021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

joi, 3 noiembrie 2011

Nu cu orice pret


Ii privesc pe toti stand unul langa celalalt in fata mea...nu ma simt bine deloc...oboseala acuta combinata cu stresul si scarba fata de sistemul de rahat din romania ma face sa fiu irascibil...
Cu unii lucrez de atat vreme incat am senzatia ca au fost aici dinainte de a infiinta firma...mda, nu am niciun chef de sedinte, nu am chef de clienti, nu am chef nici macar de mine...ce dracului vrea toata lumea de la mine?? fumez ca un apucat..simt ca ma sufoc...sufoc fumul de tigara cu o gura zdravana de cafea.....
Astazi sunt atat de obosit incat daca-mi zambeste cineva simt ca o iau razna......
-sa incepem spun eu!..suntem toti?
-toti..spune Cristina,
- avem si tara?zic eu..de parca nu stiam ca trebuie sa fie toti pe frecventa...
-Cluj, Iasi,Arad,Constanta,Timisoara, Sibiu, de la Brasov nu avem pe nimeni, Dana are probleme de sanatate....
- si eu de ce nu stiu? intreb irascibil?
-a trimis cererea de invoire de o saptamana..atunci ai spus ca poate sa plece...
-se poate...zic eu (desi uitasem cu desavarsire de cerere).. ce dracului am de nu mai tin minte...cenzurez gesturile sa nu-mi tradeze nestiinta....nu pot sa nu remarc toate privirile atintite spre mine...ma privesc si cred ca in mintea lor ma hartuiesc asa cum vor...ca ma considera probabil un uituc(ceea ce este adevarat)...
-mai departe...spun pentru a trece peste moment...ma uit la ei  si cred ca este prima data cand ma intreb de ce naibii au ales sa lucreze la mine??ce naibii au gasit ei aici?ii platesc bine?le place modul meu de lucru?unii dintre ei sunt mult mai in varsta ca mine..si totusi ...de ce dracului ma suporta....?
Desi lucrez cu ei in fiecare zi, nu-i cunosc deloc...le citesc numele de pe ecusoane...Andreea, Cristina, Ionut,Laura,Daniel...am luat-o razna...trebuie sa-mi revin totusi este o simpla sedinta...mintea-mi joaca feste, ma intoarce asa cum vrea ea..nu-i bine deloc.
Revin alaturi de ei, plecasem de ceva vreme si cred ca au observat si ei asta... interesat de ceea ce se vorbeste...dosare, sute de dosare imprastiate prin colturi de tara,  oameni colorati in fel si chip, cu probleme care mai de care mai greu de suportat cu bucurii si tristeti, cu povesti de viata alambicate si aruncate intr-un sistem ce te doboara, ce te transforma intr-un asasin perfect....vreau sa strig ca nu mai pot, vrea sa ma las prada instinctului de a ma razvrati....vreau sa omor birocratia...vreau libertate fara ham!!!!
- de dosarul domnului P cine se ocupa.. in ce stadiu ne aflam cu el? ma trezesc ca intreb....nedandu-mi seama ca intrerupsesem o discutie exact la mijloc.....
-eu si cred ca nu avem ce sa facem, cred ca este vinovat si este cam greu sa o scoatem la capat...nu am mai lucrat in el.....
-NU AI MAI LUCRAT IN EL?? pai omul ala a venit la noi si ne-a platit si tu nu lucrezi dosarul nu?dupa ce ca sistemul te omoara inainte de a te naste, dupa ce ca tu "mananci" din dosarul asta si-ti permiti un trai decent, spui ca nu l-ai lucrat??mai ai tupeul sa spui ca este vinovat si-l condamni inante de a-l judeca?
V-am spus de fiecare data ca indiferent de situatie sa da-ti dovada de profesionalism, sa puneti cap la cap itele in asa fel incat cand puneti capul pe perna sa dormiti linistiti??sa intelegeti problemele celui care vine la voi ca mielul la taiere, sa-l ascultati si dupa aceea sa luati cea mai buna decizie pentru el??V-am spus asta de 1000 de ori si vad ca nu vreti sa intelegeti...nu vreti sa intelegeti ca fiecare trebuie tratat fara discriminare..ca fiecare este important si ca nu exista "nu pot"
Daca este VINOVAT asa cum crezi, lasa instanta sa hotarasca asta, nu tu care-l tradezi din momentul in care a semnat contractul.....nu-i omori sperantele si nici visele....lasa-l sa zboare mai departe si nu-i taia aripile....daca nu crezi in ceea ce ti-am spus...esti libera sa pleci...si daca nu crezi in ceea ce faci....lasa-te de meserie.....NU CU ORICE PRET TREBUIE SA CASTIGI BANII...nu calcand peste cadavre...nu asa...aici asa ceva nu se poate...si de-ar fi sa fie ultima data cand mai vb cu mine invata macar atat: NU CU ORICE PRET!

M-am racorit si nu-mi pasa de ceea ce zic ei...atata timp cat eu sunt aici..nu o sa se intample nimic din ceea ce nu trebuie sa se intample....atata timp cat ii platesc, o sa joace dupa cum cant eu...si daca nu vor...sunt liberi sa plece la vanat de cadavre....cand ti-ai pus semnatura...i-ai dat omului speranta...nu i-ai vandut sufletul diavolului......


62 de comentarii:

  1. Robert

    Romania corporatista , deh , asta e viitorul in orice companie si tu cred ca sti asta mai bine ca mine , degeaba te agitit tu ca oricum nu poti sa fii atent la orice misca prin firma :) , cand ai sa inveti aia " mici " te joaca pe degete intodeauna daca sunt mai multi

    RăspundețiȘtergere
  2. robert: deocamdata mentinem capitalul 100% autohton:)
    ma agit pentru ca-mi pasa si nu pot sa stau impasibil...sa invat? ce sa invat omule, ca fericirea unuia este nefericirea altuia?..stiam demult...si da poate sa fie si asa daca punem problema altfel insa NU CU ORICE PRET!

    RăspundețiȘtergere
  3. Robert

    NU CU ORICE PRET ! dar tu stii la fel de bine ca ORICE ARE UN PRET :)

    RăspundețiȘtergere
  4. robert: nu chiar orice...si daca pot sa slefuiesc un comportament acum cand este crud...am castigat un suflet:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert

    Si daca sufletul este deja pierdut ?... majoritatea doar se prefac ca "imbratiseaza" salvarea

    RăspundețiȘtergere
  6. robert: sa recastigi un suflet pierdut este chiar o realizare:)..sa te minti pe tine este mai grav decat sa-i minti pe altii.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert

    Deja ma faci sa spun prostii si sa ma simt mai prost decat trebuie . Bafta la salvat suflete ca al meu e deja pierdut

    RăspundețiȘtergere
  8. robert: omule nu caut sa salvez suflete..si nici sa arunc colaci de salvare....fiecare face ceea ce doreste!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Robert

    Mwahahhaa whatever :) tu stii mai bine .

    Bafta , revin mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  10. Robert

    I`m back man :) , un sfat pentru mine ai ?:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Robert

    da?... doar suparat atata tot ... am aflat ca prietenii sunt jeguri , din nou , trece si asta . singura suparare e ca mi-au tras teapa cu ceva ce eu nu am acuma , bani , :)

    RăspundețiȘtergere
  12. alecxandra: hmmm??:) de ce hmmm...
    welcome!

    RăspundețiȘtergere
  13. Robert


    hmmm ti-ai tras o simpatizanta care apreciaza poate mai mult decat tb ceea ce scrii

    RăspundețiȘtergere
  14. robert: este invitata mea...la fel si tu si oricine intra aici...pentru asta eu nu pot sa ma port decat ca o gazda buna..nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Robert

    mai mai ca ma faci sa`mi fac si eu "public" blogul

    RăspundețiȘtergere
  16. robert: de ce nu?doar nu vinzi tancuri...nu??..sau vinzi....??:)

    RăspundețiȘtergere
  17. robert: ti-ai facut blog numai pentru tine??foarte tare!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. e bine cand lupti ptr un scop..doar ca e rau sa ajungi sa te lupti cu morile de vant!thx:)

    RăspundețiȘtergere
  19. faza cu simpatizanta era apropo la mine?:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Robert

    Nu . nu :) , doar ca acolo e partea mea din mine despre care nu-mi place sa vb , de fapt imi place doar ca ... deh , ramane pentru mine . pentru voi sunt eu , pentru mine sunt un alt eu

    RăspundețiȘtergere
  21. Robert

    Alecxandra - da , la tine faceam referire , ce nu pot face o mica gluma? Btw , foarte interesanta poezia ta "Dar amintirile ma retin..."

    RăspundețiȘtergere
  22. *robert..stai linistit poti sa faci cate glume vrei...daca faceai si tu public logul tau..probabil ca eram si simpatizanta ta:))...dar daca tii doar ptr tine...:P

    RăspundețiȘtergere
  23. Robert

    Alecxandra - nu sunt asa talentat ca voi :) , realismul meu distruge un pic din " fantezismul " blogosferei :))

    RăspundețiȘtergere
  24. da..ms...spun eu ms autorului..nu e opera mea...dar ma include si pe mine in ecuatie..in fine..:P

    RăspundețiȘtergere
  25. robert: ce te face sa crezi ca daca ai un blog nu este neaparat si realist?sunt unele bloguri in care nu gasesti nimic rupt din realitate....

    RăspundețiȘtergere
  26. *robert atunci ma pot lua de mana cu tine,...nici eu n-am atat ta;ent incat sa il fac public..prefer sa tin ptr mine ceea ce scriu:P..poezi aia pur si simplu am vrut sa nu o pierd pe unde printr-un caiet prafuit sau pe o simpla foaie de hartie...are o istorie lunga...prefer sa citesc si sa ma delectez cu voi..e mai ok asa..:P

    RăspundețiȘtergere
  27. *devilladvocate...da..dependenta...de citit:))

    RăspundețiȘtergere
  28. alecxandra: o bucatica din mine...pentru voi...:)

    RăspundețiȘtergere
  29. probabil ca realitatea din viata fiecaruia ar merita cate un blog..doar ca probabil nu toti stim sa asezam atat de bine cuvintele incat sa iasa ceva wow!:))..sau poate cativa preferam sa tinem acel ceva ''wow'' doar ptr noi:))..chiar daca e realitate sau nu in ceea ce scrii tu...tot simatizanta raman:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Robert

    :):D ha ironie , nu ma indoiesc de realismul tau devil .

    Tu Alecxandra esti mai fantezista , poti asterne cateva cuvinte fara mari dificultati :) , impresia mea

    RăspundețiȘtergere
  31. *Devill..e bine ca ne inveti de la inceput doar cu jumatati de masura:)).chiar daca nu imi plac jumatatile de masura,e ok si asa.:))

    RăspundețiȘtergere
  32. alecxandra: nici mie nu-mi plac jumatatile..decat cand fac un intreg!
    nu urmaresc sa creez un "woow"...si nici nu vrea asta...nu-mi aleg cuvintele cu grija si nici nu le pun aici sa fiu ceea ce nu sunt...sunt eu ..si CREDETI-MA ca MI-E DE AJUNS!!

    RăspundețiȘtergere
  33. si acu ca ma gandesc..."Nu cu orice pret",in orice scop..dar de multe ori ''cu orice pret''...si da..tocmai ptr ca esti tu...te citesc..si mi-e de ajuns!!:))

    RăspundețiȘtergere
  34. crezi,Robert?...poate asa o fi..si da!scriu..dar doar ptr mine:P

    RăspundețiȘtergere
  35. alecxandra: asta ma sperie si pe mine...:( tocmai ca sunt eu...si cei care stiu sa citeasca printre randuri stiu si ca asta este realitatea!din pacate pentru unii...din fericire pentru altii...

    RăspundețiȘtergere
  36. Robert

    va las :) sa ma confruntati |realitatile"

    Nu cred alecxandra .... stiu

    RăspundețiȘtergere
  37. ribert: da-ne blogul sa citim intens!!sa-l cunoastem si noi pe celalalt robert...ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  38. *devill:acu uitandu-ma mai atent pe blogul tau..e si alta parte a ta..care nu o scoti la iveala:)..gresesc?"ochii ce nu se vad,se uita,dar se simt"..hmm..asta imi pare un alt tu:P

    RăspundețiȘtergere
  39. ok..doamnelor, domnisoarelor si domnilor..va las...nu pentru mult timp...aveti grija de voi si de sufletele voastre!
    nu ma "barfiti" in lipsa..aud si vad totul:)
    daca mai sunteti...va invit diseara la o cafea:))

    Lipseste B: unde esti??

    RăspundețiȘtergere
  40. alcxandra: un alt eu nu exista...sunt ceea ce sunt...si nimic mai mult..si inger si demon....un alt eu?da..pote intr-o alta viata:))

    RăspundețiȘtergere
  41. inger si demon?combinatia perfecta..vroiam sa spun ca asi vrea sa vad mai des si partea aia mai dulce..in fine...cred ca exista o parte tare dulce de-a ta..in fine..nu ma baga in seama

    RăspundețiȘtergere
  42. si scz ca am folosit de prea multe ori"in fine"..:))

    RăspundețiȘtergere
  43. Mo adevarul ca MI-AI UMPLUT PULA DE GINDURI!
    Ce om,ce caracter cita pasiune la locul de munca!
    Mars dracu si nu mai minti lumea .ORDINARULEE

    RăspundețiȘtergere
  44. Alecxandra
    :))...ce te enervezi asa Deen Han?chiar de minte,nu vad unde e greseala...pana si ion creanga,cand a scris amintiri din copilarie a mai bagat cate o floricica...:)).what's the problem?:))

    RăspundețiȘtergere
  45. Deen poate omu chiar are dreptate si este si interesat sa iasa lucrurile bune atata timp cat este afacerea lui.think clear ca nu toţi sunt la fel.Ovi

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu il cred si cred ca putin ii pasa daca il crede cineva.simplu...nu-ti place,nu citesti.madyn

    RăspundețiȘtergere
  47. Deen Han esenta postului nu era locul de munca, era cu totul altceva, dar de, unii nu au capacitatea sa perceapa asta....

    Devill multe semnificatii in expersia "NU CU ORICE PRET"
    Realitate sau fictiune scrii fain, cat despre mesaj, e mereu printre randuri....tot asa inainte...:))

    RăspundețiȘtergere
  48. Parca totul este real...deja vad imaginea!si totusi asta este viaţa ta??felicitări,cum spunea cineva,cred ca devin dependentă.Dya

    RăspundețiȘtergere
  49. Deen Han tin sa-ti punctez cateva "detalii" si sper sa fie ultimele care se refera la tine:
    1.in primul rand welcome!(asa se face cand apari in casa omului)
    2.acesta este un blog in care nu sunt acceptate injuraturile sub nicio forma si sub niciun aspect..drept pentru care ti-am sters posturile pline de elucubratii...ti-am lasat DECAT postul anterior sa te mai citesti cand ai chef sa vezi pana unde duce prostia.
    3.afla ca nu ma intereseaza opinia ta atata timp cat nu dai dovada de cel mai elementar bun-simt facand afirmatii care nu-si au rostul.
    4.nu am "lins" pe nimeni pe niciun blog cu atat mai mult pe blogul lui suflet...daca nu ai citit toate posturile mele de acolo..este problema ta.
    5.ti-am rasfoit blogul..FELICITARI PENTRU interesul manifestat pentru "ejacularea feminina":) doamne cum ai tunat si i-ai adunat..CULTULE!
    6.ti-am acordat prea multa atentie desi nu meriti..dar din respect pentru IRON MAIDEN si aromani..am tinut doar sa-ti sficuiesc cateva cuvinte...nu o sa te simti ..pentru ca unul ca tine nu stie ce inseamna bunul simt....
    PS: daca vrei..te pot injura cum nu ai fost injurat niciodata in viata ta pana acum....dar nici macar asta nu meriti...
    7.O SEARA BUNA "stimabile"!

    RăspundețiȘtergere
  50. FreziaViridis: multumesc pentru postare...si daca este ceva printre randuri...cu siguranta o sa-ti dai seama:)dar NU CU ORICE PRET!OK?:)

    RăspundețiȘtergere
  51. alecxandra : trebuie doar sa inchizi ochii..atat!:) poate nici nu exista cealalta parte a mea cine stie...poate eu nu exist deloc:))....si asta ramane un mister!
    nu-mi lua apararea in fata plebeilor...cad singuri in derizoriu...:)

    RăspundețiȘtergere
  52. Ovi: chiar este afacerea mea..si asta mai putin conteaza...oricum mersi ca ai trecut pe la mine:)
    madyn: mare dreptate ai:)..chiar nu ma intereseaza....multumesc pentru vizita!
    Dya:)) dependenta creeaza dependenta...:)

    RăspundețiȘtergere
  53. hmm..."misterul misterios":))...un lucru e cert..tu existi.asta nu mai e o enigma.nu stiu in ce procent esti "exact tu"..dar nu imi pasa..important e ca scrii al'naibii de bine...si eu te citesc cu sufletul la gura:)
    .A.

    RăspundețiȘtergere
  54. A: 100% eu...50% demon..50% inger...:) 200%??:) oauuu...ma bucur enorm!

    RăspundețiȘtergere