021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

vineri, 11 noiembrie 2011

Inger si Demon....


Ah de-as avea o mare putere ca dintr-o privire sa-i termin, sa-i fac sa dispara de pe fata pamantului...as vrea sa nu mai existe si prin locurile pe unde au fost sa plantez flori..multe flori...sa-i fac sa dispara pana sa se fi nascut...este o zi trista...mult prea trista si masca asta nu ma mai slabeste.....sunt obosit si totusi am puterea sa-mi fac treaba mai departe...ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat..ca si cum as fi avut o seara exceptionala si o noapte linistita....numai voi de aici stiti...clientii mei vin la mine cu o licarire in priviri sa-i ajut..... iar eu .... eu sunt mort...sunt o relicva si o tumoare ce ma macina incetul cu incetul....si nu am gresit cu nimic...
-mi-e sila de voi....si nu va mai uitati la mine ca idiotii...cum dracu de sunteti capabili de asa ceva?? vorbesc sub impulsul nervilor,  sunt un demon sunt un diavol si dezlantui iadul asupra celor doua matahale care stau in fata mea...nu am pic de jena si nici pic de minima decenta...as vrea sa-i chinui ....sa-i fac sa simta ce inseamna durerea...incetul cu incetul pana cea din urma picatura de viata sa se stinga din trupurile lor de monstrii.....vreau asta dar nu pot....NU POOOT intelegeti???......
- ce sa facem si noi sefule, ne-am distrat...da-o dracului de treaba, dupa atata vodka cred si io ca am luat-o tralala....spune unul dintre ei ranjind la mine.....il privesc, un tip inalt pe la vreo 28 de ani, musculos si cu un tatuaj imens, plin de steroizi si mirosind a transpiratie....
- hai ba dom' avocat, ca te vad baiat de comitet, am comis-o am comis-o  acu ce vrei sa ne omori? se baga celalalt....il privesc atent....nu-i prind privirea ca lasa capul imediat in jos....tricou rosu, pantaloni bufanti negri si niste adidasi "pliuma" in picioare...un nenorocit de om, putin mai mic decat celalalt  "coleg" al lui, cu o cicatrice pe fata ce se prelingea de la ochiul drept pana aproape de gat....ce imagine dezgustatoare....ahhh unde-i pistolul....l-am lasat cand am intrat la politie la ofiterul de serviciu....mai bine, ma gandesc...bine dracului ca nu l-am avut cu mine...ca cine stie ce mai faceam......
- sefule, o rezolvam noi ca oameni suntem.....(asa zic ei ca sunt oameni)...avem niste banuti, sa-i spui lu' amaru ala da tacs-o ca ii dam cate 10.000 de lei de caciula sa-si vada in p...a mea de treaba...du-te si vorbeste si vedem cum facem....spune in timp ce se scobea cu degetul mic in ureche....
- nu ca voi sunteti dusi amandoi, chiar nu va dati seama....i-ati rapit viitorul, are sechele si asa o sa ramana toata viata, nu puteati ma sa luati una pe care sa o platiti, sau sa agatati una, ce dracu a fost in capul vostru....puteati sa va simitit bine cu o femeie ...CU O FEMEIE....nu cu un copil, depravatilor....v-ati simtit adevarati barbati nu??...sunteti niste rahati aia sunteti....o sa va primiti ceea ce meritati acolo unde o sa ajungeti...si daca nu stiati la puscarie voi o sa fiti fetite....pana si puscariasii nu suporta violatorii...derbedeilor.....
- lasa-ne frate cu morala ca ne doare capu'  zice unul dintre ei....am facut-o pentru ca NE-A PLACUT!! si daca ai venit aici sa ne futi la icre dute-n p...a mea cu costumu' tau cu tot.... si cu fitele tale ....nu intelegi ca ne-a placut??....transmite-i lu'  hostorogu' ala ca-i dam banii aia si sa se duca sa se imbalsameze...
-bine "barbate" zic eu...sa nu uiti ca nu o sa scapati usor...pentru ceea ce i-ati facut fetitei, pentru cum vorbiti acum...nu scapati si jur ca o sa ma folosesc de toate pilele si relatiile pe care le am sa ajungeti acolo unde va este locul....sa nu mai vedeti lumina zilei...sa va blestemati ziua in care v-ati nascut...va jur ca o sa aveti de-a face cu mine...o sa-l implorati pe D-zeu sa va lase sa muriti si o sa va lase sa va chinuiti, sa agonizati ca niste lepre ce sunteti....si cand o sa va aduca in sala de judecata o sa fiu un adversar care nici in visele voastre bolnave nu l-ati intalnit....alea cele mai sumbre....leprelor....si sa nu indrazniti sa ma amenintati....sunteti niste jigodii..v-ati pus cu cine nu trebuie..... sunt atat de nervos...sunt isteric si nimic si nimeni nu ma poate opri....vreau sa-i schingiuiesc aici...acum ....nu mai tarziu.....ahhhh de-as avea aceea putere....tine-ma doamne sa nu fac vreo prostie!!!!....ies trantind usa in urma mea....si ma indrept spre iesirea din sediul politiei, acolo unde ma astepta clientul meu....
Il gasesc mai palid de cat il lasasem....tremura tot.....a albit peste noapte....ridica privirea spre mine...vrea sa spuna ceva...nu poate.....
-am mai intarziat putin, va rog sa ma scuzati, dar nu am putut sa ma abtin sa nu intru la leprele alea....daca vreti, va duc eu la spital ca si asa nu cred ca sunteti in stare sa mai conduceti.....
- nu mai am unde sa merg domnule...nu am pe cine sa mai vad....degeaba mai merg....a sunat acum sotia...INGERASUL MEU A MURIT.........................





34 de comentarii:

  1. bah sa-mi trag una frate m-ai zobit:( cutremurator sa mor daca te mint!cum dracu rezisti?am piele gaina.:(

    RăspundețiȘtergere
  2. XERES: mda..asa ziceam si eu:(

    Dya: ...................

    RăspundețiȘtergere
  3. ...problema-i ca si pe .aia ii apara un Devill A?
    Si e posibil sa-i apere mai bine ...intelegi? UnV

    RăspundețiȘtergere
  4. UnV: welcome! da inteleg..si aici este o problema..sunt oameni si oameni...important este ca ei sa-si primeasca ceea ce merita...restul nici nu mai conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  5. "....eu .... eu sunt mort...sunt o relicva si o tumoare ce ma macina incetul cu incetul....si nu am gresit cu nimic..."............E mai usor sa mori tu,decat cineva apropiat de sufletul tau..Postul?..far de cuvinte..

    RăspundețiȘtergere
  6. B: welcome....nu prea mai am nimic bun...ma transform....mi-e scarba...este mult mai usor...am murit de multe ori..odata si odata tot o sa se intample...
    multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. cand eu am spus ca nu se injura nu se injura...cum poti sa spui ca "au vrut si ei o prospatura"...doamne cat de idioti sunt unii...

    RăspundețiȘtergere
  10. SimonaR. : welcome: daca a fost o exclamatie de inmarmurie te inteleg...daca l-ai invocat...EL NU ERA ACOLO!!

    RăspundețiȘtergere
  11. SimonaR.: la 6.45 astazi de dimineata un INGER A PLECAT DINTRE NOI...

    RăspundețiȘtergere
  12. ".important este ca ei sa-si primeasca ceea ce merita...restul nici nu mai conteaza!'' Tocmai aici ii problema-de cele mai multe ori nu isi primesc portia si asta datorita unui D.A. care se crede bun si a banilor etc.
    Tu stii mai bine!! Nasol zau asa,iti inteleg framantarile!
    Daca mai ai timp schimba -fii ala care acuza si daca esti bun fa ca cel vinovat sa nu mai scape!Atunci vei avea liniste! Un A +Dr.
    Ps. nu cred ca-i cazul sa mai zic si eu ,cum ca scrii bine!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un A + Dr : welcome! am timp...destul si libertatea de a alege dosarele normal...numai ca asta m-a dat peste cap..am si eu un copil...si fiecare dintre noi involuntar cand citeste ceea ce eu am trait se gandeste la copilul lui...
    Bun..oricat de bun esti....la cum functioneaza rahatul asta de justitie, peste o luna ii vezi pe jegosi stand in parc si privind cu jind la copii care se joaca....
    multumesc de vizita...

    RăspundețiȘtergere
  14. Un A+ Dr: ce combinatie...acum vin de acasa:)

    RăspundețiȘtergere
  15. E grav ce spui,e foarte grav!! Dr sau UnA

    RăspundețiȘtergere
  16. Dr sau UnA: realitatea este sumbra si noi suntem prea ocupati sa facem ceva...am uitat sa mai luptam pentru drepturile noastre..pentru un zambet...am uitat...
    ce sa-ti mai spun criminali...care sunt "scapati" printre degete de justitie...si treci pe langa el pe strada si nu-ti dai seama ca are mainile pline de sange......la dracu!

    RăspundețiȘtergere
  17. ADevill sa-ti trăiască familia ve bine le zici.mai naşpa cu finalitatea.m-ai omorât de tot!

    RăspundețiȘtergere
  18. UN MARE RESPECT PENTRU TINE DAR VEZI CA SĂNĂTATEA TA ESTE MAI IMPORTANTĂ!MORT NU FOLOSEŞTI NIMĂNUI!BAFTĂ ADRIAN

    RăspundețiȘtergere
  19. Dante : si tie sa-ti traiasca!! da..de la un timp cu finalitatea este mai greu!!:)) nu muri ca nu esti folositor mort:)

    ADRIAN : multumesc!..eu si mort o sa fiu de folos:)

    Dya : traiesc, respir..supravietuiesc...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. astept cu nerabdadre următoarea postare!..sper ca ai parte de linişte.Dya

    RăspundețiȘtergere
  21. bah,am mai citit blogu tau odată.foarte tare frate.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cel mai trist si infiorator este faptul ca "le-a placut"...
    Societatea de azi a evoluat intr-o directie fantezista, prost inteleasa, de sistemul juridic si legislativ din Romania nu mai zic....
    Coplesitor... cum se poate sfarsii viata unor suflete nevinovate... a unor copii...:((

    RăspundețiȘtergere
  23. FreziaViridis : cam asa..trist dar adevarat...si chestile aste ma urmaresc...noapte de noapte..zi de zi...
    mai devreme sau mai tarziu, fiecare va da socoteala pentru ceea ce a facut!

    RăspundețiȘtergere
  24. Bineinteles, chiar daca de multe ori judecata vine de undeva de sus, dincolo de noi si de puterea noastra....
    Stai langa ingerasul tau, iti va de energiesi putere sa lupti in continuare....:)

    RăspundețiȘtergere
  25. FreziaViridis : stiu asta...am pentru ce lupta!:)

    RăspundețiȘtergere