021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

marți, 22 noiembrie 2011

Pana la capat.....


- chiar nu intelegi ca nu ai ce sa faci? ca nu te poti impotrivi?este pacat pentru tine....esti tanar..si eu la varsta ta rupeam norii...dar am stiut cand sa ma opresc...spunea femeia din fata mea...era atat de sigura pe ea si vorbea cu o nonsalanta iesita din comun...imbracata impecabil cu un parfum dulce amarui, o combinatie intre iasomie si cedru....arata bine si nu cred ca avea mai mult de 40 de ani...
- doamna, nu cred ca este indicat sa-mi vorbiti asa...totusi aveti o functie destul de importanta si nu este normal sa va implicati in cazul asta mai mult decat va permite pozitia pe care o aveti....doamne ce as fuma o tigara...sau doua..una dupa cealalta...atmosfera este destul de incordata si niciodata nu am fost dominat in halul asta de o femeie...
- tinere, intelege ca vine un moment in viata cand trebuie sa te opresti..considera ca ai pierdut si toata lumea o sa fie multumita...iar noi ...recunoscatori...hmmm zic eu..recunoscatori pe dracu...stiu eu cum i-si arata astia recunostinta...un dosar de toata frumusetea si cand nu canti cum vor ei...arunca hiroshima asupra ta...dar incerc sa mentin un echilibrul de forte in discutia asta de toata jena...
- eu zic ca esti destul de inteligent....se ridica de la biroul imens..o privesc cum vine spre mine...ma tinge pe umar...ma retrag....doamne a innebunit asta ma surprind soptindu-mi constiintei...bei o cafea? ma intreaba zambind....bai frate, este fromidabila...se plimba pe langa mine si-mi da tarcoale invadandu-mi spatiul nepermis de mult...si ma intreaba daca beau o cafea..nuu lumea se intoarce cu susul in jos..si furtunile se confunda cu acalmia...
- va multumesc pentru amabilitate insa ma cam grabesc..asa ca...incerc sa scap din stransoarea ce-mi imobilizeaza gandirea ...si in plus,credeti-ma ca am baut vreo 5 pana acum....in aceasta privinta nu minteam si nici nu exageram...eram un sorogat plin de cafea si tigari..o combinatie ideala pentru un cadavru viu dar totusi inert....doamna, acum trebuie sa va las...mi-a facut placere sa vorbesc cu dvs!
O vad cum se schimonoseste toata...cum i se dilata pupilelele si incearca sa-si ascunda aversiunea fata de mine...se pricepe al naibii de bine sa si-o ascunda..oamenii de teapa ei pot minti fara sa schiteze nici macar un gest...te pot musca fara sa-ti dai seama...te pot decadea dintr-un ordin..ce joc stupid...ce minte bolnava...
- domnule avocat..nu ai sa pleci de la mine din birou decat cu un raspuns favorabil..decat spunandu-mi ceea ce vreau sa aud...intelegi tinere??...intelegi ca nu toata lumea se invarte in jurul tau iar eu nu am timp de pierdut cu tine...ce nu ti-e clar?..in timp ce vorbeste rastit de autoritara se aseaza in fata mea picior peste picior, lasand sa se intrevada prin taietura fustei..piciorul drept neacoperit.....sunt putin fastacit de situatia in care ma aflu...si asta se joaca cu mine de parca as fi un instrument...o piese da sah mutata dintr-o patratica in alta...situatia trebuie detensionata si cred ca trebuie sa fac in asa fel inca sa reusesc acum sa o stopez....dau sa ma ridic...se ridica si doamna...bai nu se poate...chiar am eu astazi ghinionul asta de a ma afla in biroul unei femei puternice..care-mi joaca feste prin comportamentul ei atat de contradictoriu?....doamna, nu renunt...si nu ma retrag din dosar...stiu ca vreti asta...dar nu pot si nici nu vreau...si nu suntem toti la fel...
-asa este..nu sunteti toti avocatii la fel...tu esti sau cel putin cred eu ca esti incoruptibil..insa inainte de toate esti barbat nu?...sau nu...?spune ea atingandu-ma din nou...frumoasa femeie...ma innebuneste prin atitudine si ma domina prin comportamentul ei....doamne...nu se poate asa ceva...de ce eu?...frumos parfum..si scump nu?...cred ca pot ghici...zice ea...o sa ghicesti peste 10 ani poate nici atunci....sunt sigur pe mine cand spun asta...sa vedem...cu siguranta este GUCCI nu? Pour Homme II nu? spune si se uita la mine asteptand confirmarea mea....nu ma slabeste din ochi....asteapta triumful...da asa este spun eu..ce conteaza asta..nu sunt tester si nici nu am venit aici decat pentru ca m-ati chemat..si daca nu era prietenul meu sa-mi transmita ca vreti sa ma vedeti...nici ca ma prindeati pe aici....si acum va rog sa ma scuzati....trebuie sa scap si nu am parghia necesara...sunt tintuit de podea...
Sunt aici la rugamintea unui coleg de-al meu care mi-a transmis ca doamna vrea sa ma vada...cu ea nu discutasem niciodata mai mult decat un buna ziua...si ea nu mi-a raspuns niciodata la salut...frumos nu?..si acum statea in fata mea facandu-mi teoria parfumurilor...a esentelor....atingandu-ma siret pe umar...vorbindu-mi soptit la ureche...se pare ca se foloseste de toate atuurile pe care le detine ca sa obtina ceea ce vrea...si cand nu primeste un raspuns favorabil.......
- dragule, eu sunt practica si-mi plac oamenii ca tine..rar intalnesti asa ceva...insa in viata trebuie sa faci compromisuri..eu le-am facut si nici in ruptul capului nu renunt fara sa obtin ceea ce vreau..intelegi?..se indeparteaza de mine si vocea se trasforma intr-o caverna..intr-un tunet ce-mi cutremura ratiunea....
- va inteleg...insa ce doriti de la mine?..o intreb iritat de jocul in care am intrat...de faptul ca ea conduce acest joc prin prisma titulaturii ei....
-simplu...tu renunti la clientul tau...iar eu o sa te umplu de bani...raspunde sigura pe ea...se schimbase total...nu mai era femeie de dinainte care-mi ghicea marca parfumului....
-si daca nu o fac?..zic eu fortand nota...nu am nimic de pierdut..poate doar niste procese...si niste suflete...
Zambeste, ma priveste languros...ochii mari ma patrund pana in adancul sufletului lasandu-ma stors de vlaga...
-ei si cu tine ....pai daca nu o faci...nu este nicio tragedie, numai ca tu nu vei ma castiga in veci un proces in acest judet...cei apropiati tie vor ramane someri...vei avea abonament la amenzi in fiecare zi...o sa fii atat de ocupat cu declaratiile incat nu o sa mai faci bani in vecii vecilor..si ca bonus pentru ca esti un barbat destul de atragator...o sa te distrug fara sa-mi pese de tine...2 controale pe zi cred ca te vor epuiza si te vor tine ocupat...niste plangeri penale te vor seca si enerva pana peste masura si-ti vor taia aripioarele pana sa te inalti...intelegi? crezi ca am fost prea dura cu tine?...eu cred ca am fost destul de explicita....nu-i asa tinerelule?..zambeste si ma priveste cu aceeasi privire ca inainte...cand incerca sa-mi ghiceasca aroma...ma dor ghearele si seninatatea zambetului ei....
- o sa ma gandesc doamna la ce mi-ati spus...si o sa iau in considerare oferta dvs de nerefuzat..este una corecta ...ma ridic si plec iritat din biroul ala atat de rece...tocmai ma amenintase..o femeie...cu zambetul pe buze ca si cum ar fi fost ceva normal....un diavol..o bestie ....
Parasesc sediul instituitie si ma indrept spre clientul ce ma astepta in fata Judecatoriei.....las in urma mea toate cele intamplate...inca respir greu si sacadat....inca sunt sub influenta acelei vraji nenorocite...aceasta este realitatea....cateodata atat de crunta.....pun mana pe telefon....
-alo, tata? ce faci? esti bine?......
- da cum sa nu...ma bucur ca ai mai sunat si tu....dupa atat vreme ti-ai mai adus aminte si de noi...s-a intamplat ceva?....
- nu..nimic...vroiam sa-ti spun ca ...........sunt alaturi de voi...si indiferent de ceea ce se va intampla...sunt aici....inchid.......nu stiu daca a inteles ceva..insa eu cu siguranta am spus ceva....





19 comentarii:

  1. DEVILL PRIETENE , GREU IN ROMANIA ASTA DE TOATA " FRUMUSETEA ". AM SA-TI SPUN SI AZI CA TU ALEGI !
    SITUATIA SE SCHIMBA CAND PARTE DIN SUFLETUL TAU ESTE IN ACESTA LUPTA,CAND APROPIATI AI SUFLETULUI TAU SE BAZEAZA PE TINE.POTI PROFESA ORIUNDE IN TARA ASTA , POTI FACE ASTA ! DAR NU STIU DACA POTI TRAI CU COMPROMISURI .......CE TE VOR URMARI MEREU.
    CINEVA ACOLO SUS TE IUBESTE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Finut postul,din ceea ce am citit reiese ca nu ai acceptat.cu acel telefon dat ai spus multe.foarte interesant.felicitări.Dya

    RăspundețiȘtergere
  3. ALT-OM : Pot face asta..dar vreau "acasa' asa cum este normal...sigur cineva acolo sus ma iubeste!! ca de altfel pe fecare dintre noi!

    Dya : right:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frate!deci ai ales pana la urma.bravos!

    RăspundețiȘtergere
  5. dev,dai dovada de o incapatanare de nedescris...si vezi tu..incapatanarea asta cateodata e buna...dar trage de multe ori dupa ea consecinte.Majoritatea te sfatuiesc sa renunti...dar stiu ca e imposibil,din moment ce tu te implici cu toata fiinta ta in munca pe care o faci.Tot respectul meu, pentru tine..si stii tu...respectul ti-l castigi..O zi buna!Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  6. Alecxandra : sunt incapatanat ca nu vreau sa joc cum canta ei..pentru ca nu este normal....nu pot sa renunt..este mult prea important ceea ce fac...multumesc mult...dau o cafea:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu m as fi asteptat la un compromis din partea ta, vis a vis de o fumeie far' de scrupule..Sti intotdeauna sa faci diferenta..Te salut cu o reverenta,Dev..

    RăspundețiȘtergere
  8. B: buna...compromisuri am facut multe dar nu fata de aceasta femeie asa cum ai spus si tu...fiecare stim sa facem diferenta..nu ai de ce B...prietenii nu fac asa ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Prietenii au dreptul sa si admire prietenii..Am "trait" putin in epoca medievala...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. B : ehe...frumoasa epoca..nu am ce zice...sa fiu eu vasalul tau atunci?:)merge?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu si poati..drac vasal la o dracoasa..pfff..ntz..:)

    RăspundețiȘtergere
  12. B: macar de proba...ca nu prea am fost vasalul nimanui pana acum...:))?

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos post!chiar nu te-a atras femeia aceea?ce gen de femeie preferi?Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  14. ...........NO COMMENT!RESPECTELE MELE DEV.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce mica e distanta intre "sus" si "jos", pentru unii....ori primesti banii...ori te distruge... Cata putere in mainile cuiva...prea multa putere... prea multa putere...schimba oamenii din ingeri in bestii....
    De admirat ca nu ai cedat...tine-te tare pe pozitie....

    RăspundețiȘtergere
  16. Carmen : sa ma atraga??doamne fereste..da..este o femeie frumoasa...dar dupa ce mi-a amenintat familia...ohooo...

    RăspundețiȘtergere
  17. FreziaViridis : da-i unui nebun puterea pe mana si va crea anarhie intr-o clipa...si arme din fluturi...si bombe din hartie....

    RăspundețiȘtergere
  18. f frumos modul în care ai refuzat-o

    RăspundețiȘtergere