021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

luni, 28 noiembrie 2011

Destinul....


Inca ma imbatam cu mirosul cafelei proaspat facute si inevitabilul se produce....ca de altfel de fiecare data cand vreau si eu putina liniste...eterna liniste pe care mi-o doresc atat si pe care v-am marturisit-o in toate scrierile mele....suna telefonul....duminica..cine naibii este .....privesc alene...numar necunoscut....hmm nu-i bine..la astea de obicei nu raspund dar de data asta sa zicem ca m-a omorat curiozitatea sau mai bine zis, dorinta de a vedea nesimtitul/nesimtita care suna la ora aia....
- buna dimineata, ca faci? ma intreaba o voce ragusita....vorbeste cu mine de parca m-ar cunoaste...
-buna dimineata...bine..incerc sa ma trezesc, cu cine vb?...trag cu sete din prima tigara pe ziua de astazi...
- nu ma cunosti dar am numarul tau de la ..... l-ai scos de la beleaua aia mare si mi-a dat si mie numarul tau...cazul (si-mi spune numele des vehiculat in media in ultimul timp) il cunosti sau ma rog ai auzit de el?
- mda, dar nu ma intereseaza,  spuneti-mi despre ce este vorba ca nu dau consultanta prin telefon...deja ma agaseaza urma asta de mister...sau mai bine zis persoana care-mi vorbeste atat de transant...
- pai ala este fratele meu....si eu zic ca merita sa te angajez pe tine...ce zici ne intalnim?
- domnule, tocmai v-am spus ca nu ma intereseaza, mai mult de atat ce mai conteaza....? ...sorb din cafeaua din fata mea stiind sigur ca nu o sa apuc sa o beau pe toata....
- pai sa-ti explic si ca sa-ti explic trebuie sa ne intalnim, situatia nu este asa cum crezi si cum s-a dat pe toate posturile de televiziune, cred ca este o mare manarie ....il intrerup nedorind sa am o convorbire de o asa anvergura prin telefon...stiu ca mi-e ascultat telefonul si cu siguranta si lui....
- bine, o sa ne intalnim la mine la birou...in 30 de minute este ok?
- mai mult decat perfect, vin acolo......acolo unde omule? nici macar nu-i spusesem adresa....
- dar nu stiti adresa....zic eu mirat....
- ba o stiu...mai bine decat crezi....hai ca vb acolo in 30 de minute....si inchide..ma lasa perplex...ce dracului toata lumea stie unde am eu biroul..transparenta transparenta dar nici chiar asa....in fine.....fac un dus repede, trag niste blugi de culoare neagra pe mine, o camasa sport, arunc un parfum fresh, telefonul, tigarile, cheile de la masina....dau sa ies...actele...unde mi-e capul...ma intorc...de ce dracului iau eu actele cand nimeni pana acum de 10 ani nu m-a oprit sa le controleze?...in fine...sunt cetatean model si trebuie sa respect legea  zic in gand. ca o scuza...legea..care lege frate??....ies si ma indrept spre birou....cu muzica aproape la maxim....este duminica si nu este nimeni la birou....si mi-am jurat ca nu mai calc pe aici decat in cursul saptamanii....
- sa traiti ma intampina Dan....paznicul....este angajatul meu de 5 ani si in afara de ziua in care l-am angajat am stat prea putin de vorba....
- 'neata Dane, ce faci?toate bune?il intreb eu in timp ce-i intind mana....merge merge sau te plictisesti de moarte?
- ce sa fac sefu..toate bune...zice el....mai am putin si termin....astept schimbul....
- ma bucur sa aud asta....in timp ce-l privesc cum se emotioneaza si-i tremura vocea...scot din buzunar o hartie de 100 lei....maestre, cand iesi si ajungi acasa, cumpara-i ceva pustiului tau...asa ca sa nu te duci cu mana goala....si-i fac strengareste cu ochiul....
- sefu dar...nu multumesc...nu pot..va rog....se balbaie vizibil deranjat de gestul meu...nu va deranjati...si da sa-mi returneze banii....
- zambesc...este cinstit...stiam de cand l-am angajat....dar mai stiu si ca banii astia cu siguranta sunt de folos...Dane..ne suparam...daca nu-i iei maine te astept cu demisia...stiu ca asta da roade...si merg la sigur....
-aoleu..ma nenorociti zice el....daca se pune problema asa...ii iau....multumesc, sa traiti....o zi buna! zice in timp ce-si indeasa hartia in buzunar....
-stai linistit....vezi ca trebuie sa vina cineva...sa-i dai drumul ..ok?....ii spun in timp ce ma indrept spre lift....
- am inteles sa traiti.....in timp ce inca mai vorbeste cu mine si-mi multumeste...ma urc in lift...ma gandesc la cat de amarati sunt unii oameni..cat de mult bun simt au si cat inseamna pentru ei 100 de lei...off doamne...prea multi amarati....prea multa nedreptate....sunt trezit din visare de usile liftului care se deschid....mocheta moale ma face sa plutesc in drum spre birou...deschid, dezarmez alarma...cafea...pun de cafea....ce liniste...nimeni in spatele calculatoarelor ...nu tu telefoane...nu tu fax-uri...nu tu clienti in sala de asteptare...prea liniste...privesc biroul secretarei ...intotdeauna, in fiecare dimineata ma intampina cu acel "buna dimineata" ce ma face sa ma simt atat de bine...ma gandesc ca indiferent ce probleme ar avea..este intotdeauan fresh, cu zambetul pe buze....ce oameni...ce colegi...frumos...ma simt mandru.....dar astazi...eu fac cafeaua....asa ca .....in timp ce-mi iau cana de cafea, curiozitatea ma impinge sa-mi vizitez "casa"..tot ceea ce este aici este al meu..doamne...si nu cunosc nimic...prea putin timp il petrec alaturi de ei...intru..miros...privesc....poze pe birouri din care zambesc copilasi dragalasi, sotii care asteapta acasa....barbati care s-au resemnat ca "ea ajunge tarziu"....imagini...fapte...atitudini...vise....frumos dar ciudat...nu-mi place linistea si totusi o caut...ma retrag in biroul meu.....si-mi aprind o tigara...astept...
-salut....zice barbatul impozant din fata mea....il analizez..este imbracat la costum...hmmm duminica...ce om...tot ceea ce pot sa observ in scurtul timp care-l am la dispozitie este ca...are pe el cu tot cu accesorii vreo 6.000-7.000 de euro fara exagerare, numai ceasul este vreo 5.000 de euro...il cunosc...este fratele unui patron potent din oras....figura o cunosc atat de bine...foarte bine...nu am uitat nimic...si de atunci parca a trecut doar o ora....a fost demult dar inca mai simt sficuiala si zambetul acela care-ti omoara visele...fratele lui  fusese acuzat de mai multe infractiuni si se afla retinut....toata presa nationala vuia de acest caz.... nu pot da mai multe detalii pentru ca v-ati da seama foarte usor....
- buna ziua, spun eu...luati loc va rog....se vede ca nu ma mai cunoaste....a ramas acelasi necioplit de acum ceva vreme...acelasi taran plin de bani...acelasi badaran....
- cred ca acum ma cunosti de la televizor nu? spune el sigur pe el....sa trecem la afaceri ca la mine timpul inseamna bani si cred ca "e multi care gandeste la fel " nu?....rade si nu-si da seama ca si eu rad de faptul ca este un anagramat imbracat la patru ace....il ascult....
- fratimiu e arestat...sti asta...pentr mine e simplu, marti are termen si trebuie sa-i angajez avocat asa ca , scoate din buzunarul de la piept un teanc cu bani..legati cu elastic....euro....multi..euro....ii arunca in scarba pe biroul meu....astia sunt ai tai ca sa-l scoti pe asta...si daca-l scoti , i-ti mai dau de 3 ori pe atat da?....pune picioarele pe fotoliu....lasa se se vada sosetele albe care intra in contrast izbitor cu costumul negru si ceasul de aur de la mana....deja mi-a fost scarba de el de cand a intrat la mine in birou, acum aveam o senzatie de voma....de-as putea cu siguranta as voma pe costumul ala sa-i vad fata suprinsa si scarbita....
- oricati ar fi si oricati mi-ati da..v-am spus ca nu iau dosarul....nu asa v-am zis la telefon....? zic eu privindu-l fix in ochi....
-ai zis la telefon dar trebuia sa ma intalnesc cu tine sa-ti dau bomboanele....si ia uite ce  aici....zice in timp ce-si punea degetul pe teancul de bani....esti tu tinerel dar esti al dracu de bun, daca si x mi-a zis de tine...inseamna ca esti bun...intelegi ma?....il privesc....vorbeste fara pic de respect, asa face si cu angajatii si cu toata lumea...este unul dintre acei parveniti care nu stiu de unde au plecat..care-si reneaga si radacinile si uita ca odata nici nu avea ca sa manance.....si-mi arunca mie niste bani in scarba...ce jegos....zambesc...roata este intotdeauna rotunda....atat de rotunda incat se invarte perfect....
- domnule, tine-ti minte acum ceva vreme..sa zicem cam 7-8 ani...cand un tanar a venit la dumneavoastra la un interviu pentru angajare....
- ba habar nu am ...am avut din astia multi...dracu sa-i ia ce eu mai stiu..
- cand a intrat la dumneavoastra in birou, i-ati spus ca nu a fost in stare sa-si cumpere un costum de doamne ajuta si ca-i oferiti un salariu mizer, cu conditia sa lucreze 5 luni fara remuneratie?...
ma priveste mirat si nu-si da seama unde bat.....aflati ca acel tanar nu avea cu ce sa se imbrace, iar costumul acela era al unui prieten, cu un numar mai mare....aflati ca, sa ajunga la interviu s-a imprumutat de bani pentru ca nici bani de autobuz nu avea.....mai stiti ca a acceptat cu toate ca nu avea un leu in buzunar  sa lucreze pentru dvs 5 luni fara sa fie platit si atunci dvs l-ati dat afara din birou razand si facandu-l prost???stiti ca acel tanar....eram eu??...se uita la mine inmarmurit...se balbaie si se inroseste la fata...
- haide ma ai chef de gluma ce dracu, eu vin cu bani si tu-mi spui povesti lacrimogene? nu-si gaseste locul pe scaun....
- acum nu mai conteaza , atunci a contat, atunci mi-ati omorat un vis...si pentru ca roata s-a intors si destinul inevitabil v-a adus la mine permiteti-mi sa va spun ca  : NU-MI PASA DE TINE SI DE VIATA TA CATUSI DE PUTIN...DE TINE SI DE FRATELE TAU..MERITA CU VARF SI INDESAT CEEA CE I S-A INTAMPLAT SI SPER DIN TOT SUFLETUL SA URMEZI SI TU...SI NU UITA CA TOTI BANII DIN LUME NU VA VOR SALVA....si acum poti sa-ti iei teancul asta de bani si sa-ti vezi de drumul tau...si sa-ti ajute D-zeul tau sa nu ai vreun dosar in care eu sunt adversar....atunci jur ca am sa-ti omor si eu visul...si libertatea....asa cum ai facut-o tu fara sa-ti pese.........se ridica nervos....indeasa banii in buzunar...si in timp ce iese din birou ma ameninta......ne mai intalnim noi smechere...o sa vezi..... pana sa apuc sa-i dau replica deja trantea usa de la intrare in urma lui....
Doamne..ce intamplare....ce intalnire...ce om ....cum le aranjezi tu in asa fel incat fiecare plateste la timpul pe care-l stabilesti...la momentul pe care-l alegi....aprind o tigara..racorit de rabufnirea meteorica....privesc pe birou...observ statul de salarii....caut cu infrigurare un nume....degetul parcurge tabelul....unde este....ajung la 58....aici.....pun mana pe telefon...chiar daca este duminica...sun......
- alo? buna ...ce faci, te deranjez? intreb eu.....
- nu, cum sa ma deranjezi.....eram cu asta micul prin parc.....il mai distrez si eu....ai treaba cu mine?
-de maine....Dan, paznicul....are salariul dublat.....bine?....atat el cat si cei care nu au 27 de ani impliniti....nu te gandi la profesionalism....trebuie platiti pentru a performa....vreau sa-i platesc sa simta ca-si indeplinesc un vis......




76 de comentarii:

  1. vreau si eu sa ma angajez la tine:)ma primesti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate,pentru prima data in viata mi-am dorit sa fiu paznic:) tare nu?tu esti un şef cum rar intalnesti asa ca te felicit ptr atitudine si comportament.baftă si o zi beton.

    RăspundețiȘtergere
  3. XERES : serios? altceva am vrut sa evidentiez..dar merge si asa:) la fel si tie...si sunt multi ca mine...foarte multi...ne omoara statul si darile catre stat...din cazua asta patronii sunt mai "ciufuti":)

    RăspundețiȘtergere
  4. 'neata!uite ca ai un spirit de convingere foarte "convingator":)) imi place o vorba:"sa ma loveasca soarta,ca sa o pot lovi si eu".:D sa-mi fi vazut zambetul de la finalul postului dev..:)) din nou,jos palaria. A.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alecxandra : daca ai ras..este de bine...:) ma bucur ca ti-a placut..eu ma bucur ca am posibilitatea sa-i fac sa se simta bine atat cat pot..impliniti dintr-un punct de vedere:)si lasa palaria acolo..este frig afara:)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) o pot da jos linistita dev ca sunt acasa,unde'i cald si bine..:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Alecxandra : acasa???? ce norocoasa....:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Devill,pentru prima oara am zambit.Si a fost un zambet sincer.
    Respect!

    RăspundețiȘtergere
  9. scorpio72 : multumesc...banuiesc ca ai zambit pentru prima data de cand esti pe blogul asta nu?:)...ce te-a amuzat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,am zambit prima oara citind cele scrise de tine pe acest blog.
    Nu m-a amuzat...m-a surprins in mod placut reactia ta de final,de altfel pentru mine personal,una perfect normala(asa as fi procedat si eu,uite asa de-a dracu si ca altul sa se bucure macar putin de ceea ce eu nu am putut,chiar daca poate mai tarziu se va dovedi ca am gresit acordand incredere).
    Daca mai imi spui si ca esti scorpion,atunci te inteleg perfect.(sau orice zodie de apa)

    RăspundețiȘtergere
  11. raceala e de vina dev...de aia sunt acasa.oricum fiind acasa,am inceput sa imi planific concediul..:) A.

    RăspundețiȘtergere
  12. scorpio72 : mi-am asumat acest risc...de ceva vreme o tot fac chestia cu increderea in oameni...si mi-o iau de fiecare data...si tot nu ma potolesc..:)..sorry..sagetator:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Alecxandra : lasa ca te faci tu bine...:) pe unde vrei sa "gravitezi"?:)

    RăspundețiȘtergere
  14. mor de nerabdare sa merg la mine acasa...adica la ai mei..sa imi vad prietenii de suflet...si apoi,ce-o da Domnul..:) A.

    RăspundețiȘtergere
  15. :) tare..nu m-as fi asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  16. sagetator?deci a fost ziua ta de nastere de curand?sau urmeaza?....:D A.

    RăspundețiȘtergere
  17. alecxandra : nu-i rau deloc...nu trebuie sa uitam de unde am plecat...ce-o da domnul....ce ai vrea sa dea?:)

    RăspundețiȘtergere
  18. scorpio72 ; stiu...nici eu nu ma asteptam:)) combinatii ciudate si temeperamente mama mama...

    RăspundețiȘtergere
  19. alecxandra : tocmai ce a trecut...si cu ea inca un an:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu dev..de ex,asi vrea sa invat sa iubesc sarbatorile...:D hmm,..La multi ani pe cand a fost...tre sa dai de baut!!:D A.

    RăspundețiȘtergere
  21. alecxandra : ehee a trecut...:)multumesc oricum... sarbatorile nu se invata...sa fie iubite...ele se simt...nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  22. probabil ca asa e..de ceva timp pentru mine sarbatorile nu mai sunt ceva wow! stiu,sunt mai ciudata...A.

    RăspundețiȘtergere
  23. alecxandra : fa-le sa fie wooww:) de tine depinde...nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  24. mda dev...asa e..teoria e simpla...cum spuneai si tu..practica ma omoara...:P

    RăspundețiȘtergere
  25. unii sunt săraci da şi leneşi.unii nu generalizez...sau cei mai mulţi da în fine...
    hmm....aş vrea să am şi eu să am o carieră care să-mi placă....tot ziceai acolo de bani...hmmm visele astea.
    oricîţi bani ar avea şi indiferent de cum e îmbrăcat mai scump e caracterul, e cel mai scump deaia puţini îl au....
    mă uimeşti...
    sper să mai fie şefi ca tine...peste cîţiva ani cînd o să mă angajez...

    RăspundețiȘtergere
  26. refresher : caracterul se poate slefui...trebuie sa-l obligi sa te respecte..elegant si mai bine:)..mai sunt..cu siguranta..o groaza...dar sunt pe cale de disparitie din cauza caracatitei darilor catre stat....si incet incet...nu or sa mai existe....

    RăspundețiȘtergere
  27. incerc dev..crede-ma ca incerc...oricum gandul ca o sa fiu la 400de km departare de agitatie,trafic infernal,cozi si mai infernale,ma bucura maxim..:D
    A.

    RăspundețiȘtergere
  28. cert e,ca ma adaptez usor..indiferent de situatie..A.

    RăspundețiȘtergere
  29. alecxandra : 400 de km..departe..tare departe...sper sa-ti petreci sarabtoarile cu cine ti-e drag!

    RăspundețiȘtergere
  30. refresher : sa-ti mai spun ceva...daca rahaturile aste de legi ar fi mai putin drastice...nimeni nu ar trebui sa acorde salarii mizere..sa evazioneze statul...sa munceasca la negru...s.a.m.d...

    RăspundețiȘtergere
  31. ms dev..aceleasi ganduri si pentru tine!! A.

    RăspundețiȘtergere
  32. aşa e....dacă sunt numai inepţi la conducere.
    în ziua de azi e f greu cu salariile şi mai ales să îţi gîseşti ceva mă uit la sormea a terminat facultatea de management si face şi masterul dar pînă o să găsească d muncă mai durează...bine nici oraşul nu-i mare.răbdare şi sănătate tre să avem în primul rînd...

    RăspundețiȘtergere
  33. refresher : nu intru in discuti despre statul roman ca-mi creste tensiunea....:)

    RăspundețiȘtergere
  34. refresher : mananc pe la toti ai mei:)..fara nicio exceptie...asta am de gand sa fac...i-am neglijat de prea mult timp...si nu merita....

    RăspundețiȘtergere
  35. refresher : care-ti sunt planurile tale?...

    RăspundețiȘtergere
  36. planurile încep din seara asta.vine mama acasă a fost plecată 5 crăciunuri 5 revelioane...în sfîrşit o văd...crăciun în familie deşi lipseşte cineva...în familie. azi stau pîîîîîîîîîîîînă tîrziu să o aştept. şi aştept şi cadourile :))
    parcă ziceai că ai o fetiţă zii să îi scrie moşului:))

    RăspundețiȘtergere
  37. refresher : foarte frumos...emotionat-o:))
    am cum sa nu....acum nu scrie..dar si cand o incepe sa scrie....:)))

    RăspundețiȘtergere
  38. daaaaaaaaa cînd eram mică scriam moşului din vară :)) ziceam să aibe timp să ajungă la polul nord:))
    păăăăăăăăăi da sunt chiar dacă a mai venit în ţară a trecut ceva timp....banii ăştia

    RăspundețiȘtergere
  39. DEVILL PRIETENE PUN PARIU CA AI AVUT O STARE DE BEATITUDINE IN SUFLET DUPA GESTUL TAU , FELICITARI CA POTI FACE ASEMENEA GESTURI !
    OAMENILOR PARCA LE ESTE FRICA SA MAI FACA ..... BINE , IAR RAUL ESTE CEVA "FIRESC" .
    BUNICA UNEI "AMINTIRI" NU VB BINE ROMANESTE (ERA UNGUROAICA ) SI AVEA O VORBA : " DUMNEZEU NU CULCA-TE !" , VEDE CE SUFLET " CACACIOS " AI ( SCUZE DE EXPRESIE , ESTE DE BINE :) )
    CAT ESTE ROATA DE PATRATA TOT SE INVARTE O DATA , LUMEA ESTE MICA SI NIMIC NU ESTE INTIMPLATOR , COCALARUL ALA TI-A FOST TRIMIS SA PUNA IN MISCARE UN .... BINE .
    "Eu cred că infernul există. Dar cred că există aici pe pămînt. Aşa cum aici pe pămînt e singurul loc unde s-ar putea crea paradisul.OCTAVIAN PALER "

    RăspundețiȘtergere
  40. Minunatule si nemaintalnitule!tu chiar esti un barbat aproape perfect sau intrati femeie asa degeaba?cred ca pot avea orgasm in timp ce ma gandesc la figura ta misterioasă.ce zici,facem un dans mortal?

    RăspundețiȘtergere
  41. ALT-OM : stare de beatitudine putin spus...sa-i fi vazut zambitori...:)
    Sunt perfect de acord cu "nenea" PALER..iadul este aici pe pamant!

    RăspundețiȘtergere
  42. Credlle of Field : "aproape perfect sau intrati femeie asa degeaba?" ...
    nu pot decat sa-ti raspund ca aveam o bicicleta..una galbena...si era toamna...:) ce ai vrea sa inteleg daca tu nu stie a scie romaneste?
    orgasm...cu mortal pentru tine poate sa fie acelasi lucru, dar deocamdata recomand pentru tine un tango..de ce nu pe asfalt...

    RăspundețiȘtergere
  43. frumos... Nu stiu cat de bine iti va fi ideea inteleasa

    RăspundețiȘtergere
  44. Andra : deloc...nu astept multumire..eu m-am simtit extraordinar...si daca nu stiu sa aprecieze..se vor pierde pe drum..singuri..sau mai rau...

    RăspundețiȘtergere
  45. devill advocate: nu era vb de multumiri ;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Andra : inseamna ca nu am inteles eu bine ideea ta..mea culpa...deci..la ce te refereai..?

    RăspundețiȘtergere
  47. SALUTARE DEVILL PRIETENE ! ADRESA DE MES ESTE VALABILA ?

    RăspundețiȘtergere
  48. TI-AM LASAT UN MESAJ , ESTE PUTIN MAI CIUDAT DAR TU AI AUZIT MULTE IN CARIERA TA PROFESIONALA ....

    RăspundețiȘtergere
  49. devill advocate: stiu k nu astepti multumiri, ai facut-o k ei sa se simta apreciati nu? poate chiar mai buni decat sunt, sa ii faci sa creada in propriile vise si in ei k oameni. Esti sigur ca vor intelege asta?

    RăspundețiȘtergere
  50. Andra : daca macar 5 dintre ei inteleg...consider ca am avut succes...

    RăspundețiȘtergere
  51. ALT-OM : retransmite pentru ca nu ti-a ajuns mailul...

    RăspundețiȘtergere
  52. Some One : welcome...fain pentru cine..pentru ei sau pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  53. devill advocate: daca inteleg 5 chiar ai avut succes :D

    RăspundețiȘtergere
  54. fain pt tine..., cand ai principii e fain, cand ti le respecti, si le pui mai sus ca altele... trecatoare, e si mai fain, adica e foarte FAIN!
    (asa cred io)
    multam de primire

    RăspundețiȘtergere
  55. as zice ca ai un fan, sau un nou fan... (in caz ca mai ai)

    RăspundețiȘtergere
  56. Andra : tocmai asta spuneam..daca 5 dintre ei reactioneaza pozitiv...pot spune ca am avut succes:)

    RăspundețiȘtergere
  57. se poate..., dar cu mine vin o gramada..., si toti defecti :P

    RăspundețiȘtergere
  58. SomeOne : mai defecti decat eram si eu pe vremuri, cu "polarul" in buzunar..sepultura in urechi...cat de defecti sa fie...reparam prietene..reparam...

    RăspundețiȘtergere
  59. cred ca-s un pic mai in varsta decat tine..., deci.., un copac crescut stramb ..., asa ramane..., daca-l tai poate..., poate..., mai scoti ceva lemn drept din el..., doar ca mort... :P
    noapte buna, ne mai "vedem"

    RăspundețiȘtergere
  60. SomeOne : nothing else metter my friend!
    cu bine "batrane":)

    RăspundețiȘtergere
  61. Daca ar realiza toti cei in cauza cat le schimbi viata....ar fii minunat.....
    Indeplineste-le visele.....altii la randul lor ti le vor indeplini...pe ale tale.....:)

    RăspundețiȘtergere
  62. Hmm "trebuie platiti pentru a performa"..frumos ..pentru ca stii cum sa oferi aripi:). Intrebare..cand ajung la perormanta..daca vor sa isi ia zborul ...stii si cum sa le dai drumul??:)

    P.S. Daca voi avea vreodata nevoie de un avocat...al meu vei fi :))

    RăspundețiȘtergere