021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

miercuri, 9 noiembrie 2011

Si totusi...


Deja simt ca nu mai pot...este atat de devreme dar totusi atat de tarziu...si masca asta nu ma mai slabeste....s-au intamplat atatea pana la ora asta...totul este atat de neprevazator....privesc la scrumiera...deja cred ca se afla cel putin 32 de mucuri...de astazi de dimineata..hmm nu este bine deloc.....
- a mai sosit cineva...un domn si o doamna..pot sa intre?? ma intreaba secretara cu vocea palida...
- aveau programare? 
- nu, dar este un client mai vechi de-al nostru....sa le spun sa intre?
- ok..sa intre...zic eu inconvoiat de durere...te rog, mai adu-mi o cafea....
imediat.....puteti intra!
Si au intrat....intai o femeie ce mi-a taiat respiratia prin simpla prezenta...si dupa aceea el.....intr-adevar...era un client de-al meu mai vechi, un patron destul de important si puternic pentru mediul de afaceri local. Atat de important incat numai rostirea numelui sau impunea respect...corectituidine...performanta...un adevarat profesionist in domeniul in care activa...De data aceasta omul pe care-l stiam eu nu mai era acelasi...acum era total schimbat......apatic...ingandurat...cu privirea pierduta si fara pic de licar in ochi....ce trist mi-am zis....trebuie sa fie ceva destul de aiurea...nici strangerea de mana nu mai era aceeasi...nu avea forta...nu avea acea fermitate.....
-buna ziua,poftiti , luati loc....
-multumim...zice el pe un ton aproape de ultima suflare....asa cum il stiam, trage scaunul doamnei pentru a se aseza....nu a uitat de bunele maniere zic eu....si apoi se aseaza si el.....stau mandoi in fata mea...analizez repede imaginea...doamna de langa el, o femeie foarte frumoasa, imbracata impecabil, ce-i drept cu un decolteu generos cauta in geanta...scoate un pachet de tigari, aprinde o tigara  fara sa intrebe daca se poate....este nervoasa zic eu...si plina de ea....zice iadul din mine....hmmm..cred ca i-a innabusit fumul din birou de si-a permis sa fumeze fara sa ma intrebe....
- sotia mea, spune el....ma scuzati, nu am facut prezentarile de prima data....
- incantat doamna...cu ce va pot ajuta?
In timp ce-mi aprind o tigara o privesc cu atentie....un ceas foarte scump la mana dreapta, cheile puse pe masa ii tradau pasiunea pentru scump, pentru un lux la care altii nici nu viseaza....machiajul, dantura perfecta, parul....unghiile cu gel....doamne am innebunit....caracterizez oamenii dupa cum se imbraca si dupa cum arata.....trebuie sa ma relaxez....
- cred ca este cazul sa nu o mai lungim  zicea ea extrem de nervoasa, preluand initiativa....suntem aici la TINE sa divortam.....sa ne inveti cum sa facem sa se termine mai repede pentru ca eu nu mai pot...vreau sa terminam si sa impartim ceea ce avem de impartit....
Raman stupefiat....vorbeste cu mine cu TU...cum dracului de-si permite ...nici nu ne cunoastem....nu ne-am vazut nici macar o singura data.....trec peste micile amanunte ce ma fac irascibil.....sa divorteze??? ciudat...sunt un diavol si vreau sa aflu mai multe.....cu toate ca nu accept cauze de divort din principiu....
-doriti sa divortati....sunteti siguri?
- ce mai conteaza domnule daca suntem sau nu siguri, ce eu te intreb pe tine daca esti sigur ca o sa castigi un proces??eu te platesc si mai departe..faci treaba pentru care te-am angajat....!! ..este iritata..nervoasa...nerabdatoare...o linie fina intre ingamfare si scarba de tot ceea ce o inconjoara....am vrut sa-i raspund ca sunt sigur ca este o scorpie  insa m-am abtinut....ce-mi trece mie prin minte trebuie cenzurat cu grija...nu ma pot identifica cu unii clienti nici sa vreau....continua discursul parca invatat  de acasa....
- nu mai suport situatia, este mereu plecat, nu este acolo cand am nevoie de el niciodata, nu face nimic in casa... nu-mi raspunde la telefon....ce sa-ti zic...sunt femeie si am nevoie de un barbat langa mine nu numai cu numele....ce sa fac..am si eu limitele mele ..!!
- am o afacere din care ne intretinem...acolo sunt plecat...spune el tacut...era pentru prima data cand vorbea de cand intrasera la mine in birou....muncesc pentru tine si pentru copil, sa nu va lipseasca nimic...de aia esti imbracata tu asa, de aia conduci o masina frumoasa..de aia ai  bani sa-ti cumperi ce vrei ...cheltui si nu stii cati bani cheltui...si excursii si tot ce ai vrut...ai avut!
Asist neputincios la dialogul dintre cei doi dusmani...s-au transformat....candva se iubeau...acum....doamne..cum este si viata asta...se vede ca el o iubeste...ea...in niciun caz....are atata ura in priviri...il distruge psihologic cu argumente puerile...ii intoarce vorbele lasandu-l fara replica....il asupreste emotional...il santajeaza grotesc.....
-da da, spune ea....munca si iar munca, m-am saturat de tine pana peste cap, nici barbat nu mai esti daca vrei sa afli..pentru mine nu mai esti, nu mai esti in stare de nimic...de cand nu te-ai mai purtat si tu ca un barbat?spune....??
-nu mai sunt bun de nimic pentru ca sunt obosit si stresat, am o groaza pe cap, statul asta ma omoara cu darile, impozite, taxe, angajati, ce stii tu...si nu m-am mai purtat cu tine ca un barbat de cand mi-ai spus de atatea ori ca nu te simti bine...ca ai dureri de cap...ca ...nu mai conteaza...
- sa fie clar, zice ea...terminam pentru  totdeauna....scurt!
-da dar toate sunt pe numele tau....o sa le impartim sa vedem cum facem .....si in primul rand copilul......agonizeaza ca unul care trage sa moara......
-asta meriti daca habar nu ai pe ce lume traiesti..credeai ca o sa stau toata viata cu unul ca tine??
Doamne, cu ce ti-am gresit sa stau aici in fata lor sa vad decaderea ....sa vad parsivitatea...ipocrizia....nu-mi ajunge mie cate vad in fiecare zi????ce am facut de platesc pretul asta???spune!!!...Cu ochii aproape in lacrimi, omul puternic ce-i fusese aproape timp de 10 ani, cu o ura teribila si fara pic de remuscare rosti fara sa clipeasca:
- nu, nu cu unul ca mine, dar poate-ti place sa stai cu unul ca Radu..........si se ridica de pe scaun, fara sa priveasca in urma lui....
-va doresc o zi buna....zise el....o sa va sun eu...acum plec sa-mi refac viata...cu cineva care poate o sa ma suporte si o sa vada in mine un barbat...si cu bune si cu rele.....stransoarea mainii arata fermitate.....si ochii straluceau ca prima data cand il vazusem.....a inchis usa usor dar ferm....
Inca nedezmeticita, doamna eleganta din fata mea murmura buimacita.....stia, stia...stia si nu mi-a spus...niciodata...nu mi-a reprosat nimic.......ce sa fac??
NU TREBUIE SA FACI  NIMIC ..DEJA AI FACUT DESTULE.....DOAMNA.......




16 comentarii:

  1. ai talent nu gluma!felicitari pentru blog.super aiurea faza si daca a fost reala imi imaginez ca vroiai so omori pe aia.cum au unele noroc de barbati buni.

    RăspundețiȘtergere
  2. alexya: welcome!de omorat nu...de chinuit ..DA:) cat sadism...

    RăspundețiȘtergere
  3. -va doresc o zi buna....zise el....o sa va sun eu...acum plec sa-mi refac viata...cu cineva care poate o sa ma suporte si o sa vada in mine un barbat...si cu bune si cu rele....
    ....vreau sa l cunosc...glumeam,desigur!Sublim post..kiss u..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut ziua mai buna! Am dat de blogul tau intamplator si nu m-am mai dezlipit de el. Trebuie sa te detasezi un pic... Sau poate nu, ca altfel nu ai mai scrie asa minunatii! Tine-o tot asa! Un sfarsit de zi placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. B: ma bucur ca esti aici!:)de cunoscut este posibil...acum cred ca este LIBER in adevaratul sens al cuvantului.....multumesc...dar adevarat!! me too!

    RăspundețiȘtergere
  6. morphine: welcome! si daca ti-am facut ziua mai buna inseamna mult pentru mine!sa ma detasez??cum sa o fac??detii tu un secret?:))il vreau dar NU CU ORICE PRET:))si tu sa ai o zi buna..ce a mai ramas din ea....

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Ramane de vazut atunci daca il pot divulga sau nu. O sa ma gandesc intai la un pret, ca probabil esti un bun negociator. :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  8. morphine: daca eram bun negociator..mutam muntii din loc:) glumesc...stabileste pretul sunt interesat!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. SA AVETI GRIJA DE SUFLETELE VOASTRE! daca mai sunteti...vb mai pe seara..ca si seara este o zi...pentru unii:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Moooma,am citit far sa respir.!nu in fiecare zi cetesti asa ceva.mai vreauuuu.ADElaiDe.

    RăspundețiȘtergere
  11. ADElaiDe: si mai traiesti?:) nu sunt pe banda rulanta:))

    D@NY: welcome! respect me?..pentru ce?:) este ceva memorabil?:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vanity is my favorite sin .
    Superb blog si un nume extrem de sugestiv .Tine-o tot asa , ti-ai castigat un cititor fidel azi :) .

    RăspundețiȘtergere
  13. Andix3 : multumesc...welcome in my world..:)

    RăspundețiȘtergere