021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

luni, 14 noiembrie 2011

Iuda


Cum se transforma oamenii...puterea banului transforma un inger intr-un monstru...il seaca si-i schimonoseste sufletul pana ce acesta devine in totalitate sclavul banului....doi arginti..atat costa tradarea...atat costa moralitatea...pentru unii absolut totul se rezuma la bani.....nu incerca sa-i schimbi ca-ti devin cei mai aprigi dusmani...nu incerca sa-i aduci pe calea cea buna pentru ca te vor duce la pierzanie........
O privesc destul de intrebator...sta in fata mea si de cand a intrat la mine in birou, vorbeste fara sa se opreasca....imbracata elegant, raspandind un parfum ce-ti trezeste simturi si simtiri contradictorii, bruneta, par lung si proaspat coafat...colega mea din facultate care atunci nu avea nici dupa ce bea apa, acum era transformata total intr-o femeie cel putin atragatoate si interesanta, o combinatie ce starneste pasiuni ucigatoare....mistuitoare....pasiuni ce-ti cuprind mintea si sufletul, ce-ti domina continuu trupul facand sangele sa clocoteasca.....
Este adeversara mea intr-un proces destul de interesant, cu o miza extrem de mare....castigasem toate etapele si pana la "definitiv si irevocabil" nu mai era decat un pas ....atat de important, atat de mare.....adversarii mei de pana atunci nu au facut nimic altceva decat sa-si primeasca onorariile si sa duca doar o aparare de fatada...sa lungeasca procesul si sa se foloseasca de toate tertipurile pentru a prelungi acel proces....numai pentru a incasa un onorariu......
Pentru mine este important sa castig...este important sa aprind flacara din privirile pierdute ale clientului meu...cand ma angajase avusese o strangere de inima...."sunteti scump nu gluma...." spunea in timp ce semna contractul de asistenta......"sunt ....dar sunt bun si in plus, o sa consider acest dosar ca si cum este al meu...ca si cum nu eu va apar ci eu sunt implicat personal...." imposibil de pierdut soptea experienta mea....esti un nebun...striga hazardul.....
Pana a aparut ea, colega mea care era o femeie destul de isteata, poate prea isteata....indrazneata si dezinvolta...
- nu te-ai schimbat deloc, ai ramas acelasi din facultate...spune ea aratandu-si dentitia perfecta....vad ca-ti merge destul de bine...am auzit de tine dar trebuia sa vad cu ochii mei...
- m-am schimbat, m-am schimbat mult de tot, nu-ti dai tu seama....fumez si o privesc in ochi....a trecut ceva vreme si eu odata cu ea....muncim ce sa facem....
-vad ca nu ai stat degeaba.... puncteaza privind la poza ce zambea dintr-un tablou de birou....frumos copil...seamana cu tine....sa-ti traiasca!
-multumesc.....tu nimic?
-mai, eu mai copilaresc, am alte prioritati si cred ca un copil m-ar da peste cap acum, plus ca sunt foarte pretentioasa si printul ala nu a sosit inca....zice plina de convingere in timp ce-si aranja parul....
Continuam discutia despre ce a fost, despre fostii colegi, despre timpurile ce au trecut si niciodata nu or sa mai vina inapoi...despre toti si despre toate....puncteaza bine si este o femeie hotarata, stie ce vrea....este puternica si plina de un sarm iesit din comun....parca nu era atat de frumoasa in facultate....parca nu era atat de mofturoasa cand fumam o tigara amandoi....deh...lumea se schimba...si odata cu ea...ne schimbam si noi....trecem peste amintiri si ajungem la subiectul comun si de actualitate.....
-suntem adversari in dosarul de saptamana viitoare....spune ea...abia m-a angajat si nu concep sa pierd....intelegi? asa ca o sa facem cumva sa fie toata lumea multumita.....
-ce inseamna multumita pentru tine??..eu pot sa fiu multumit numai daca castig....si cu siguranta si clientul meu la fel.....nu exista o cale de mijloc.....
- dragul meu, intotdeauna exista o cale de mijloc...intotdeauna exista o solutie convenabila pentru ambele parti...si daca nu exista...din pacate, una dintre parti trebuie sa piarda..asta este!
-asa este , intotdeauna exista, dar in aces caz, sincer sa fiu nu vad alta solutie decat sa ne aparam clientii asa cum putem mai bine...si sa hotarasca instanta cine castiga..si de pierdut, avand in vedere ca de doi ani nu am pierdut in acest dosar, cu siguranta nu o sa pierd nici acum....
-mai, sa-ti explic ceva...nu mai visa la ce nu poti avea...crede-ma ca este un dosar pe care trebuie sa-l pierzi si eu sunt aici ca sa fac mai usoara aceasta pierdere...intelegi?de obicei obtin ceea ce vreau si avand in vedere ca ne cunoastem o sa-ti spun direct.....care este pretul?
-pretul pentru ce?intreb eu vizibil iritat de atitudine si de modalitatatea directa de a pune problema....
-oricine are un pret si orice se poate cumpara cu bani...nu-mi vine sa cred cat de mult te-ai schimbat, ai ramas acelasi visator, ai ramas cred ca printre singurii care mai lupta pentru o bruma de adevar si profesionalism, dar..lasa dracu toate astea ca nu te hranesti din ele....nu te face ca nu intelegi ca esti destul de destept sa intelegi unde bat.....
- nu, tu nu intelegi  ce vreau eu sa spun...nu ma intereseaza sa fiu cumparat....nu am facut-o pana acum si nici de acum incolo nu o sa se intample....intelegi?? spun raspicat...daca mai vrei te servesc cu o cafea...si fiecare merge pe drumul lui.....
-lasa-ma cu cafeau ta ca nu-mi sta gandul la asa ceva....este nervoasa iar fata ei capata o expresie de om fanatic....se joaca cu bricheta si ma priveste insistenta....ce mananaci omule?nu vezi ce vremuri sunt? nu vezi ca acum este ochi pentru ochi si dinte pentru dinte???nu vezi ca trebuie sa calci pe cadavre  ca sa reusesti....??de ce nu intelegi? am fost colegi si se pare ca tu ai ramas acelasi barbat visator....cu spiritul tau de luptator pentru dreptate...o prostie..trezeste-te la realitate ca sa nu cazi mai rau.....si daca nu vrei sa renunti....o sa-ti spun ceva....cel care judeca acest proces mi-e iubit....si cu siguranta nu o sa ma dezamageasca pe mine....de tine nici nu-i va pasa.....nu crezi??
-trebuia sa-mi spui dinainte cum sta problema.....trebuia sa-mi spui ca , "calaul" ti-e iubit...nu sa-mi spui povesti, nu sa-mi vorbesti de moralitate....si acum te rog sa ma lasi in pace...IUDA nu sunt...dar cu siguranta tu esti...si daca pretul platit pentru a vinde un om este de 2 arginti, 
scuza-ma...castiga tu acest proces  - nu ma vand si nu-mi vand nici clientul....odata vandut moare si cea din ultima suflare din mine....
Iese nervoasa dar totusi zambitoare.....stie sigur ca astazi m-a invins...si eu stiu asta insa mai stiu si ca de va fi sa pierd, o sa pierd nu vanzandu-ma pe 2 arginti ci facand tot ceea ce-mi sta in putinta pentru a dormi linistit....sunt prea obosit si am prea multa nevoie de liniste....si nu sunt Iuda...si nu vand....incerc sa salvez....






16 comentarii:

  1. B: care a fost treaba cu cenzura? ca nu am inteles-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. mi au aparut.."rivalele"..cu injurii la greu..

    RăspundețiȘtergere
  3. noroc Dev! ce nenorocita de femeie ar merita arsa pa rug cu un somoig de benzina in gura.asa sunt toate cand dau de o partida buna se cred buricu pamantului.BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  4. XERES: fanaticule:))!!ce vise ai si tu...:))Multumesc!
    eu zic ca nu este o nenorocita...cred ca barbatul de langa ea este un idiot...care ca este nevertebrat:))dar asta ramane intre noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de misogin esti XERES.spre stiinta ta generala nu toate suntem la fel:P
    Devill daca castigi sua pierzi ramane de vazut sa ne tii la curent!o sear buna.Dya

    RăspundețiȘtergere
  6. Dya: mda...o sa va anunt cand pierd:( o seara buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. cat m-ar costa sa angajez intr-un proces unul ca tine?dar vrea numai demonul nu si ingerul!aLEXa

    RăspundețiȘtergere
  8. alexa : unul ca mine?? gasesti sute competenti...demon fara inger nu se poate ..sorry:)trebuie sa ne iei la pachet:)..
    insa cred ca nu este cazul..nu aceasta este modalitatea de a alege un aparator...bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inger sau demon, adevar sau minciuna... stiu ca tu vei face tot posibilul...sa castigi "curat" aceasta lupta...se pare ca va fii o batalie pe cinste...cu un adversar care nu joaca tocmai cinstit....ce sistem de toata jena avem....imi e si rusine sa ma gandesc...:(
    Bafta....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. FreziaViridis : tocmai..nu te mai gandi...am mai spus..este o batalie pierduta...simt asta...dar..incercam!

    RăspundețiȘtergere
  11. Neata B: here i am!:) ma alergi peste tot..:)

    RăspundețiȘtergere