021a62a13c725ad3244359289d2a0e46.txt.

luni, 21 noiembrie 2011

Si nu am gresit cu nimic....


Asta mi-ati facut, m-ati terfelit asa cum a-ti vrut...v-ati salvat sufletele in timp ce al meu ardea in flacarile iadului...nici macar nu m-ati privit in ochi....INGRATILOR....da..voi ce mi-ati rapit tineretea si clipele ce-mi apartineau...noptile in care trebuia sa visez....zilele in care trebuia sa traiesc.....toti cei care v-ati sters picioarele murdare cu trupul meu garbovit de oboseala si stres...voi si numai voi ...m-ati vrut cazut dar m-am ridicat...m-ati vrut mort dar am inviat....
Tu cel caruia i-am salvat fiul de ascutisul furcilor caudine....tu care nu te-ai uitat la cei 2 ani ai mei care au trecut pe langa mine si nici macar nu ai stiut a spune ...MULTUMESC!
Tu cea careia i-am redat libertatea sotului cu pretul noptilor ce nu le-am dormit...tu care acum esti in bratele lui datorita mie....
Voi cei care v-ati imbogatit datorita mintii mele si a spiritului tanar....voi cei care acum stati in lux si va simtiti atat de mari...atat de puternici....
Voi cei care m-ati vandut pe 2 arginti si pe un sarut pe obraz....voi care m-ati imbratisat simtindu-va ghearele ascutite in trupul meu inert....
Tu bestie cu chip de om ce-ai vrut sa-mi asupresti viitorul printr-o foaie de hartie semnata in alb...tu nemernicule fara pic de verticalitate si moralitate....suflet gol si vandut Diavolului....pentru o functie de plebeu...
Voi ce-mi impartasiti sufernitele voastre si care plecati fara sa va uitati inapoi....ce va preumblati ca niste fantome reci prin biroul meu cald....
Voi ce mi-ati amenintat familia si v-ati ras in barba de fapta voastra barbateasca...voi si numai voi care va ascundeti dupa propriile voastre umbre ca niste trecatori efemeri prin viata....
Voi cei care mi-ati ars masina cu o zi inainte de a va semna sentinta la moarte...de a va da lovitura de gratie...de a ajunge la acel "SUNTETI VINOVATI"....
Voi care mi-ati schingiuit sufletul prin tradarea voastra ..voi de care mi-e scarba numai cand va privesc..si voi radeti...si eu mor...
Voi toti m-ati transformat intr-o bestie..intr-un demon ce nu-si mai gaseste linistea si nici locul...intr-o creatura cu chip de om care nu-si mai acorda nicio clipa de liniste stigmatizat de "pecetea" VINOVAT fara sa fiu judecat....intr-un trup fara suflet ce-si cauta locul in care va disparea pentru totdeauna...cum v-ati permis sa-mi omorati tineretea si anii??
Sunt atat de scarbit...atat de obosit...simt ghearele si privirile...simt trairile tuturor celor pentru care am raspuns "REPREZENTAT"..traiesc in timp ce dorm cosmarurile ce-mi bantuie linistea ...desertaciunea imaginilor si a clipelor petrecute prin morgile si penitenciarele pierzaniei....simt toate aste si masca asta nu ma mai slabeste...simt neputinta ce-mi demonstreaza ca nu pot face nimic sa indrept anumite lucruri....sa dau viata din nou...sa redau speranta...bucuria de a trai....mi-ati transmis starile si trairile voastre si mi-ati luat fara sa-mi cereti, ....
VOI M-ATI TRANSFORMAT INTR-O BESTIE SI PENTRU ASTA O SA VA CAITI AMARNIC...SI NU AM GRESIT CU NIMIC!




17 comentarii:

  1. DEVILL PRIETENE ! ! ! NOI SUNTEM VINOVATI DE TOT CEEA CE FACEM PENTRU CA INAINTE DE A FACE CEVA ..GANDIM !
    VIATA ASTA ESTE PLINA DE ALEGERI ! TE POTI RETRAGE SI SA SCRII CARTI SAU SA CONTINUI A FACE ECHILIBRISTICA INTRE CELE DOUA TALERE ALE BALANTEI DIN JUSTITIE .
    MULTI VOR SCRIE SA O LASI MAI INCET , EU ITI DORESC SA-TI GASESTI SURSA DE PUTERE ATUNCI CAND TE SIMTI EPUIZAT .
    O SAPTAMANA PLINA DE REALIZARI !

    RăspundețiȘtergere
  2. nu renunţa la ceea ce faci.încearcă cumva sa scapi de toate lucrurile astea urâte din viaţa ta.stiu ca nu este uşor dar decat sa te termini mai bine renunta acum cand mai poţi.nu mai stiu ce sa-ti spun având im vedere ca viaţa ta este un amestec letal dintre ură,datorie,moarte,adevăr si lista poate continua.eu cred ca daca toate persoanele ti-ar mulţumi pentru ceea cr ai facut ai fi mult mai liniştit,dar oamenii sunt nerecunoscători.Ai grija de tine domnule Advocate.Dya

    RăspundețiȘtergere
  3. nene vad o zbatere sufleteasca cum rar am intalnit la un barbat.da-i dracu de mujici si vezi-ti de treaba ta si nu mai pune la suflet nimc.BAFTA SI SANATATE MULTA!RAR GASESTI OAMENI VALOROSI,TU ESTI UNUL DINTRE EI! si cand un barbat spune altui barbat asa ceva inseamna ca asa este!RESPECT MAN!

    RăspundețiȘtergere
  4. mergi inainte frate fara sa privesti inapoi.Cum zicea si ALT-OM ai posibilitatea sa alegi.santatea ta este mult mai importanta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Crezi in D-zeu si in puterea lui tamaduitoare?

    RăspundețiȘtergere
  6. ALT-OM : multumesc! da asa este am de ales...dar alegerea deja a fost facuta...nu pot sa stau impasibil le ceea ce se intampla in jurul meu....nu pot fara negrul ce ma reprezinta!LA FEL SI TIE!

    Dya : nu pot renunta..cel putin la varsta asta..sunt tanar doamna..sunt tanar...o sa regret mai tarziu ca am facut-o....si nu vreau!Cateodata un simplu multumesc poate inlocui toti banii din lumea asta...nu multi stiu sa rosteasca acest cuvant!

    XEREX : nu sunt mai mult valoros decat fiecare dintre voi...complimente de la un barbat:)) tare asta!

    Dan : sanatate...da..care sanatate:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim : cred in EL...ca fiecare dintre noi si eu sunt rodul creatiei lui...cateodata ne indoim de existenta lui...dar EL exista si ne guverneaza!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,Dev ..Ca de fiecare data,ma lasi "muta"..si far de replica..Tu..nu ia gresit cu nimic,numai ca..vezi tu,nu tre' sa ti spun eu, ca , prin prisma meseriei tale, esti si injer, si diavol..Ai grija de tine..

    RăspundețiȘtergere
  9. B: atat de greu cu imbinarea asta perfecta dintre inger si diavol...multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. "si nu am gresit cu nimic...."..mi s-a facut pielea de gaina si tot tacamul...cati nu au gresit dev,si totusi platesc amarnic..Alecxandra

    RăspundețiȘtergere
  11. Alecxandra : tranFsormarea le-o datorez tuturor celor carora mi-au distrus tineretea si sanatatea...sunt preA putini oameni carora le datorez totul...dar totul poate sa fie cateodata...NIMIC!

    RăspundețiȘtergere
  12. dev..cateodata nimic poa' sa insemne mult...depinde care parte a "nimicului" il vezi...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai mult decat totul si mai putin decat nimic..nu exista altceva..Buna seara,Dev..

    RăspundețiȘtergere
  14. Lupta interioara e mai grea decat orice...razboi pe un teren fie el si minat....e lupta in care ne gasim cel mai greu echilibrul...
    Batalii sunt multe important e cine castiga razboiul la final...

    RăspundețiȘtergere
  15. FreziaViridis : nu pot decat sa fiu de acord cu tine:)

    RăspundețiȘtergere