaza cred ca aseara a fost GUCCI POUR HOMME II, cred..nu bag mana in foc:))

    RăspundețiȘtergere
  5. va las...trebuie sa fug...sa fiti cuminti in lipsa mea:))vin repede inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Robert

    Frumos scris :) , dar , nu inteleg in ce calitate te-ai dus tu la sectie , pt ca e clar ca respectivii nu te chemasera si de "permis" un avocat neam`....

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert: de permis nu..ca l-am luat pe bune:) cat despre partea cealalta...prefer sa nu dau apa la moara idiotilor...atat!
    nu conteaza cine esti si cu ce te ocupi....in viata sunt lucruri mult mai importante de discutat si combatut nu??:)

    RăspundețiȘtergere
  8. robert: negarea mea nu se refera la tine:)) ai inteles ca doar esti baiat destept nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  9. cu ce te alegi in viata like the song ce-am baut ,mancat si strans in brate = nothing man

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara,Dev..Azi am reflectat la ce ai scris(incerc sa fack pe Napoleon..pff)..Alergam prin viata asta,incercand sa facem "bine" prin /din raul altora..Oare mai avem timp sa fim umani?...B.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim: corrrect!:) dar ce lasi in urma sa inteleg ca nu te intereseaza chiar deloc?:)

    RăspundețiȘtergere
  12. B: umani? cum sa fim umani B cand alti te-ar calca pe cap numai ca sa supravietuiasca...si tu la randul tau sa stai nepasator la ce se intampla cu tine....cu ai tai...cu cei dragi...?problemele creeaza probleme si rautatea oamenilor "asupreste" umanitatea din ei...pana ce se transforma in bestii..luptand pentru supravietuire...crud..dar adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti dau perfecta dreptate.E atat de greu insa, sa fii "bestie" cu cei ce merita, apoi sa redevii uman cu ai tai..Azi, mi am iesit din rabdari..Nu mi a placut cum am vorbit cu un pacient.Nu mi sta in fire..Bestie.Recunosc..B.

    RăspundețiȘtergere
  14. Uite ce mi place amu..http://www.youtube.com/watch?v=4TDK5kWgrBk..enjoy!B.

    RăspundețiȘtergere
  15. B: buna piesa...prefer Sepultura acum:)
    ehee, de cate ori nu mi-am iesit eu din fire...da ce-a facut de te-a zdruncinat in asa hal??

    RăspundețiȘtergere
  16. Vocifera aiurea..Nu mai avea rabdare..Hol plin,multi pacienti..multe investigatii..noi eram doua..ei 15..si..am izbucnit!B.

    RăspundețiȘtergere
  17. B: nu-i bine..vezi de ce vroiam eu sa "achizitionez' putina liniste??se pare ca de la tine nici gand de asa ceva...trebuie sa gasesc eu pe altcineva:)

    RăspundețiȘtergere
  18. =))..stii care mi e of ul major?Ma oftic ..pe bune..imi trece prea repede..nu s ranchiunoasa..B.

    RăspundețiȘtergere
  19. B: las' ca-i bine..doar nu vrei sa explodezi..parca acasa te asteapta cineva nu??bun motiv nu??:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Da. Acolo ma asteapta linistea..intr adevar..:)B.

    RăspundețiȘtergere
  21. B: pai vezi??lasa-i sa treaca pe langa tine ca si cum nu ar exista:))si cand sare in bratele tale...uita de toti si de toate:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Vorbim mai tarziu..trebuie sa fug...si nu nu dupa acceleratul de constanta...dupa farama mea de liniste:))
    B: daca mai esti..te strig mai tarziu:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Aici is..sau la mine,sau la Suflet..Fugi la linistea ta..pe curand..B.

    RăspundețiȘtergere
  24. Robert

    Devill , nu stiu daca nu ai raspuns la intrebare intentionat sau pur si simplu nu ai inteles , dar comentariul de mai sus este strict referitor la postu` pe care tu l-ai scris

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce sa-ti zic...place place place!tine-o tot asa.de astazi ai mai
    castigat un cititor!Dyana

    RăspundețiȘtergere
  26. hmm...incepi sa ne surpinzi tot mai mult!:D..stiu ca ma repet dar mi-a sunat foarte bine fraza''trag un costum negru pe mine(...)arunc un parfum la nimereala pe mine..cheile...telefonul....la naiba...tigarile..(accesoriu de baza )..si ies''.pfff..si eu care am zis ca ma las de citit bloguri..:)).P.S.facem schimb pe schimb?eu vreau un pic de agitatie..deja ma oboseste atata liniste..si tu invers...:p..ce spui?

    RăspundețiȘtergere
  27. Cate suflete si salvat pana acum?Si cate si vandut?Dyana

    RăspundețiȘtergere
  28. robert: nu am raspuns intentionat...si nu am ocolit adevarul..am vrut doar sa pastrez "misterul"..:)
    Dyana: multumesc..te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  29. alecxandra : ba sa citesti..:)
    facem schimb cum sa nu..sunt darnic cu "agitatia" mea...vreau liniste in schimb..si daca poti sa-mi oferi asa ceva, cred ca este un "pret" sincer:))
    ai liniste si nu-mi vinzi mie reteta??
    daca ai si un job care-ti aduce linistea asta pe care o invoci...vreau si eu jobul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Dyana:prea putine fata de cate am vandut!:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Robert

    laudarosule :)) usor usor imi schimb parerea despre realismul tau catre unul mai mult fantezist :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Robert

    poate sunt eu prea atent la detalii , doar ca sunt cateva lucruri care nu se leaga anyway :) nu e tb mea sa`ti pun la indoiala ce ai scris ...

    RăspundețiȘtergere
  33. robert: vreau putintica intimitate!!!!!vreau sa cunosti omul..si dupa aceea....:)
    daca stau bine sa ma gandesc puteai foarte simplu sa faci corelatia intre jobul meu si prezenta mea acolo (am spus pe blogul lui suflet) cu ce ma ocup...sa inteleg ca nu ti-ai facut "temele"?:) sau ma incerci??:)))

    RăspundețiȘtergere
  34. robert: ceea ce am scris cu siguranta nu este fantezie!:)intr-o fantezie puteam sa schimb soarta celor doi...:( devenind astfel "bunul samaritean"!

    RăspundețiȘtergere
  35. Robert

    nu prinzi aluzia mea , tu in ce calitate ai fost acolo ( si stiu ca profesia ta e ADVOCATE ) :D dar .... mai citesc si eu una alta iar din ce ai scris tu respectivi erau "rupti in cur" so imposibil sa te "abordeze" pe tine , tu lucrand la o firma privata sau poate chiar a ta , pro bono? :)) in romania raar si in nici un caz pt o astfel de situatie ( ps : faza cu costumul si etc .. seamna extrem de mult cu ceva pe care l`am vazut sau citit undeva .. imi aduc eu aminte si revin ) :D

    RăspundețiȘtergere
  36. robert: pot sa-ti spun ca nu este nimic copiat..poate sa semene nu stiu si nici nu ma intereseaza..eu am asternut ceea ce a fost..asa cum am simtit la ora aia!daca ma crezi bine..daca nu..no problem!
    nu ..nu sunt angajat..am firma mea..cu multi asociati colaboratori...asa ca la un moment dat..am chef de salvat suflete...pro bono..why not? ce este rau in asta?
    ne invartim intr-o lume in care relatiile sunt foarte importante nu-ti spun o noutate...un simplu telefon de la cine trebuie..si poti face o fapta buna...
    o spaga cuiva..si esti primul servit...sunt multe..pre multe de supus si nu cred ca este momentul potrivit!

    RăspundețiȘtergere
  37. Robert nu e vorba de costum si toate alea e vorba de ce e in Romania asta pe cale de disparitie...eu din cate am inteles din postarea asta , cel putin in mare asa ideea de baza combinat cu ce am eu in minte ...spun cu mana pe inima ca ma DISPERA faptul ca pentru o paine si o guma( ipotetic vorbind ) faci caz si cand se fura o banca cu totul toata lumea se face ca nu a vazut...Nu-mi pare rau ca sunt roman imi pare rau ca ma dezvolt in Romania de acum... si Advocate continua sa scrii in ritmul asta ... mult respect din partea mea...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  38. Nebunu: welcome!din pacate..totul este adevarat 100% fara pic de condiment..fiecare cu profesia lui...
    las' ca ne facem noi mari omule...:)sa-i tragem in teapa pe plebei!

    RăspundețiȘtergere
  39. Bine te-am gasit! E trist sa vezi chestii d'astea .Nu tragem pe nimeni eu merg pe principiul acela cu roata,Roata e rotunda le vine randul si lor! Never say Never! Cu noapte buna ! Sper sa ai parte de liniste !:)

    RăspundețiȘtergere
  40. nebunu: multumesc...tara-ti va fii recunoscatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Robert

    nu ma asteptam la atatea explicatii dar np :D thx .. voiam doar sa vad daca te agiti un pic . Doar laude :)) nici tie nu cred ca`ti plac atat de mult ... so am zis sa ma contrez cu tine un pic :) mai aveam inca 100 de argumente contradictorii , dar o las asa :) bwetter for both of us :)


    i still waiting your email

    RăspundețiȘtergere
  42. robert: pe mine bunicul m-a invatat ca daca am dreptate..sa nu cedez sau sa dau inapoi niciodata..din pacate el nu mai este..eu am ramas...si aplic intocmai ceea ce mi-a lasat intiparit in minte...
    cat despre cele 100 de argumente pe care le ai..nu le lasa asa..este pacat...poate nu am fost atat de coerent in scriere(nu fac in fiecare zi asta)..poate expimarea a lasat de dorit...in fine..sunt ceea ce sunt si nu am nimic de ascuns...

    RăspundețiȘtergere
  43. cat despre email: vine..nu vreau sa se intoarca asupra mea ca un bumerang...nu ma arunc din prima si nici tu ....gresesc?

    RăspundețiȘtergere
  44. Robert


    Iar pe mine m`a invatat cineva ,nu bunicu ca pe el nu l`am cunoscut . ca intodeauna e mai bine sa agiti oamenii decati sa`i tratezi cu calm :D si un lucru pe care l-am invatat singur :d niciodata oamenii nu sunt ceea ce vor sa para a fi ,

    RăspundețiȘtergere
  45. Robert

    nu gresesti :D doar ca ai gresit abordarea si te-al lasat dus un pic de "val" :)... nothing personal :) , pana pe 7 am tot timpu din lume :) dupa urmeaza o saptamana in care vreau nu vreau o sa trebuiasca sa-mi gasesc ceva:)


    ps :: umbla la setarile blogului si scoate introducerea codului inainte de postare

    RăspundețiȘtergere
  46. robert: "niciodata oamenii nu sunt ceea ce vor sa para a fi" - afla ca sunt cazuri in care oamenii chiar sunt ceea ce altii doar au impresia ca ei vor sa fie!
    habar nu am sa fac asta...sunt novice:) dar reusesc eu cumva:)

    RăspundețiȘtergere
  47. Robert


    Eu iubesc sa fiu eu :), nu imi este frica si nici rusine de nimeni si nimic :D , poate doar de actiunile mele dar si la alea am invatat sa zambesc si ... intelegi tu :)

    RăspundețiȘtergere
  48. robert: tocmai...asta spuneam si eu..:)haide ca am nimerit unda..si unde mai pui ca este aceeasi:)

    RăspundețiȘtergere
  49. Robert

    Hai ca fug :D astept o noua postare sa incanti fanii :)) sau mai simplu.. persoanele care te aprecieaza iar eu sa am ce comenta =))

    Nb dark lawyer :P

    RăspundețiȘtergere
  50. robert: neaparat, ca sa ai ce comenta!:)
    somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  51. Robert

    Sper ca pe blogu` celalt pe care il urmarim amandoi " a new star is born " nu facea referire la mine

    Nb

    RăspundețiȘtergere
  52. rob: "steaua" aia era dan:)))cu referire la o eventuala schimbare de mentalitate:)) dar este incurabil asa ca:)

    RăspundețiȘtergere
  53. linistea sta in orice lucru...trebuie doar sa sti sa o gasesti;)...si da..citesc,azi cum am deschis compu...am si intrat repede pe blog...creezi dependenta:D..

    RăspundețiȘtergere
  54. alecxandra: dependenta de citit??:)oauuu:))

    RăspundețiȘtergere